quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
zou wel een bazenactie zijnquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee jij hoort blauw te zijn.
het ooie is nu ook , dat de politie niet weet waar de actie komtquote:
Emo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ben ff 15 sec fappen
Blauw.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:51 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ben ff 15 sec fappen
Dat jij, een kankerlijer, naar kankermuziek luistert. Kanker man.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kankernerd.
Wat versta je onder metal slaaf
Ik luister geen metal.
Kanker.
Wat luister jij dan? Ali B Ft. Yes-R en Brace.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat jij, een kankerlijer, naar kankermuziek luistert. Kanker man.
metalcorequote:
Gast, doe eens normaal man. Snap wel dat je zit te trollen, maar in iedere zin die je post zit het woord kanker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat luister jij dan? Ali B Ft. Yes-R en Brace.
Succes.
Krijg naast kanker ook nog maar Ebola en Aids.
staan 3 zinnen en in 1 zit maar het wordt kanker.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, doe eens normaal man. Snap wel dat je zit te trollen, maar in iedere zin die je post zit het woord kanker.
Kleuter.
Misschien is die wel terminaalquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, doe eens normaal man. Snap wel dat je zit te trollen, maar in iedere zin die je post zit het woord kanker.
Kleuter.
Eigenlijk op 3 manieren maar dat heeft nog weinig te maken met Sinterklaas.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een lelijke Sinterklaasboot op dat België kanaal.
Kanaal kan je dubbel interpreteren.
Lees eens terugquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
staan 3 zinnen en in 1 zit maar het wordt kanker.
Maar ik zal het niet meer zeggen
ik denk iemand uit rotterdam ?quote:
jos ik heb bazenadvies nodig , zie mijn topic in r & pquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:06 schreef afcajos het volgende:
GOEIEMOGGEL
Helemaal niks voor rotterdamquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk iemand uit rotterdam ?
zou het?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk iemand uit rotterdam ?
Even kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
jos ik heb bazenadvies nodig , zie mijn topic in r & p
of zaandam ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |