Ik heb geloof ik een promo van LPG, de gewone cd maar dan in een Excelsiorkartonnetje, tenminste als je dat bedoeld. Maar die hou ik stiekem ook gewoon zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef rats1 het volgende:
Is er ook nog iemand die Excelsior promo's wil verkopen?
Ja, dat was wat verlaat, stond in een mail.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef methodmich het volgende:
Mooi mooi. Maar vraag me wel af waar het cadeautje blijft!
Ik had al het vermoeden, maar ik ben geen fan van Triggerfinger. Ik heb ze een paar keer live gezien, dat was wel aardig, maar op plaat doet het me eigenlijk helemaal niks en vind ik het zelfs een beetje vervelend...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef rats1 het volgende:
Bonus cd van Triggerfinger vind ik echt geweldig!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef belsen het volgende:
En het nieuwe cadeautje is...
[ afbeelding ]
Eigenlijk veel blijer mee, dan met Triggerfinger. Zo zie je maar weer, ieder zijn ding.
Je kunt ook geen gezocht topic openen in V&A misschien kijken daar net andere mensenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef rats1 het volgende:
wie oh wie heeft nog promo's in de aanbieding?
mail naar bountyleague@upcmail.nl
oh dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb van het weekend dat half way station gezien, ik wist niet dat die bij excelsior zaten toffe life band is dat(ik denk niet dat de cd me direct zal bekoren trouwens)
oeh dat klinkt inderdaad wel prettigquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dat wist ik ook niet.
wat ik nu gehoord heb op youtube blijft erg goed overeind staan trouwens:
Die heb ik met Record Store Day in de Platenboef gezien in Rotterdam. Inderdaad erg leuk. Komen lekker spontaan over en goede interactie met het publiek. Plaat eigenlijk nog niet geluisterd, zal ik eens doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh dat klinkt inderdaad wel prettighad ze iets plastischer verwacht op plaat.
Ja, ik had toch stiekem iets anders verwacht...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef methodmich het volgende:
Ploft ie een dag later op de mat...
CD getiteld Anno 2012 met voorproefjes van nieuwe albums, nummers die de plaat net niet haalden of bijzondere liedjes van 23 verschillende artiesten, onder wie Happy Camper, Moss, Hospital Bombers, The Kik, Anne Soldaat, Meindert Talma, Triggerfinger, Solo, Wieb Zigtema, Goslink, Scram C Baby, Alex Roeka en Spinvis.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe Anne Soldaat was jouw wenscadeau?
Die zit al een tijdje in de pijpleiding, ja, even als een box van Serenes/Slide/Simmer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik weet niet of het hier al ergens besproken is, dan mijn excuses voor deze vraag, maar klopt het dat er een box komt van Daryll-Ann? Ik ben al tijden van plan hun werk te kopen, maar behalve Happy Traum is alles onvindbaar of overpriced. Ik hoorde het iemand zeggen vorige week, dus ik was wel benieuwd.
Ah, thanks!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Die zit al een tijdje in de pijpleiding, ja, even als een box van Serenes/Slide/Simmer.
Zie ook: Daryll-Ann (en de avondturen van Anne en Jelle)
Ik vind het tof dat de Daryll-Ann box ook op vinyl uitkomt, reden voor mij om dus aan te schaffen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ja, die bevalt minder. Maybe, Mai Thai en Hey Pacifier vind ik dan wel weer prima!
De Daryll-Ann box, ben benieuwd wat daar nu echt allemaal in zal zitten. Moet wel interessante extra's bevatten wil ik die kopen. Zeg ik nu, misschien koop ik hem gewoon sowieso. Maar ja, heb alle platen al...
Dat heeft een hoog George Harrision in de jaren 70 gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef NvM het volgende:
Bij deze nomineer ik 'Ding ding sun' van Anne Soldaat tot het meest irritante nummer van dit jaar. Bah.
Het deed me niks, maar de vorige plaat ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef TUFKAL het volgende:
De nieuwe Tommigun? Is t wat?
Vind deze prachtig nl: http://open.spotify.com/track/5U0lDWboulp4Vdf45lChRU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |