Die van mij was ook een keer doorgebrand, gelukkig was ik toen in Amerika en kon ik hem ter plekke omruilen... Dat was trouwens nog wel een geheisa, omdat ik geen afspraak had met een macgenius moest ik vrij lang wachten en werd mij ondertussen door zo'n blits kereltje nog een nieuwe aangeboden voor de hoofdprijsquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt? IK heb diverse macsafes, ook waar het snoer niet zo best meer van is, maar er is er nog nooit 1 uitgebrand. Ik heb er pas geleden 1 omgeruild en dat duurder inderdaad ook bijna 2 weken. Ik had wel een reserve.
Maar tis toch al een poosje bekend dat die macsafes niet echt uh... safe zijn. Dat ze dat bij de nieuwe generatie macbooks nog niet opgelost hebben vind ik wel een misser
Nee, geen To-Do's.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met je iCal heb je daar To-do's in staan?
http://www.macosxhints.com/article.php?story=20071027063232757quote:
Dat had ik nog niet door.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef eer-ik het volgende:
Overigens ben ik met mijn macbook zelf wel echt tevreden, vind het echt een fijne machine
In elk geval bedankt voor het meedenken. Waarschijnlijk moet ik Mail.app maar opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.macosxhints.com/article.php?story=20071027063232757
Daar doelde ik op![]()
Maarja daar had jij dus niets aan
Hoe kun je er nu mee spelen als je adapter stuk is ..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef eer-ik het volgende:
Overigens ben ik met mijn macbook zelf wel echt tevreden, vind het echt een fijne machine
12"-er toch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:15 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil ook een nieuwe MacBook. M'n iBook heeft al moeite met een beetje normale filmpjes...
Ben ook erg tevreden!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef eer-ik het volgende:
Jep, laatste model. Ik hou hem ook wel, is m'n toekomstig muziek-station enzo. Maargoed, het wordt best schandalig als m'n iPod touch filmpjes beter kan afspelen dan m'n iBookquote:
Gewoon bewaren hij wordt toch wel veel waardquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jep, laatste model. Ik hou hem ook wel, is m'n toekomstig muziek-station enzo. Maargoed, het wordt best schandalig als m'n iPod touch filmpjes beter kan afspelen dan m'n iBook.
Dat gaat wel even duren ben ik bang. Een week of 2 á 3 of 4. Je kunt hem natuurlijk ook zelf bestellen bij de online store, dit is in de meeste gevallen sneller dan een Reseller.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
Mijn normale laptop is dood, en nu ben ik van plan om een Macbook te gaan kopen.
Alleen woon ik in Zweden, en heb ik geen zin in een Mac met een Zweeds toetsenbord. Vandaag gevraagd in de Macshop, en ze konden er wel eentje bestellen met een amerikaans toetsenbord. Prima. Alleen was ik niet zo slim om te vragen hoe lang dat zou duren...iemand hier enig idee?
Collectors-itemquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gewoon bewaren hij wordt toch wel veel waard
Ik zit nu bij ouders en heb de adapter van m'n pa gekaapt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoe kun je er nu mee spelen als je adapter stuk is ..![]()
tvp.
Konings!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit nu bij ouders en heb de adapter van m'n pa gekaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |