Je kunt alleen de onderste helft gebruiken om te klikken. Daarnaast klikt het TP net zo goedkoop als een elcheapo muis en maakt het ook nog eens de herrie van een dergelijke goedkope muis.quote:
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Ik druk nooit op mijn touchpad. licht tappen is voldoende om te klikken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Als je je partitie wilt verwijderen moet je de Boot Camp-Assistent gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2008 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een kort vraagje, kan ik de windows vista map in osx gewoon verwijderen om windows vista van me mac te gooien? Het draait met bootcamp...
Ja voor slepen inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.
En inderdaad, Windows kan daar best uit.
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.quote:Op zondag 9 november 2008 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan sinds gisteren ineens geen podcasts meer downloaden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand anders dit ook?
Ben er al achterquote:Op zondag 9 november 2008 14:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.
Moet me inhouden daar niet te posten....quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
AVG Trojan threat! Verwijder user32.dll niet!
Ja. En het werkt. Je logt in en dan heb je gewoon internet. Maar met een 3G heb je toch ook hotspot-toegang?quote:Op maandag 10 november 2008 01:11 schreef Junkie het volgende:
Ik was vandaag eventjes in de jaarbeurs en op Utreg centraal. En ik heb xs4all als internet provider, en dan kan je op de KPN Hotspots gebruiken die onder andere daar zijn.
Alleen kan ik met me iPhone niet internetten. Ik krijg wel die KPN hotspot inlog pagina en kan daar me gegevens invoeren, maar als ik dan op verzenden druk gebeurd er niks.
Kan je niet met een iPhone bij zon hotspot met inlog pagina internetten ofzow? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hmmz, bizar. Dan zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 01:33 schreef JoMo0 het volgende:
Ja. En het werkt. Je logt in en dan heb je gewoon internet. Maar met een 3G heb je toch ook hotspot-toegang?
Yup. En desnoods je hele Microsoft-map in preferences wegmikken.quote:Op maandag 10 november 2008 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Als office 2004 met een unexpected error afsluit, kan ik dan nog wat proberen door het verwijderen van plist bestanden ofzo?
En dan gewoon de applicatie weer starten?quote:Op maandag 10 november 2008 09:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. En desnoods je hele Microsoft-map in preferences wegmikken.
Ja, dan maakt ie gelijk weer een nieuwe plist aan. Veelal moet ie dan eerst voor de fontcatalogus scannen, maar that's about it.quote:Op maandag 10 november 2008 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan gewoon de applicatie weer starten?
Welke beveiliging?quote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb trouwens weer een ander probleem erbij. Als ik iTunes op mijn iMac via Airtunes verbindt met mijn AppleTV, zodat ik lekker op de 5.1 set in de woonkamer kan bouncen, ben ik veelal binnen een paar minuten mijn internetverbinding kwijt op de iMac.
De MBP en iPhone, beide op het zelfde Airport Extreme Netwerk, kunnen gewoon wel op internet. Dus het lijkt erop alsof de verbinding tussen iMac en Extreme afgeknepen wordt. Ben al van 5 Ghz naar 2.4 gegaan en vrije kanalen opgezocht, maar dat helpt allemaal geen zier.
Airport-kaartje van de iMac kaduuk of zo?
Geen time machine en mijn italiaanse collega heeft dat door zijn eigen mensen in Italie laten installeeren. Dus hij kan nu z'n office 2004 CD met dhl hierheen laten komenquote:Op maandag 10 november 2008 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Herinstalleren dan maar? Of terugzetten via time Machine?
802.11n. Maar ik heb hem ook al 's op 802.11g gezet, omdat de iPhone niet met 802.11n overweg kan.quote:
Nee das het protocol. Ik vraag welke beveiligingquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
802.11n. Maar ik heb hem ook al 's op 802.11g gezet, omdat de iPhone niet met 802.11n overweg kan.
Maar ik lees her en der verhalen over wifi-dropouts in Leopard die al meer dan 1 jaar aan de gang zijn.
Oh ja....quote:Op maandag 10 november 2008 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee das het protocol. Ik vraag welke beveiliging
WPA, WPA2... ?
Mjah gewoon goed, zou geen issues moeten geven. Dan blijft er wienig anders dan hardewarematige issues overquote:
Dat soort dingen houden het leukquote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Svyatagor het volgende:
Poeh, spannende tijden gehad met mijn iPhone. Wilde alle settings en inhoud verwijderen, dat zou een uurtje duren, maar vervolgens kwam hij urenlang niet meer uit de opstartfase (appeltje met laad-rondje). Na heel veel proberen gelukkig in recovery-mode kunnen zetten, en custom 2.1 firmware erop geknald, maar ik zat wel ff dik in de stress.
wat een ongelooflijke klerelijers joh!quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ] @ UPS.
Laptop zijn ze kwijt en iPod is bezorgd.
Alleen niet bij mij
Volgens mij gaat alles fout qua bezorging wat fout kan gaan bij jou...quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ] @ UPS.
Laptop zijn ze kwijt en iPod is bezorgd.
Alleen niet bij mij
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 10 november 2008 12:01 schreef donderopman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alles fout qua bezorging wat fout kan gaan bij jou...
Ik hoop van ganse harte dat het bij jou wel goed gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 12:17 schreef Qunix het volgende:
Eindelijk heeft UPC de spullen en gaat hij ze bezorgen:
Status: Ontvangen factuur gegevens
Zal nog wel een dag duren.
En ik hoop dat alles (heel) binnenkomt.
Ik gok eerder op een iTunes 8 & Aiport/Airtunes software probleem dan een kapotte hardware.quote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb trouwens weer een ander probleem erbij. Als ik iTunes op mijn iMac via Airtunes verbindt met mijn AppleTV, zodat ik lekker op de 5.1 set in de woonkamer kan bouncen, ben ik veelal binnen een paar minuten mijn internetverbinding kwijt op de iMac.
De MBP en iPhone, beide op het zelfde Airport Extreme Netwerk, kunnen gewoon wel op internet. Dus het lijkt erop alsof de verbinding tussen iMac en Extreme afgeknepen wordt. Ben al van 5 Ghz naar 2.4 gegaan en vrije kanalen opgezocht, maar dat helpt allemaal geen zier.
Airport-kaartje van de iMac kaduuk of zo?
Ik heb zelf ook bij een pakketbezorger gewerkt, daar ging het er toch heel anders aan toe.quote:Op maandag 10 november 2008 13:29 schreef Tomasso het volgende:
UPS heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Wat een stel prutsers werken daar zeg.
Voor alsnog vind ik het ergste dat mijn 1500 euro ergens ronddwaalt.quote:Op maandag 10 november 2008 13:49 schreef EvilMarc het volgende:
Het 'ergste' is dat je er ook nog voor betaald.
Ja, of bij de bezorger thuisquote:Op maandag 10 november 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor alsnog vind ik het ergste dat mijn 1500 euro ergens ronddwaalt.
quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Thanksquote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok eerder op een iTunes 8 & Aiport/Airtunes software probleem dan een kapotte hardware.
Soortgelijk probleem:
Topic : AppleTV and Airtunes - Problems since ITunes 8.x
UPSquote:Op maandag 10 november 2008 13:29 schreef Tomasso het volgende:
UPS heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Wat een stel prutsers werken daar zeg.
hehe, ik kan een lichte glimlach bij dat soort topics nooit onderdrukken.quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft Apple het nou gevonden of heeft UPS het gevonden, nadat Apple moeilijk ging doen?quote:Op maandag 10 november 2008 19:27 schreef eer-ik het volgende:
Nou, het spulletje is terecht nadat Apple een of ander "onderzoek" heeft ingesteld.
Het hele zootje wordt nou woensdag (ongeveer een week nadat het eigenlijk bezorgd zou worden) afgeleverd. Goeie service
Zoals gewoonlijk hebben ze het vast 'ineens' gevonden na een call van Apple.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heeft Apple het nou gevonden of heeft UPS het gevonden, nadat Apple moeilijk ging doen?
Vergeet het geyle design niet ..quote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)d-p6000-all-in-ones/
Hier zie je maar weer eens hoe vreselijk overpriced die iMac wel niet is. Ik bedoel, bij Nec krijg je voor 1270 dollar een 16" display, AMD 1.9Ghz X2 processor met een Geforce 9100!
Dat is toch veel beter dan de stomme iMac waar je voor 1199 dollar een 20" scherm, 2.4Ghz Intel Core 2 Duo met Ati Radeon HD2400XT videokaart!
Wie houd je tegen ? We zien de zeiktopics wel tegemoet zodra je dat ding aangeschaft hebtquote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Hier zie je maar weer eens hoe vreselijk overpriced die iMac wel niet is. Ik bedoel, bij Nec krijg je voor 1270 dollar een 16" display, AMD 1.9Ghz X2 processor met een Geforce 9100!
Dat is toch veel beter dan de stomme iMac waar je voor 1199 dollar een 20" scherm, 2.4Ghz Intel Core 2 Duo met Ati Radeon HD2400XT videokaart!
Zoiets moet apple zelf maar eens maken tegen een redelijke prijsquote:
Geksie, je ziet het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad zeg. Ik bedoel, die iMac, zwart op aluminium. Welke idoot verzint dat nou!quote:Op maandag 10 november 2008 23:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vergeet het geyle design niet ..
[ afbeelding ]
Daar kwam het wel op neer idd.quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk hebben ze het vast 'ineens' gevonden na een call van Apple.
Ik heb Leopard op de dag van de launch bij de A-Mac in Utrecht opgehaald. Ik kreeg er nog een glaasje champagne bij ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
UPS heeft ookmijn Leopard pakketje destijds kwijt gemaakt. Nadat een onderzoek van Apple niks op had geleverd kreeg ik wel een nieuwe toegestuurd maar men... wat een prutsers.
Leuk, dat backstabben voor mensen die nu genaaid zijn vanwege brakke bezorging. Ik zou er trots op zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb straks mijn macbook net zo snel. Ik heb vandaag de toezegging gehad dat ik 'm mag gaan halen. En ze hebben hem op voorraad bij Machouse
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leuk, dat backstabben voor mensen die nu genaaid zijn vanwege brakke bezorging. Ik zou er trots op zijn
Daar was altijd het geniale iSquint / VisualHub uitermate goed in. Helaas is de ontwikkelaar van dat programma gestopt met het aanbieden van zijn software. Misschien dat er nog ergens een torrent van rondzweeft?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef B.. het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al mijn films te converten naar mp4 voor mijn nieuwe apple tv? Doe het nu met Xilisoft converter, daar heb ik 4 opties voor Apple TV maar dat is nogal traag?
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:31 schreef eer-ik het volgende:
UTRECHT,
NL 11/11/2008 4:18 OUT FOR DELIVERY
11/11/2008 4:18 IMPORT SCAN
11/11/2008 4:08 DESTINATION SCAN
11/11/2008 4:08 IMPORT SCAN
Hmm...
zou ie dan toch vandaag komen?
Ja, er is een open source project op basis van VisualHub, maar volgens mij is dat nog verre van compleet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jarno het volgende:
VisualHub ging toch door in een ander project...? Dacht ik...?
Ahja, jammer. Nouja, VisualHub moet je nog wel ergens vandaan kunnen trekken lijkt me.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, er is een open source project op basis van VisualHub, maar volgens mij is dat nog verre van compleet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef B.. het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al mijn films te converten naar mp4 voor mijn nieuwe apple tv? Doe het nu met Xilisoft converter, daar heb ik 4 opties voor Apple TV maar dat is nogal traag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar was altijd het geniale iSquint / VisualHub uitermate goed in. Helaas is de ontwikkelaar van dat programma gestopt met het aanbieden van zijn software. Misschien dat er nog ergens een torrent van rondzweeft?
Let even niet op de domeinnaam..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahja, jammer. Nouja, VisualHub moet je nog wel ergens vandaan kunnen trekken lijkt me.
Yep. Verder is Trein wel handig als je treint en MindWave is ook wel grappig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Maravilla het volgende:
Ik vind de Pathé (bioscoop) app ideaal, als filmverslaafde.
\quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef Qunix het volgende:
AMSTERDAM,
NL 11/11/2008 15:09 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
NOOOoooooooooooo.........................
Grrr.... Vanavond poging 2.
Lekker handig om niet thuis te zijn als er een pakketje bezorgd gaat worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef Qunix het volgende:
AMSTERDAM,
NL 11/11/2008 15:09 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
NOOOoooooooooooo.........................
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker handig om niet thuis te zijn als er een pakketje bezorgd gaat worden.
Ik denk dat je 'm eerder hebt dan ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik ga morgen mijn macbook 2,4 halen
Ik moest wachten op de collega met de creditcard.
Ik durfde die grap niet te maken, met al die bezorgingen die in dit topic mis gingen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
nee.quote:
Omdat het bij jou misgaat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het bij iedereen gebeurd. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met UPS en heb toch al tientallen pakketten ontvangen. Maar wat moet je dan? TNT zeker .. dáár wordt je vrolijk van.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
ik heb vandaag nog de bevestiging gehad dat mijn pakket bezorgd zou worden, voor 1800 uur.
Nou kijk ik net bij het bezorgschema, ligt dat pakket verdomme weer op het distributiecentrum.
Het is onacceptabel hoe het hier gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Omdat het bij jou misgaat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het bij iedereen gebeurd. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met UPS en heb toch al tientallen pakketten ontvangen. Maar wat moet je dan? TNT zeker .. dáár wordt je vrolijk van.. FedEx wellicht, net als in de US
.
Maar goed hoe het bij jou gaat is inderdaad wel erg drama.![]()
Mensen werken de hele dag...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is echt gezeik. Je hebt hem toch op de release dag besteld? Hoe lang issie nu al onderweg?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm eerder hebt dan ik.
Nasty.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is echt gezeik. Je hebt hem toch op de release dag besteld? Hoe lang issie nu al onderweg?
Ik zou sowieso apple een mailtje sturen dat deze leverduur toch echt onacceptabel is. Als early adapter wordt je eigenlijk gestraft, want Machouse heeft hem zeker al 2 weken op voorraad staan.
niet zo backstabbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is echt gezeik. Je hebt hem toch op de release dag besteld? Hoe lang issie nu al onderweg?
Ik zou sowieso apple een mailtje sturen dat deze leverduur toch echt onacceptabel is. Als early adapter wordt je eigenlijk gestraft, want Machouse heeft hem zeker al 2 weken op voorraad staan.
Dat zal best maar als UPS niet zo incompetent had gehandeld had ik afgelopen donderdag al m'n macbook in huis gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het bij de 1st gen macbook ook op deze manier ging bij iedereen. Mocht dat wel zo zijn moet dat bedrijf toch eens aan zichzelf gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Valt toch allemaal wel mee? Bij de first-gen Macbook was drie tot vier weken ook gewoon normaal.
En anders had je maar niet de volle mep van te voren moeten betalen zeg maar.
A nee, dat was geen UPS fout nee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal best maar als UPS niet zo incompetent had gehandeld had ik afgelopen donderdag al m'n macbook in huis gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het bij de 1st gen macbook ook op deze manier ging bij iedereen. Mocht dat wel zo zijn moet dat bedrijf toch eens aan zichzelf gaan twijfelen.
Pakket zou bij m'n ouders bezorgd worden, toen waren ze er niet, prima.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A nee, dat was geen UPS fout nee.
Maar wat is de reden hiervoor dan? Je was niet thuis? UPS is niet langs geweest?
Free:quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die nog leuke iPhone/iPod Touch Apps weet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik al geïnstalleerd..
http://mail.google.com/videochat/quote:Say hello to Gmail voice and video chat
I'm a big user of Gmail chat. Being able to switch from email to chat as needed, all within the same app, is really great for productivity. But people can only type so fast, and even with our new emoticons, there are still some things that just can't be expressed in a chat message.
That's why today we're launching voice and video chat -- right inside Gmail. We've tried to make this an easy-to-use, seamless experience, with high-quality audio and video -- all for free. All you have to do is download and install the voice and video plugin and we take care of the rest. And in the spirit of open communications, we designed this feature using Internet standards such as XMPP, RTP, and H.264, which means that third-party applications and networks can choose to interoperate with Gmail voice and video chat.
Once you install the plugin, to start a video chat, just click on the "Video & more" menu at the bottom of your Gmail chat window, and choose "Start video chat." You'll have a few seconds to make sure you look presentable while it's ringing, and then you'll see and hear your friend live, right from within Gmail. You can click the "pop-out" iconto make the video larger, or click the fullscreen iconin the upper left-hand corner for a fully immersive experience. See this all in action in the video below:
Bekijk deze YouTube-video
Our team is spread between Google offices in the US and Sweden, and video has really changed the way we work. Collaborating across continents and timezones is a fact of life for us, and it sure is easier (and greener) to click "Start video chat" than to get on a plane! And when I do have to visit another Google office, I can use Gmail voice and video chat to check in with my family.
We've just started to roll out Gmail voice and video chat for both PCs and Macs, so if you don't see it right away, don't worry -- it could take a day or so for this feature to be available in all Gmail and Google Apps accounts. If you want to download the plugin right away, visit http://gmail.com/videochat. And if you need a webcam, there are a few models with special discounts through November 30th (I use the QuickCam Pro 9000 myself).
PPC apps deden het voor die tijd al niet. Kan je rosetta opnieuw installeren, of kan je wat resetten?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Als je een Application stripper hebt gebruikt om PPC apps te verwijderen dan kan Rosette het ineens niet meer doen.
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1039074&tstart=0quote:Op woensdag 12 november 2008 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PPC apps deden het voor die tijd al niet. Kan je rosetta opnieuw installeren, of kan je wat resetten?
Zit op werk, ga als ik thuiskom wel e.e.a. aan platen maken, ram ze dan wel onlinequote:
Is het alleen in Firefox? Dan zou ik die er even afgooien.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
Ik word om duistere redenen momenteel bestookt met mtn5.goole.ws en popup.adv.net popups elke keer als ik met firefox van site verwissel. De popups worden automatisch naar de achtergrond verdrongen, maar als ik de vensters uitzoom staan er ineens 10 van die krengen.
Is er al een apple malware remover? Of is er een andere manier waarop ik hier vanaf kan komen?
[ afbeelding ]
Malware op een Mac...? Laat me weten wat het was, ben wel erg benieuwd.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
Ik word om duistere redenen momenteel bestookt met mtn5.goole.ws en popup.adv.net popups elke keer als ik met firefox van site verwissel. De popups worden automatisch naar de achtergrond verdrongen, maar als ik de vensters uitzoom staan er ineens 10 van die krengen.
Is er al een apple malware remover? Of is er een andere manier waarop ik hier vanaf kan komen?
[ afbeelding ]
Deutsch ja!?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet toevallig je startpagina? Die dat ding gewijzigd heeft? Anders kun je het makkelijk wijzigen via de preferences en/of even aangeven dat je niet de sites wil openen van de laatste sessie...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
[ afbeelding ]
Dat werkt in ieder geval niet. Ik heb zowel Safari als Firefox helemaal eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het enige wat ik ermee bereikt heb is dat Safari nu ook die popups geeft.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Is het alleen in Firefox? Dan zou ik die er even afgooien.
Dus het Firefox bestand naar de prullebak en deze map weggooien:
Hardeschijf / Users / Username / Library / Application Support / Firefox
(Dan ben je wel al je instellingen e.d. kwijt.)
Ik mag niet de hele harddisc scannen, maar geen idee welke folders ik dan moet checken.quote:En misschien even scannen met ClamXav
http://www.appleinsider.c(...)_50_speed_boost.htmlquote:Among the core advances introduced in version 4.0 are support for DirectX 9, DirectX Pixel Shader 2.0 and OpenGL 2.0, which deliver faster video performance, and Adaptive Hypervisor, which lets users dynamically allocate resources to Windows programs or Mac applications on the fly. Together, the features combine for more responsive applications and a virtualization engine that's optimized to consume 15-30% less resources than earlier versions.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Go Parallels!
[..]
http://www.appleinsider.c(...)_50_speed_boost.html
Dat is ook leukquote:iPhone Access
Remotely start, stop and manage your Windows VM from your iPhone.
Ik heb eigenlijk maar 1 programma waarvoor ik windows nodig heb. Helaas is daar echt geen vervanger voor te vinden voor de mac.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Tijn het volgende:
Het enige waarvoor ik Windows wil gebruiken zijn games. En daarvoor gaat er toch niks boven Bootcamp.
Maar ik sluit ook niet uit dat ik op een dag gewoon een XBox koop en Windows van m'n iMac gooi.
Dat heb ik gedaan (behalve voor WoW, maar dat is native) en ik wil nooit meer terug.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Tijn het volgende:
Het enige waarvoor ik Windows wil gebruiken zijn games. En daarvoor gaat er toch niks boven Bootcamp.
Maar ik sluit ook niet uit dat ik op een dag gewoon een XBox koop en Windows van m'n iMac gooi.
Precies. Daar betaal je voor als je de console kooptquote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Zo gaaf he, dat je out-of-the-box een Apple Bluetooth keyboard aan je console kan hangen. Dat wifi ingebouwd zit en je er niet los voor hoeft te betalen. Dat je niet los voor online gaming hoeft te betalen. En dat je niet los hoeft te betalen voor een charger voor je controller. Ingebouwde media card-reader. Backwards compatibility met de PS2. Standaard gewoon een hardeschijf. En dat dan allemaal gratis kan.
quote:Ook gewoon USB-stickje erin, XviD filmpje kijken, savegames backuppen, savegames inladen, ik vond het net een soort van OS X op een spelcomputer. Ging allemaal erg simpel.
Helaas moest hij na twee weken weer terug naar de eigenaar, die weer terug van vakantie kwam.
Dat helaas niet meer in de huidige generatie PS3's..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Zo gaaf he, dat je out-of-the-box een Apple Bluetooth keyboard aan je console kan hangen. Dat wifi ingebouwd zit en je er niet los voor hoeft te betalen. Dat je niet los voor online gaming hoeft te betalen. En dat je niet los hoeft te betalen voor een charger voor je controller. Ingebouwde media card-reader. Backwards compatibility met de PS2. Standaard gewoon een hardeschijf. En dat dan allemaal gratis kan.
Pics!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
got 'm.
E4erste indruk, verschirkkelijk mooi scherm, mooi afgewerkt, stevig. Migratie assistent over netwerk zuigt.
Doe 's pica plaatsen.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
got 'm.
E4erste indruk, verschirkkelijk mooi scherm, mooi afgewerkt, stevig. Migratie assistent over netwerk zuigt.
2.5" SATA.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:41 schreef donderopman het volgende:
Mensen, ik zag net hoe makkelijk het is om je HD in je Macbook te vervangen is.
weten jullie wat voor soort schrijven erin gaan? ik heb nu namelijk 120 gb en als ik wat meer kan krijgen voor een leuke prijs is dat nog wel de moeite waard.
Als je nog een spiegel nodig hebt ; kopen!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doe 's pica plaatsen.
Ben er ook nog steeds niet aan uit. Wel kopen, niet kopen?
hehe ik kan me ook nog een site herinneren waar je je type invulde en dan kreeg je ook de juiste onderdelen te zien. Maar het is een standaard 2,5" SATA schrijf? ik neem aan dat er in de mac een 5400 RPM schrijf zit of wel 7200RPM?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
2.5" SATA.
Wel moeilijk om even op te zoeken in je boekje hè
Standaard heb je een 5400 RPM schijfje ja. Er kan ook 7200 RPM in natuurlijk maar dat kost vanzelfsprekend ook meer energie en produceert meer geluid. Hoogte is ook iets van 9,2 mm ofzo , maar dat zijn haast alle schijven wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef donderopman het volgende:
[..]
hehe ik kan me ook nog een site herinneren waar je je type invulde en dan kreeg je ook de juiste onderdelen te zien. Maar het is een standaard 2,5" SATA schrijf? ik neem aan dat er in de mac een 5400 RPM schrijf zit of wel 7200RPM?
Kun je niet gewoon migratie-assistent via Firewire doen?quote:
En je toetsenbordverlichting aanquote:
Is ook meteen de ¤1500,- variant..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:01 schreef donderopman het volgende:
[..]
En je toetsenbordverlichting aanmooi apparaat hoor
Dus eigenlijk is hij wel handig voor het werkquote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
En de systeem beheerder steeds kom vragen hoe dat op mac werkt
En de maccende collega's door mij aan de gang gehouden worden.
Ja tuurlijk, krijg 'm ook weer niet voor niks.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef donderopman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij wel handig voor het werk
De standaard variantquote:Op woensdag 12 november 2008 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is ook meteen de ¤1500,- variant..
met of zonder SSD?
MSI Starbox 320 GB Portable Harddisk USB 2.0quote:Op woensdag 12 november 2008 15:41 schreef donderopman het volgende:
Mensen, ik zag net hoe makkelijk het is om je HD in je Macbook te vervangen is.
weten jullie wat voor soort schrijven erin gaan? ik heb nu namelijk 120 gb en als ik wat meer kan krijgen voor een leuke prijs is dat nog wel de moeite waard.
9,5 moet het inderdaad zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:51 schreef donderopman het volgende:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=358193 zou deze dan niet kunnen i.v.m. de hoogte?
ze hebben allemaal een hoogte van 9,5 lijkt het wel
edit: Als ik google op mn huidige schijf zie ik dat deze ook 9,49 mm is dus moet wel passen
Maar dit is weer 5400 RPM, of merk je het snelheidsverschil niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
MSI Starbox 320 GB Portable Harddisk USB 2.0
69 euro voor een case en 320 GB schijf.
Heb deze ook in me MacBook hangen. En de oude schijf zit in die case.
[..]
9,5 moet het inderdaad zijn.
Het bleek een probleem met mijn DNS settings te zijn. Thuis en op de universiteit heb ik er geen last van, maar bij mijn ouders wel, waar ik gebruik maak van een onbeveiligd netwerk.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Malware op een Mac...? Laat me weten wat het was, ben wel erg benieuwd.
En geen gratis remote. En geen s-video.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon migratie-assistent via Firewire doen?
Oh, wacht d'r zit geen firewire meer op..![]()
De eerste MacBook had toch ook geen s-video? Of bedoel je dat er geen verloopje beschikbaar is voor de nieuwe MacBook naar s-video?quote:
Er is geen verloop van Mini-Displayport (van de nieuwe Macbook) naar S-Video. Volgens mij is het technisch überhaupt niet eens mogelijk, al kan ik mij daar in vergissen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De eerste MacBook had toch ook geen s-video? Of bedoel je dat er geen verloopje beschikbaar is voor de nieuwe MacBook naar s-video?
Inderdaad zeg. De iPods en iPhones zijn ook behoorlijk slank gemaakt. Is beter voor het milieu natuurlijk, zo'n kleinere verpakking.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef JoMo0 het volgende:
Dat verloopje bestaat inderdaad niet. Maar Separate video is ook beetje ouderwets.![]()
Wel ontzettend cheap dat alles een optie wordt. Ik heb ook geen remote bij mijn MBP gekregen.Nog wel een DVI naar VGA verloopje. Waar zijn de tijden gebleven dat je overspoelt werd met accessoires, zoals de iPod met een dock,hoesje e.d.
Oh, en een DP- DL DVI adapter van 100 euro is ook wel erg zielig.
Van 2D naar 3D ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kon je ook alweer de dock aanpassen? Er was hier toen iemand die een aanpassing gemaakt had. Ik heb die files nog, maar weet niet meer wat ik er mee moet doen
Van Twylight zeker?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kon je ook alweer de dock aanpassen? Er was hier toen iemand die een aanpassing gemaakt had. Ik heb die files nog, maar weet niet meer wat ik er mee moet doen
quote:Go to Macintosh HD > /System/Library/Core Services/
Right-Click on "Dock" and select "Show Package Contents"
Go to /Contents/Resources/
Backup the files you are about to replace (Incase you did not listen, here they are)
Move those same original files to the trash
Move the files you downloaded to that folder
Open Terminal and type "killall Dock" (without the quotes)
View your nice new dock.
De F1 toets en de ESC zijn niet recht maar scheef zoals eerder op een foto te zien was (paar topics terug) is het niet.quote:
Ja! hmz, maar ik krijg een foutmelding dat ik geen schrijfrechten heb op die locatie.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Van Twylight zeker?
Je kunt er Candybar voor gebruiken of :
[..]
via google: http://www.michaelsmac.com/modules.php?name=News&file=article&sid=381quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! hmz, maar ik krijg een foutmelding dat ik geen schrijfrechten heb op die locatie.
Ik probeerde het net ook, maar er wordt wel naar mijn wachtwoord gevraagd en of ik wil overschrijven, maar hij doet het toch stiekem niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat is hetzelfde verhaal. Zodra ik de nieuwe bestanden wil terug draggen wordt er niet naar mijn wachtwoord gevraagd, maar krijg ik gewoon de foutmelding.
Neequote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij duurt die installatie eeuwig. Ook nooit geinstalleerd gekregen. Dus ik zou hem maar afkappen.
Macbook Air?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ik mijn oude macbook maar te ruil ga zetten voor netbook.
1. Hangt beetje vanaf wat je gaat doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef donderopman het volgende:
Ik heb nog 2 vraagjes voor het veranderen van mijn harde schijf:
1. merk ik duidelijk het verschil qua snelheid van 5400 RPM naar 7200 RPM of gaat het alleen maar meer herrie maken.
2. Gaat een 7200 RPM beduidend meer energie gebruiken? oftwel gaat mijn batterij echt veel minder lang mee?
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef Slomy het volgende:
Gaat gebruikt worden voor het on the road gedeelte
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 13 november 2008 00:25 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat ie voornamelijk meegenomen gaat worden voor onderweg.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar wat ga je er dan mee doen? Presentaties geven? Films bewerken? Muziek opnemen? Programmeren? Documenten en spreadsheets maken? Je mail checken?
Bij mij nietquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
De functietoetsen staan wel scheef trouwens
thanks voor de infoquote:Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
1. Hangt beetje vanaf wat je gaat doen.
4200 naar 5400 = Merkbaar sneller
5400 naar 7200 = Minder merkbaar
2. I dunno...
Heb hier wel een uitgebreide review van een aantal 2,5" drives gevonden.
Seven 2.5-inch mobile drives compared
Nicequote:
http://www.apple.com/nl/airportexpress/quote:Op donderdag 13 november 2008 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Ik krijg het trouwens maar niet voor elkaar om internet te fixen op m'n laptop
Bij m'n powerbook ramde ik de internetkabel (ik weet het':') ) erin en deed ie het eigenlijk wel, maar nu wil het maar niet. Vandaag bij thuiskomst nog maar effe mee kloten.
Ik wil idd ook zo'n ding hebben, probleem is alleen dat ik bij iemand in huis woon, en die werkt al sinds jaar en dag met draad.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/airportexpress/
Je gaat toch niet met een notebook bedraad het internet op.
tuurlijk kan dat..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil idd ook zo'n ding hebben, probleem is alleen dat ik bij iemand in huis woon, en die werkt al sinds jaar en dag met draad.
Die wil niet echt over....
Of is dat niet echt een probleem?
Ik kan me zo voorstellen dat hij gewoon zijn draad kan blijven gebruiken en ik draadloos werk.
Dan neem ik uiteraard gewoon die airport weer mee als ik optief daar :s()
Draadloos en bedraad kan zonder problemen naast elkaar werken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet
Ben echt a-technisch.
Je hangt jou bedraade kabeltje in de airport express en die zendt dan draadloos verder. dat is 1 van de oplossingen, maar er zijn zoveel mogelijkheden met dat ding. Dus het is de moeite waard om even erin te duikenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben echt a-technisch.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Draadloos en bedraad kan zonder problemen naast elkaar werken.
* checkt linkquote:Op donderdag 13 november 2008 10:19 schreef donderopman het volgende:
[..]
Je hangt jou bedraade kabeltje in de airport express en die zendt dan draadloos verder. dat is 1 van de oplossingen, maar er zijn zoveel mogelijkheden met dat ding. Dus het is de moeite waard om even erin te duiken
http://www.apple.com/findouthow/mac/#tutorial=wirelessbasicsquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben echt a-technisch.
Ik ga effe kijken bij amac vandaag, wellicht dat ik er meteen een meepluk daar vandaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.apple.com/findouthow/mac/#tutorial=wirelessmusic
Dit is niet helemaal jouw situatie in dat filmpje. Maar je kan wel zien hoe simpel het is.
Ik zat al te hopen dat ik niet iets dergelijks had.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel een maandag morgen modelletje geloof ik, want het batterij vak sluit ook niet helemaal mooi aan de voorzijde.
Nou m'n trackpad werkt prima, die scheve knoppen staan nauwelijks scheef dus interessert me wienig. Maar batterijvak wijkt aan de voorzijde. Vind ik wel jammerquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat al te hopen dat ik niet iets dergelijks had.
Heb best veel berichten gelezen over scheve knoppen, niet fatsoenljik werkend trackpad en dat soort zaken...
Gelukkig geen van die mankementen
Keuze was inderdaad vrij snel gemaaktquote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef JoMo0 het volgende:
Nog duurder dan T-Mobile en geen 3G. Keuze is niet zo heel moeilijk lijkt mij dan.
Ja hij moet verkocht worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Tijn het volgende:
Hey Swets, verkoop je je MacBook nog en zo ja, voor hoeveel kan 'ie weg?
Een vriend van me zit met een 7 jaar oude PowerBook die kuren begint te vertonen
w00p w00pquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dies beter dan de iPhone. Een Newton heeft tenminste copy&paste.![]()
Heb je die Raw Camera Update niet gehad laatst? Daarvoor moest ik m'n iMac en PowerBook rebootenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Update gedaan en werkt prima. Weg uptime van 18 dagen
Wel op de iMac, maar niet op de MBP. iMac stond pas op 6 dagen of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je die Raw Camera Update niet gehad laatst? Daarvoor moest ik m'n iMac en PowerBook rebooten
Oh trouwens, m'n Safari crasht sinds de update
Wat zou de reden zijn? AdBlock? PithHelmet?
Dat zou moeten lukken ja , mits deze ook voor de MacBook zijn. Anders even een DMG opsporen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Okey dan. Ik heb trouwens wel de Mac OS X Install Disks van Leopard (van m'n ouders) maar het wordt een beetje ingewikkeld als ik daarmee Leopard op mijn eigen Macbook wil zetten denk ik?
Ik heb hier MacBook Mac OS X Install Disc 1 en 2. Kan ik die er gewoon bij mij insteken en van Tiger naar Leopard gaan, waarbij alles wat ik op mijn laptop heb bewaard blijft? Of krijg ik dan een hele nieuwe installatie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zou moeten lukken ja , mits deze ook voor de MacBook zijn. Anders even een DMG opsporen.
Je bestanden blijven volgens mij gewoon staanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb hier MacBook Mac OS X Install Disc 1 en 2. Kan ik die er gewoon bij mij insteken en van Tiger naar Leopard gaan, waarbij alles wat ik op mijn laptop heb bewaard blijft? Of krijg ik dan een hele nieuwe installatie?
Je hebt 2 opties, dat is of een clean install of een update. Bij de update, blijven zover ik weer, je bestanden gewoon bewaard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dan ga ik het maar eens uitproberen, bedankt
802.11G haalt zo rond de 25Mbps maximaal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef eer-ik het volgende:
Is een 802.11n router echt noemenswaardig sneller dan een 802.11g versie?
Die 802.11g-tjes zijn echt voor een prikkie te krijgen momenteel nameljik
hmm..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
802.11G haalt zo rond de 25Mbps maximaal.
802.11G haalt tot 140Mbps
Dus ja het verschil is wel merkbaarNaast het feit dat de dekking van 802.11N (veel) beter is dan met standaard G
Ligt eraan waarvoor je hem gebruikt. Voor alleen draadloos internet is de g variant prima!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm..
Dan betaal ik toch liever iets meer
Dat ligt weer aan je internet verbinding. Met een 20Mbps lijntje begint je G netwerkje toch al aardig je bottleneck te worden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:39 schreef .Pas het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je hem gebruikt. Voor alleen draadloos internet is de g variant prima!
2 weken? Die dingen hebben ze toch zeker wel liggen bij een Reseller?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Adapter afgebrand gister
2 weken totdat ik een nieuwe heb
Ja, maar daar moest ik 90 euro voor betalen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
2 weken? Die dingen hebben ze toch zeker wel liggen bij een Reseller?
Is het de PA van je nieuwe macbookquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar daar moest ik 90 euro voor betalen.
Bij A Mac in Utrecht iig.
Kon niet een tijdelijke krijgen, deze moesten ze opsturen en dan wachten tot ie gefixed was.
Heb net gebeld om m'n serienummer door te geven, zeiden ze steeds dat het geen serienummer was
Gaat lekker, echt goeie ervaringen tot nu toe met deze mac.
uhuh...quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het de PA van je nieuwe macbook
Echt? IK heb diverse macsafes, ook waar het snoer niet zo best meer van is, maar er is er nog nooit 1 uitgebrand. Ik heb er pas geleden 1 omgeruild en dat duurder inderdaad ook bijna 2 weken. Ik had wel een reserve.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh...
snoer is helemaal naar de terror.
Behoorlijk jammer idd, zeker omdat ik nou wéér zonder zit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt? IK heb diverse macsafes, ook waar het snoer niet zo best meer van is, maar er is er nog nooit 1 uitgebrand. Ik heb er pas geleden 1 omgeruild en dat duurder inderdaad ook bijna 2 weken. Ik had wel een reserve.
Maar tis toch al een poosje bekend dat die macsafes niet echt uh... safe zijn. Dat ze dat bij de nieuwe generatie macbooks nog niet opgelost hebben vind ik wel een misser
Wat een paupers. Gewoon de nieuwprijs voor een adapter vragen voor een hagelnieuwe MacBook. Ziek. De service is ver te zoeken blijkt maar weer. Ze willen gewoon geen moeite doen ; ze kunnen je namelijk zo een nieuwe meegeven maar dan moet zij naar Apple toe. Nu moet je dat dus zelf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar daar moest ik 90 euro voor betalen.
Bij A Mac in Utrecht iig.
Kon niet een tijdelijke krijgen, deze moesten ze opsturen en dan wachten tot ie gefixed was.
Heb net gebeld om m'n serienummer door te geven, zeiden ze steeds dat het geen serienummer was
Gaat lekker, echt goeie ervaringen tot nu toe met deze mac.
Ik ga sowieso nog een klacht bij Apple neerleggen over de bezorging van mijn laptop want daar ben ik ook absoluut niet over te spreken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wat een paupers. Gewoon de nieuwprijs voor een adapter vragen voor een hagelnieuwe MacBook. Ziek. De service is ver te zoeken blijkt maar weer. Ze willen gewoon geen moeite doen ; ze kunnen je namelijk zo een nieuwe meegeven maar dan moet zij naar Apple toe. Nu moet je dat dus zelf.![]()
Sowieso zou ik het niet pikken om dan ook nog doodleuk 2 weken te wachten ..
Ik heb net Doom 3 gespeeld, dat werkt echt primaquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat wel onwijs cool blijft is gamen op m'n macbookjeIk ben blij met m'n nvidia 9400m
Dat heeft volgens mij te maken met je iCal heb je daar To-do's in staan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:26 schreef zwartekoffie het volgende:
Ik heb een vreemd probleem met Mail. De app crasht meteen na opstarten, ik kom er dus gewoon niet in. Wat kan ik hieraan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |