Check anders de fok! smilie wiki.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM heb jij de huillach smiley bedacht?
Volgens mij wel hoor. Wie dan wel volgens jou?quote:
Omdat ik een faler benquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo hedde jij in 2005 geregistreerd en hedde je nu pas 1000 posts?
Linkquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Check anders de fok! smilie wiki.
Weet ik nietquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wie dan wel volgens jou?
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 postsquote:
Vorige account?quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 posts.
Ah, gelukkig, een pak van mn hartquote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 posts.
Yes yes yes, roze-meisje jeweetquote:
dat is heul al wel langquote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes yes, roze-meisje jeweet.
Ik zit al sinds 2002 op fok![]()
.
Hoezo zijde ge geen roze-meisje meer?quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes yes, roze-meisje jeweet.
Ik zit al sinds 2002 op fok![]()
.
Deze pagina is geblokkeerd tegen spam en tot ik de tijd heb om hem te fixen. Mail naar slarioux - at - fok.nl voor vragen en opmerkingen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:55 schreef Fascination het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
Dit is 't enige wat ik kan vinden. Als hij zelf nou even reageert.
Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te makenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo zijde ge geen roze-meisje meer?
Die huillach is van Bupatih, noob.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM heb jij de huillach smiley bedacht?
quote:
IQM = Bupatihquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef wobble het volgende:
[..]
Die huillach is van Bupatih, noob.
Is juist kinky.quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te maken![]()
.
Oh heb even gegoogled en IQM is inderdaad de bedenker van de huillach smiley, mm nu kijk ik wel anders tegen hem aan.
Inderdaad, dumbassquote:
aaaj doont want toe kloos maaj aajsquote:
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ooit kan ik alle nummers van Pink Floyd spelen.
quote:
Kut, dat was Devvie.quote:
Gitaar natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speel je gitaar of een anders instrument?
Goedemorgen!quote:
Al lang/goed?quote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gitaar natuurlijk.![]()
[..]
Goedemorgen!
sackboy was boos, ik trachtte hem op te vrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat was Devvie.![]()
Ik was zo gewend dat Sackboy dat doet.![]()
Sorry Sackboy!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |