He, waarom is die foto van de POLmeet zo lang verborgen gebleven?quote:
Nee, ik ken irl life maar 1 fokker en dat is Stali. Maar dit forum is toch alleen maar leuk als je het leuk vindt met zijn tweeën? Het sleurpt aardig wat tijd op. Snap niet dat die gozer van jou zich er dan niet voor interesseert, of dat jij hem er niet voor interesseert. Je wilt toch dingen delen? Dat project van jullie, de weerslag op fok.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
Ja hallo.
Eigelijk begrijp ik niet wat er gek aan is. Niet iedereen voelt zich geroepen op fok meningen te verkondigen. Of ergens anders. Ken jij alleen maar fokkers?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
Ja hallo.
Eigelijk begrijp ik niet wat er gek aan is. Niet iedereen voelt zich geroepen op fok meningen te verkondigen. Of ergens anders. Ken jij alleen maar fokkers?
Hij leest wel. Hij schrijft alleen niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ken irl life maar 1 fokker en dat is Stali. Maar dit forum is toch alleen maar leuk als je het leuk vindt met zijn tweeën? Het sleurpt aardig wat tijd op. Snap niet dat die gozer van jou zich er dan niet voor interesseert, of dat jij hem er niet voor interesseert. Je wilt toch dingen delen? Dat project van jullie, de weerslag op fok.
Nou ja, waarom regt-ie niet een keer dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij leest wel. Hij schrijft alleen niet.
Bovendien kost het wel tijd, maar als we beide thuis zijn zit ik vlak naast 'm hoor. Hij leest hier & elders, kijkt wat tv, rommelt met muziekjes of de boekhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |