quote:Op donderdag 25 december 2008 20:46 schreef Het_hupt het volgende:
als je een topique op slot gooit zonder reden remlof, blijf dr dan ook niet in door posten
24/7 aan het "werk"quote:Op donderdag 25 december 2008 20:51 schreef Krazy_Kripples het volgende:
* Krazy_Kripples wenst de ONZ modjes dudes en chicks succes en geniet van je vrije dagen.
en dan mij pm'en dat ik zit te baggerenquote:
topquote:Op donderdag 25 december 2008 21:44 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hey murp, ik heb toch een tof topic geopend, misschien dat dit de aandacht wat afleid
iets met overkillquote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef IQM het volgende:
Xzibit's goede ideeen.
Waarom is deze op slot?
neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef Krazy_Kripples het volgende:
murp, dat welterusten topic was serieus (ONZ serieus dan...) bedoeld. Ik denk dat het potentie heeft. Please
We doen niet? Ho wacht even, mis ik een lijstje met regeltjes die van toepassing zijn als ik een topic wil openenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:53 schreef murp het volgende:
[..]
we doen niet aan slaaplekkertopics, aan mijn notes te zien was dat ook niet in mijn usertijd
ik chillquote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
We doen niet? Ho wacht even, mis ik een lijstje met regeltjes die van toepassing zijn als ik een topic wil openenmurp chill eens vent
Dat staat er niet, je bent gewoon een stressed out modjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik chill
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
daarin staat dat ik geen slaaplekkertopics wil
Dat staat er wel, beter lezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat staat er niet, je bent gewoon een stressed out modje!
Nou het was echt goed bedoeld hoor![]()
quote:
Jesus Christ, wat een begrip zegquote:Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag.
Pcies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Jesus Christ, wat een begrip zeg
der is al genoeg bagger open.. Jezusquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Fijne 2e kerstdag!!!! Het werd net gezellig
dicht is dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik niet snap.Wordt er eens enthousiast én ontopic meegepost, gaat 'ie op slot.
Snakey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |