Goed bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar was ik reeds mee bezig mijn waarde...oh, en zie de geweldige up-to-date OP van deel 35
Emo aflevering.quote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Liquidist het volgende:
1214 - The Ungroundable
Airdate: 2008-11-19 » 2 Days 9 Hours 21 Minutes
Butters is sure he's seen a vampire at school but he can't get anyone to listen to him. Meanwhile, the Goth Kids are angry and frustrated when the other kids can't tell the difference between a Goth and a Vampire.
quote:
omdat erin is gekniptquote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]![]()
Ik had het niet meer jonge
Hee maar waarom is dat youtube-filmpje anders dan de aflevering zelf??
klinkt wel lachenquote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Liquidist het volgende:
1214 - The Ungroundable
Butters is sure he's seen a vampire at school but he can't get anyone to listen to him. Meanwhile, the Goth Kids are angry and frustrated when the other kids can't tell the difference between a Goth and a Vampire.
quote:
Die goth kids zijn altijd wel leuk.quote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Liquidist het volgende:
1214 - The Ungroundable
Vannacht rond 05.00 staan de eerste torrents online.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Op South Park studios stond dat vandaag die aflevering met vampieren gereleased (ofzo) zou worden, kan hem nog niet kijken alleen
iemand enig idee hoelaat dat wel kan?
de quote is zelfs nog iets leuker dankzij het woordje your:quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Xurk het volgende:
Hoogtepunten van de vorige aflevering waren inderdaad:
- "Slap slap slap!!"
- "I'm Scott Malcolmson and I have diabetes"
Komende aflevering klinkt ook weer leukLekker veel met het hoofd zwaaien om de "patches" uit de ogen te krijgen
Die koning quote die hierboven wordt genoemd is natuurlijk die man die even zijn dure auto stopzet en naar de uitgehongerde Afrikanen roept: "They found a cure for AIDS! It's money!"; de paar doodstille seconden erna zijn geweldig
Grapje?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vannacht rond 05.00 staan de eerste torrents online.
en morgen op de dag kan je gewoon op southparkstudios.com kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vannacht rond 05.00 staan de eerste torrents online.
Omdat het 's avonds in amerika word uitgezonden om 10 uur. Dan is het daar nog 19 november, maar hier al 20.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Grapje?
Waarom zetten ze er dan in godsnaam 19 november bij! Dan is het al 20 november
De wereld is groter dan alleen Nederland.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Grapje?
Waarom zetten ze er dan in godsnaam 19 november bij! Dan is het al 20 november
No waiquote:Op woensdag 19 november 2008 20:37 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen Nederland.
Aha, ik dacht altijd dat het daar later was dan in Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2008 18:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat het 's avonds in amerika word uitgezonden om 10 uur. Dan is het daar nog 19 november, maar hier al 20.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aha, ik dacht altijd dat het daar later was dan in Nederland
quote:"Well, at least nobody can refer to us as vampire kids now."
- "It went this way?"
- "Yeah, it's over there by that fat girl, the big-nosed kid, the midget and the guy with pockmarks on his face!"
"So we're back to that, are we..."
quote:"What's going on?"
- "Well mom, apparantly Butters is gay, finds me very attractive and confused about his sexual identity, puked all over my floor."
"Oh dear!"
- "Yes."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |