He, waarom is die foto van de POLmeet zo lang verborgen gebleven?quote:
Nee, ik ken irl life maar 1 fokker en dat is Stali. Maar dit forum is toch alleen maar leuk als je het leuk vindt met zijn tweeën? Het sleurpt aardig wat tijd op. Snap niet dat die gozer van jou zich er dan niet voor interesseert, of dat jij hem er niet voor interesseert. Je wilt toch dingen delen? Dat project van jullie, de weerslag op fok.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
Ja hallo.
Eigelijk begrijp ik niet wat er gek aan is. Niet iedereen voelt zich geroepen op fok meningen te verkondigen. Of ergens anders. Ken jij alleen maar fokkers?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
Ja hallo.
Eigelijk begrijp ik niet wat er gek aan is. Niet iedereen voelt zich geroepen op fok meningen te verkondigen. Of ergens anders. Ken jij alleen maar fokkers?
Hij leest wel. Hij schrijft alleen niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ken irl life maar 1 fokker en dat is Stali. Maar dit forum is toch alleen maar leuk als je het leuk vindt met zijn tweeën? Het sleurpt aardig wat tijd op. Snap niet dat die gozer van jou zich er dan niet voor interesseert, of dat jij hem er niet voor interesseert. Je wilt toch dingen delen? Dat project van jullie, de weerslag op fok.
Nou ja, waarom regt-ie niet een keer dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij leest wel. Hij schrijft alleen niet.
Bovendien kost het wel tijd, maar als we beide thuis zijn zit ik vlak naast 'm hoor. Hij leest hier & elders, kijkt wat tv, rommelt met muziekjes of de boekhouding.
Kim zit ook niet op Fok!, terwijl jij tot het meubilair behoort, al jaren lang inmiddels?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kijk, Kim wil vaak van die typische vrouwenseries kijken. Dan moet zij niet raar opkijken als ik wat anders ga doen...
Nou, dat zal de boys mores lerenquote:Ja hallo ik ben sigme's man doe eens even lief tegen d'r![]()
In welk opzicht is dat relevant?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kim zit ook niet op Fok!, terwijl jij tot het meubilair behoort, al jaren lang inmiddels?
En volgens mij ook nog onder je werktijd, bij Philips?
Jij bent toch behoorlijk hard aangepakt, lijkt me. En de toekomst voorspelt geen morgenrood.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:15 schreef sigme het volgende:
Z'n mening ventileert 'ie wel aan mij en me verdedigen? Zie je 't voor je? Komt er opeens een account aangelopen
[..]
Ja, maakt de boys niets uit natuurlijk, zo is het ook.quote:Nou, dat zal de boys mores leren.
Wat is in welk opzicht relevant?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat relevant?
Je brengt hem bier en eten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef sigme het volgende:
d-rose en bengeltje zegt me niks.
En hij kijkt wel hoe het zit. Hij kent mijn naam, ik vertel wel eens wat, hij mij (hij leest ook andere subfora). Nee, geen fokker heeft 'm ooit gezien, al komt daar vermoedelijk heel binnenkort verandering in. En als ik dood ga denk ik dat 'ie dat wel even aan jullie meldt.
I.t.t. Aaah is het daarna best te controleren - na diens dood zijn er nog twee pollers die mijn volledige naam kennen (waarbij ik van eentje niet weet of hij het als in steen gehouwen onthouden heeft).
En dra ben ik weg -komt zo thuis en dan breng ik 'm bier en eten en toet en koffie en schenk ik 'm aandacht
.
Grapjas, jij brouwt bier...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Aoristus het volgende:
schenk mij maar bier, aandacht is niet nodig
Kom jij wat te kort ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je brengt hem bier en eten?.
En hij houdt van toets?.
En je schenkt hem aandacht..
Inderdaad, er staat een pannetje wort op het vuurquote:
Dit zijn verhalen van een overlever uit het internaat hè, die moet je nooit op hun woord gelovenquote:
Waarom moet men perse hobby's delen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, waarom regt-ie niet een keer dan?
Hij hoeft niet zo vaak te fokken als jij...
Hij heeft toch wel een mening ook, en wil die af en toe toch wel eens ventileren.
Ik bedoel de boys hier vallen je toch ook regelmatig behoorlijk aan, laat hem dat dan volledig koud?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die smile, is een smile van herkenning hè, schat..
Ja, als sigme zo vaak naar de tennisbaan zou gaan als ze fokt, dan zou die gozert van haar niet sceptisch worden, met al die spreekwoorelijk geile tennisleraren?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom moet men perse hobby's delen?
Stel dat iemand houdt van tennis en daarbij regelmatig ingemaakt wordt. Moet een partner dan ook maar op tennis gaan?
PJ, Luus, sj was allemaal geen testosteron bij die makkers hoor.quote:Met FOK! is dat toch niet anders hoor. Mens kan prima FOK!ken en daarnaast een relatie hebben.
Sommige mensen trekken dat gelul op internet nu eenmaal niet, net zoals ik me verre van POL hou omdat al die zgn. testosteron discussies mijn interesse niet hebben.
Ik ga op tennis.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als sigme zo vaak naar de tennisbaan zou gaan als ze fokt, dan zou die gozert van haar niet sceptisch worden, met al die spreekwoorelijk geile tennisleraren?
Wat denk je van tennisleraar Klefbeertje bijv.?
[..]
Bij homo's is niet automatisch het testosteron verdwenen hoor, dat zie je bv. bij SCH en Aoristus.quote:PJ, Luus, sj was allemaal geen testosteron bij die makkers hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |