Cunninlynguistsquote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Baasvaak. het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
TedopehiphopVindPost
Een mager jaar ben ik het wel mee eens, maar die Clipse mixtape is echt wel hard. Ze hebben gruwelijke beats uitgekozen en daar komen ze gewoon hard op.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dat 88 Keys albums is ook wel goed en Lil Wayne's album op een paar tracks na ook nog wel.
Verder was het een erg mager jaar. Wel aardig wat goede tracks gehoord, maar qua albums viel het allemaal wat tegen. GZA's album was wel okay, maar ik hoefde het niet vaker dan 1 keer te horen. De laatste paar jaar kwamen er betere mainstraim albums uit dan in de underground, maar volgens mij was het dit jaar van beide kanten niet echt hoogstaand. Tegenvallende albums van bijvoorbeeld T.I. en Kanye West. De meest recente tegenvaller is de nieuwe Clipse mixtapeHopen op een beter 2009.
Ik heb 'm nadat ik dat gepost had nog eens geluisterd op een wat dikkere geluidsinstallatie ipv op m'n koptelefoon en ik moet je gelijk geven, veel van die beats komen hard en de lyrics ook. Toch kan 't de vergelijking met de We Got It For Cheap mixtapes niet aan wat mij betreft. Op zich ook niet erg, aangezien het maar een soort van prelude is voor het nieuwe album waar ik echt hoge verwachtingen van heb. Die 20K Money Making Brothers was zo'n beetje de enige eigen track die ze dit jaar gereleased hebben en dat was meteen een van de beste tracks van het jaar.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef TimDeVries het volgende:
[..]
Een mager jaar ben ik het wel mee eens, maar die Clipse mixtape is echt wel hard. Ze hebben gruwelijke beats uitgekozen en daar komen ze gewoon hard op.
The song uses an extended metaphor, using a woman to be hip hop music. The acronym H.E.R. stands for "Hip Hop in its Essence and Real." It is also believed that it means Hearing Every Rhyme, therefore possibly stating "I Used to Love Hearing Every Rhyme."quote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef Baasvaak. het volgende:
Trouwens, ik vraag me altijd wat af bij het nummer I Used To Love H.E.R van Common wat af. Wat ik mij altijd heb afgevraagd is waar H.E.R voor stond. Op de site themeaningofdope.com vond ik de uitleg 'I used to love Hiphop's essence of Reality."
Andere meningen?
Jezus.quote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
Lang geleden dat ik een tof hiphop concert heb gezien zeg. Wie weet volgend jaar
Zaterdag 31 januari in de Melkweg en een dag later in de Effenaar:
CHECK THE RHYME
Beatnuts, Lords of the Underground, Tha Alkaholiks, Paris en Jeru The Damaja
Oeh, das lekker! Wellicht aanwezig bij de Effenaarquote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
Lang geleden dat ik een tof hiphop concert heb gezien zeg. Wie weet volgend jaar
CHECK THE RHYME
2009 begint iig goed!quote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
CHECK THE RHYME
Voor de oud gedienden onder ons, ook op 31 januari @ Paradiso:
DOUBLE TALK / WILD STYLE
o.a. Busy Bee, Kool Moe Dee en Crazy Legs (Rock Steady Crew). Host: Fab 5 Freddy
En half februari:
Murs @ Melkweg en EPMD @ Melkweg, WATT en 013.
Tech N9ne is een beetje weird, maar ik vind t altijd wel iets gaafs hebben.quote:
zeker goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:37 schreef Database het volgende:
[..]
Tech N9ne is een beetje weird, maar ik vind t altijd wel iets gaafs hebben.
deze vind ik ook vet, vooral t eerste couplet
quote:In celebration of the 25th anniversary of Thriller, Thelonious Onederful Esquire aka THE ONE just hit me with his new concept remix soundtrack album ‘Thrill Kill.’ Using elements and samples from Thriller, he devised a new soundtrack to go along with his favorite movie ‘The Killer’ directed by John Woo. Using samples from the legendary Thriller album, THE ONE gives us a new interpretation of the songs designed specially for scenes in ‘The Killer.’ Make sure to peep each song all the way through as the flips the beats in multiple styles and up to three times on some tracks. This is strictly for fun and promotional use only.
Superdope link Elise!!!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:01 schreef EliseZwart het volgende:
Vooral leuk voor de Beastie Boys fans:
[ [url=http://i111.photobucket.com/albums/n128/coryloubenhatzel/erictan.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
Dat, en nog veel meer BB gerelateerde kunst op http://beasties88.blogspot.com/
Staat er nog wat leuks op de luisterpaal?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef VeX- het volgende:
Ja, die track is aan. Kwam geloof ik ook voor in de serie Entourage.
Nu mag Dio wel leuk doen met z'n Rock 'n Roll gimmick, maar dat betekent niet dat hij (of Voicst) mag jatten van een legendarische band als Joy Division. Ik zit een paar seconden in het eerste nummer van z'n album (staat op de luisterpaal) en ik hoor meteen een afgeleide riff van Joy Division's Disorder.![]()
Ik krijg nu al een wrange smaak van het album.
Lastige stem .. Dope track verder (Beats by Dre ftw!)quote:
Heeeeeel tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:01 schreef EliseZwart het volgende:
Dat, en nog veel meer BB gerelateerde kunst op http://beasties88.blogspot.com/
Hm zag zijn naam al vaak voorbijkomen overal, maar nog nooit gecheckt. Deze track nu geluisterd en ik vind hem tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |