Je kunt alleen de onderste helft gebruiken om te klikken. Daarnaast klikt het TP net zo goedkoop als een elcheapo muis en maakt het ook nog eens de herrie van een dergelijke goedkope muis.quote:
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Ik druk nooit op mijn touchpad. licht tappen is voldoende om te klikken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Als je je partitie wilt verwijderen moet je de Boot Camp-Assistent gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2008 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een kort vraagje, kan ik de windows vista map in osx gewoon verwijderen om windows vista van me mac te gooien? Het draait met bootcamp...
Ja voor slepen inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.
En inderdaad, Windows kan daar best uit.
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.quote:Op zondag 9 november 2008 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan sinds gisteren ineens geen podcasts meer downloaden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand anders dit ook?
Ben er al achterquote:Op zondag 9 november 2008 14:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.
Moet me inhouden daar niet te posten....quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
AVG Trojan threat! Verwijder user32.dll niet!
Ja. En het werkt. Je logt in en dan heb je gewoon internet. Maar met een 3G heb je toch ook hotspot-toegang?quote:Op maandag 10 november 2008 01:11 schreef Junkie het volgende:
Ik was vandaag eventjes in de jaarbeurs en op Utreg centraal. En ik heb xs4all als internet provider, en dan kan je op de KPN Hotspots gebruiken die onder andere daar zijn.
Alleen kan ik met me iPhone niet internetten. Ik krijg wel die KPN hotspot inlog pagina en kan daar me gegevens invoeren, maar als ik dan op verzenden druk gebeurd er niks.
Kan je niet met een iPhone bij zon hotspot met inlog pagina internetten ofzow? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hmmz, bizar. Dan zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 01:33 schreef JoMo0 het volgende:
Ja. En het werkt. Je logt in en dan heb je gewoon internet. Maar met een 3G heb je toch ook hotspot-toegang?
Yup. En desnoods je hele Microsoft-map in preferences wegmikken.quote:Op maandag 10 november 2008 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Als office 2004 met een unexpected error afsluit, kan ik dan nog wat proberen door het verwijderen van plist bestanden ofzo?
En dan gewoon de applicatie weer starten?quote:Op maandag 10 november 2008 09:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. En desnoods je hele Microsoft-map in preferences wegmikken.
Ja, dan maakt ie gelijk weer een nieuwe plist aan. Veelal moet ie dan eerst voor de fontcatalogus scannen, maar that's about it.quote:Op maandag 10 november 2008 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan gewoon de applicatie weer starten?
Welke beveiliging?quote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb trouwens weer een ander probleem erbij. Als ik iTunes op mijn iMac via Airtunes verbindt met mijn AppleTV, zodat ik lekker op de 5.1 set in de woonkamer kan bouncen, ben ik veelal binnen een paar minuten mijn internetverbinding kwijt op de iMac.
De MBP en iPhone, beide op het zelfde Airport Extreme Netwerk, kunnen gewoon wel op internet. Dus het lijkt erop alsof de verbinding tussen iMac en Extreme afgeknepen wordt. Ben al van 5 Ghz naar 2.4 gegaan en vrije kanalen opgezocht, maar dat helpt allemaal geen zier.
Airport-kaartje van de iMac kaduuk of zo?
Geen time machine en mijn italiaanse collega heeft dat door zijn eigen mensen in Italie laten installeeren. Dus hij kan nu z'n office 2004 CD met dhl hierheen laten komenquote:Op maandag 10 november 2008 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Herinstalleren dan maar? Of terugzetten via time Machine?
802.11n. Maar ik heb hem ook al 's op 802.11g gezet, omdat de iPhone niet met 802.11n overweg kan.quote:
Nee das het protocol. Ik vraag welke beveiligingquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
802.11n. Maar ik heb hem ook al 's op 802.11g gezet, omdat de iPhone niet met 802.11n overweg kan.
Maar ik lees her en der verhalen over wifi-dropouts in Leopard die al meer dan 1 jaar aan de gang zijn.
Oh ja....quote:Op maandag 10 november 2008 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee das het protocol. Ik vraag welke beveiliging
WPA, WPA2... ?
Mjah gewoon goed, zou geen issues moeten geven. Dan blijft er wienig anders dan hardewarematige issues overquote:
Dat soort dingen houden het leukquote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Svyatagor het volgende:
Poeh, spannende tijden gehad met mijn iPhone. Wilde alle settings en inhoud verwijderen, dat zou een uurtje duren, maar vervolgens kwam hij urenlang niet meer uit de opstartfase (appeltje met laad-rondje). Na heel veel proberen gelukkig in recovery-mode kunnen zetten, en custom 2.1 firmware erop geknald, maar ik zat wel ff dik in de stress.
wat een ongelooflijke klerelijers joh!quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ] @ UPS.
Laptop zijn ze kwijt en iPod is bezorgd.
Alleen niet bij mij
Volgens mij gaat alles fout qua bezorging wat fout kan gaan bij jou...quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ] @ UPS.
Laptop zijn ze kwijt en iPod is bezorgd.
Alleen niet bij mij
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 10 november 2008 12:01 schreef donderopman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alles fout qua bezorging wat fout kan gaan bij jou...
Ik hoop van ganse harte dat het bij jou wel goed gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 12:17 schreef Qunix het volgende:
Eindelijk heeft UPC de spullen en gaat hij ze bezorgen:
Status: Ontvangen factuur gegevens
Zal nog wel een dag duren.
En ik hoop dat alles (heel) binnenkomt.
Ik gok eerder op een iTunes 8 & Aiport/Airtunes software probleem dan een kapotte hardware.quote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb trouwens weer een ander probleem erbij. Als ik iTunes op mijn iMac via Airtunes verbindt met mijn AppleTV, zodat ik lekker op de 5.1 set in de woonkamer kan bouncen, ben ik veelal binnen een paar minuten mijn internetverbinding kwijt op de iMac.
De MBP en iPhone, beide op het zelfde Airport Extreme Netwerk, kunnen gewoon wel op internet. Dus het lijkt erop alsof de verbinding tussen iMac en Extreme afgeknepen wordt. Ben al van 5 Ghz naar 2.4 gegaan en vrije kanalen opgezocht, maar dat helpt allemaal geen zier.
Airport-kaartje van de iMac kaduuk of zo?
Ik heb zelf ook bij een pakketbezorger gewerkt, daar ging het er toch heel anders aan toe.quote:Op maandag 10 november 2008 13:29 schreef Tomasso het volgende:
UPS heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Wat een stel prutsers werken daar zeg.
Voor alsnog vind ik het ergste dat mijn 1500 euro ergens ronddwaalt.quote:Op maandag 10 november 2008 13:49 schreef EvilMarc het volgende:
Het 'ergste' is dat je er ook nog voor betaald.
Ja, of bij de bezorger thuisquote:Op maandag 10 november 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor alsnog vind ik het ergste dat mijn 1500 euro ergens ronddwaalt.
quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Thanksquote:Op maandag 10 november 2008 12:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok eerder op een iTunes 8 & Aiport/Airtunes software probleem dan een kapotte hardware.
Soortgelijk probleem:
Topic : AppleTV and Airtunes - Problems since ITunes 8.x
UPSquote:Op maandag 10 november 2008 13:29 schreef Tomasso het volgende:
UPS heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Wat een stel prutsers werken daar zeg.
hehe, ik kan een lichte glimlach bij dat soort topics nooit onderdrukken.quote:Op zondag 9 november 2008 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft Apple het nou gevonden of heeft UPS het gevonden, nadat Apple moeilijk ging doen?quote:Op maandag 10 november 2008 19:27 schreef eer-ik het volgende:
Nou, het spulletje is terecht nadat Apple een of ander "onderzoek" heeft ingesteld.
Het hele zootje wordt nou woensdag (ongeveer een week nadat het eigenlijk bezorgd zou worden) afgeleverd. Goeie service
Zoals gewoonlijk hebben ze het vast 'ineens' gevonden na een call van Apple.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heeft Apple het nou gevonden of heeft UPS het gevonden, nadat Apple moeilijk ging doen?
Vergeet het geyle design niet ..quote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)d-p6000-all-in-ones/
Hier zie je maar weer eens hoe vreselijk overpriced die iMac wel niet is. Ik bedoel, bij Nec krijg je voor 1270 dollar een 16" display, AMD 1.9Ghz X2 processor met een Geforce 9100!
Dat is toch veel beter dan de stomme iMac waar je voor 1199 dollar een 20" scherm, 2.4Ghz Intel Core 2 Duo met Ati Radeon HD2400XT videokaart!
Wie houd je tegen ? We zien de zeiktopics wel tegemoet zodra je dat ding aangeschaft hebtquote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Hier zie je maar weer eens hoe vreselijk overpriced die iMac wel niet is. Ik bedoel, bij Nec krijg je voor 1270 dollar een 16" display, AMD 1.9Ghz X2 processor met een Geforce 9100!
Dat is toch veel beter dan de stomme iMac waar je voor 1199 dollar een 20" scherm, 2.4Ghz Intel Core 2 Duo met Ati Radeon HD2400XT videokaart!
Zoiets moet apple zelf maar eens maken tegen een redelijke prijsquote:
Geksie, je ziet het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad zeg. Ik bedoel, die iMac, zwart op aluminium. Welke idoot verzint dat nou!quote:Op maandag 10 november 2008 23:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vergeet het geyle design niet ..
[ afbeelding ]
Daar kwam het wel op neer idd.quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk hebben ze het vast 'ineens' gevonden na een call van Apple.
Ik heb Leopard op de dag van de launch bij de A-Mac in Utrecht opgehaald. Ik kreeg er nog een glaasje champagne bij ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
UPS heeft ookmijn Leopard pakketje destijds kwijt gemaakt. Nadat een onderzoek van Apple niks op had geleverd kreeg ik wel een nieuwe toegestuurd maar men... wat een prutsers.
Leuk, dat backstabben voor mensen die nu genaaid zijn vanwege brakke bezorging. Ik zou er trots op zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb straks mijn macbook net zo snel. Ik heb vandaag de toezegging gehad dat ik 'm mag gaan halen. En ze hebben hem op voorraad bij Machouse
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leuk, dat backstabben voor mensen die nu genaaid zijn vanwege brakke bezorging. Ik zou er trots op zijn
Daar was altijd het geniale iSquint / VisualHub uitermate goed in. Helaas is de ontwikkelaar van dat programma gestopt met het aanbieden van zijn software. Misschien dat er nog ergens een torrent van rondzweeft?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef B.. het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al mijn films te converten naar mp4 voor mijn nieuwe apple tv? Doe het nu met Xilisoft converter, daar heb ik 4 opties voor Apple TV maar dat is nogal traag?
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:31 schreef eer-ik het volgende:
UTRECHT,
NL 11/11/2008 4:18 OUT FOR DELIVERY
11/11/2008 4:18 IMPORT SCAN
11/11/2008 4:08 DESTINATION SCAN
11/11/2008 4:08 IMPORT SCAN
Hmm...
zou ie dan toch vandaag komen?
Ja, er is een open source project op basis van VisualHub, maar volgens mij is dat nog verre van compleet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jarno het volgende:
VisualHub ging toch door in een ander project...? Dacht ik...?
Ahja, jammer. Nouja, VisualHub moet je nog wel ergens vandaan kunnen trekken lijkt me.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, er is een open source project op basis van VisualHub, maar volgens mij is dat nog verre van compleet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:55 schreef B.. het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al mijn films te converten naar mp4 voor mijn nieuwe apple tv? Doe het nu met Xilisoft converter, daar heb ik 4 opties voor Apple TV maar dat is nogal traag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar was altijd het geniale iSquint / VisualHub uitermate goed in. Helaas is de ontwikkelaar van dat programma gestopt met het aanbieden van zijn software. Misschien dat er nog ergens een torrent van rondzweeft?
Let even niet op de domeinnaam..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahja, jammer. Nouja, VisualHub moet je nog wel ergens vandaan kunnen trekken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |