pziezquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
Hmmm, ik vind het wel een goeie ingeving ('s nachts zelfs aan Grey's denken, gaat het wel goed met je? )quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.
Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Ik vind haar tof, ben zeer benieuwd naar dat verhaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
Precies. Lexie was alleen interessant omdat het Little Grey was, in eerste instantie. Dat het een leuk personage bleek en de klik met George er was, heeft kmo gezorgd dat ze meer airtime kreeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
Ik zat eigenlijk te wachten op het moment dat Alex binnen zo komen en haar zou zien terwijl ze lucht aan het omhelzen was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat ze gingen zoenen op het einde was stom. Ookal was het alleen in Izzy's gedachten oid.
Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.quote:Op zondag 16 november 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Denny misschien nu juist wel weg was, dat ze nu echt afscheid hebben genomen. Izzy wilde hem na zijn dood toch zo graag nog 1 keer hem vasthouden enzo.
Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.quote:Oh en Merediths oldest best buddy mag echt ophoeren.
Ja, dit zijn dus spoilers hè.quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.
[..]
Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer benieuwd waarom Meredith die geschokte uitdrukking op haar gezicht heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Niconigger op 18-11-2008 22:00:02 ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:Ik krijg er een iew-gevoel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Mja, weet je, op zich kan je het best maar wennen aan veel Meredith, gezien het feit dat ze de hoofdpersoon is en whatnot. Zeg maar, al vijf seizoenen lang.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan die nieuwe vriendin, is niet die nieuwe vriendin, die zou "los" zo maar eens heel leuk kunnen zijn. Maar dan is ze weer een reden om Meredith meer in beeld te hebben, los van het hele MerDer gebeuren en dat maakt dr irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Niconigger het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef Niconigger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Take_A_Picture het volgende:Zie post GoodbyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Niconigger op 20-11-2008 22:23:37 ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Niconigger het volgende:
[..]Ja, dat zei ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijdStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sorry overheen gelezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik
Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa Sloan lief. Ik begrijp echt niet waar het hele Dennie-Izzie heengaat.. maar nu ik op de vorige pagina's de spoilers heb bijgelezen wordt het wel duidelijk.Nou ik vond anders niks in die spoilers staan wat ook maar realistisch lijkt en het Denny-Izzie verhaal verduidelijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoewel de opening erg grappig was mede door Izzie haar geluiden, vind ik het een bizarre verhaallijn die ze alleen recht kunnen breien door Izzie mentally ill te verklaren. Voor de rest lijkt het alsof ze willen teren op de fans van Denny door hem nog maar eens terug te halen. Ik zie niet in waarom het nodig was behalve als ze Katherine Heigl er uit willen schrijven.
Ik vind het een leuke ep maar hoewel een tv serie mag het realiteits gehalte wel weer wat omhoog. Interns die zich zelf gaan opereren, sex met dode mensen
Gemept door die slapende ventquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef emss het volgende:
waarom lag Callie aan het begin op de grond met een bloedneus???? Heb ik iets gemist?
10 min later: aaah, laat maar, ik weet het al, ik dacht dat het een flashback was.
Hier sluit ik me bij aan. Denny is leuk maar dit is wel erg irri aan het worden, Izzy mag ook oprotten uit GA word gek vna haar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Addict89 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Denny gedoe snel klaar is, wat een saaie verhaallijn.
Sorry hoor, net even met engelse ondertiteling gekeken (het gaat een beetje snel enzo ) en nu is het idd duidelijk, zonder was het mij niet helemaal duidelijk (ja mijn engels is bagger vandaar de ondertiteling)quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Niconigger, ja, dat zei ze toch
Gut, die Sloan... Hij wordt wel echt zoet, hij is geen manwhore meer
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat Shepherd doodgaat en dat Bailey dan de nieuwe neuro bitch wordt
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het viel me vandaag weer eens op hoe mooi de ogen van sloan zijn
Serieverslaafd en Nijmegenaar wat wil je nog meerquote:Op zondag 23 november 2008 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het Danny&Izzie-gezeik wel een leuke aflevering.
[..]
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.
Oh boofuckinghoo.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 14:43 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Leuke aflevering! Denny word ik wel een beetje moe van, maar ik moest bijna huilen toen hij zo zielig keek toen Izzie de deur uit ging Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering; wat gaat Bailey doen, hoe wordt de verhouding Meredith-Christina, wat staat de interns te wachten?
nu bedenk ik me net dat ik vrijdag op vakantie ga en het dus niet kan zien! Kan ik nog annuleren?
Oh, echt waar? Daar zou ik anders goed van balen, maar nu komt het wel goed uit eigenlijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.
Grmbl, je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.
Jij kunt ook alleen maar sfeerverpestend azijnpissen hè?quote:Op maandag 24 november 2008 @ 22:04 schreef Shadowcat het volgende:
Bedankt voor deze dagboekentry Greys, het was werkelijk enerverend om te lezen
Graag gedaan! Hoop dat je er iets aan had echt!quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef Shadowcat het volgende:
Wel grappig, want PP gaat vanaf januari NA Grey's uitgezonden worden.. dus dat kan gewoon een 2 uur durende ep worden. Of meerquote:Sources tell TVGuide.com exclusively that ABC powerhouse Grey's Anatomy and its spin-off, Private Practice, will be embarking on a multi-episode crossover story come February sweeps.
Though at this very early stage the number of episodes and the sum total of actors involved has yet to be nailed down, it can at least be confirmed that Kate Walsh's Dr. Addison Montgomery will again be walking the halls of Seattle Grace, as she did for one episode last spring (several months after Private Practice made its debut).
Grey's Anatomy is currently in its fifth season on ABC. The concept for Private Practice first emerged in the form of a back-door pilot/May 2007 episode of Grey's in which Addison ventured to Los Angeles to catch up with gal pal Naomi (originally played by Alias' Merrin Dungey, but quickly recast with Audra McDonald).
Who from Seattle Grace might show their pretty face at Oceanside Wellness? When I interviewed Walsh just a few weeks ago, she cast her vote for Eric Dane's Mark Sloan, saying, "It'd be fun to have him cause some trouble!" That said, don't read too much into her quote (or the photo above) — the actual laundry list of crossing-over cast members from each show, outside of Walsh, has yet to be confirmed.
Leuk he? Ik wil je de details ook wel vertellen hoor?quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef Shadowcat het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag gedaan! Hoop dat je er iets aan had echt!
Hmpf...
Eerste stuk was wel enigszins grappig. Had het daar maar bij gelaten. Hoop dat je in je neurotische zaligheid en poging tot sarcasme stikt. Kutwijf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk he? Ik wil je de details ook wel vertellen hoor?
Eerst gingen we giechelen en met onze kont draaien. Toen lieten we elkaar onze borsten zien en dat was ontzettend tof!
Daarna gingen we uit eten en vond de ober ons zo goddelijk en sexy dat we de rekening niet hoefden te betalen.
Daarna weer terug naar het grachtenpandje van onze host, alwaar we ons tegoed deden aan allerhande lekkernijen, waaronder butterscotch likeur.
Wat wij kunnen hebben, omdat we zo fucking goddelijk zijn.
Daarna werden nog wat kussens over en weer gegooid, nog meer gegiecheld en deed een enkeling zelfs een dansje.
Nadat we lekker hadden uitgeslapen, zijn we de stad in geweest alwaar we veel te veel geld uit hebben gegeven en werden aanbeden door het plebs wat zich daar ook ophield.
Al die aandacht was zo vermoeiend dat we niet lang daarna maar huiswaarts zijn gegaan.
Het was een geweldig weekend, en als je nog een keer lelijk doet tegen Greys, dan ruk ik je kop eraf.
*einde*
Wind je maar lekker op. Daar geniet ik ook vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eerste stuk was wel enigszins grappig. Had het daar maar bij gelaten. Hoop dat je in je neurotische zaligheid en poging tot sarcasme stikt. Kutwijf.
Doe maar alsof je niet hapt, maar blijf vooral wel op mij reageren. Dat vind ik lekker. Net zoveel als die ene keer op de wc. Toen je je anaal liet pakken door een onbekende. Weet je nog? Haal maar naar voren in je gedachten. Ja precies. Zo semi lekker is het.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Wind je maar lekker op. Daar geniet ik ook van
Ja er komen rond deze tijd een hoop Thanksgiving en kerstspecials e.d. op de Amerikaanse zenders dus vandaar dat een aantal series even plaats moet makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:13 schreef egeltje1985 het volgende:
O.T. Waaat! Ook al een pauze! Stomme Amerikaanse series met mid-season-stops die toch heel leuk zijn zodat ik ze wel moet volgen! Argh!
Was langsgekomen in Lapershoek, daar was ik. Had ook wel met jou en Kim willen zitten.quote:Op maandag 24 november 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga hem nu kijken, was het vergeten!
Ter verdediging: had vrijdagavond wijvenavond met Conleche, Vivi, SHE en k_i_m, daar kan eigenlijk geen Grey's tegenop!
* Greys toch maar kijken gaat
Zoals in Joe's! Mc's kijken en becommentariëren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Was langsgekomen in Lapershoek, daar was ik. Had ook wel met jou en Kim willen zitten.
Precies. Een beetje achteraf en achterbaks mensen iets lekker zitten maken. " Ohh blabla bla wij hadden wat beters te doen dan greys anatomy kijken, *lekker *lekker puh hu puh nanana puh"quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Was langsgekomen in Lapershoek, daar was ik. Had ook wel met jou en Kim willen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Precies. Een beetje achteraf en achterbaks mensen iets lekker zitten maken. " Ohh blabla bla wij hadden wat beters te doen dan greys anatomy kijken, *lekker *lekker puh hu puh nanana puh"Als je al onder de indruk bent van mijn escapades met onbekenden, dan ben je verre van geschikt voor hetgeen wij uitspoken op wijvenavondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grow up, en meld je dan nog eens
Get a freakin' life zeg.. .quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Doe maar alsof je niet hapt, maar blijf vooral wel op mij reageren. Dat vind ik lekker. Net zoveel als die ene keer op de wc. Toen je je anaal liet pakken door een onbekende. Weet je nog? Haal maar naar voren in je gedachten. Ja precies. Zo semi lekker is het.
Wow, jij zit er echt helemaal in he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:08 schreef single_queen het volgende:
Ik vind de verhaallijn niet zo best...
*knip ivm lange post*
Vajayjay.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat Bailey in de serie blijft, want ... nou ja....
uh... ja, ik zit er helemaal in ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow, jij zit er echt helemaal in he?
Ik vind die Death (die vriendin van Meredith van vroeger) ook maar eng wief. Die stookt al die interns op en Lexie nog het meest, dat voorheen-zo-braafje
Hoop ook echt dat Bailey in de serie blijft, want ... nou ja....
Ja maar dat was volgens mij omdat hij toen in scheiding lag met Callie Torres en het te pijnlijk/beschamend (vanwege zijn vreemdgaan) vond om bij haar te zijn, niet omdat hij niets leerde van Bailey, McDreamy, McSteamy en de andere attendings.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:08 schreef single_queen het volgende:
Alleen nu die stomme interns die op zichzelf gaan opereren?!
Ik zou als intern Chief Webber eens ff nerveus gaan maken, zeggen dat ik volgend jaar naar Mercy West wil, omdat ik geen fuck leer in Seattle Grace! (Zou George misschien toch ook doen ooit een keer?)
I know! maar het kan dus wel! overschakelen naar een ander ziekenhuis... alleen ga je nu expliciet WEL je reden melden!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:04 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja maar dat was volgens mij omdat hij toen in scheiding lag met Callie Torres en het te pijnlijk/beschamend (vanwege zijn vreemdgaan) vond om bij haar te zijn, niet omdat hij niets leerde van Bailey, McDreamy, McSteamy en de andere attendings.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:43 schreef MaxC het volgende:
Jup, wat een vreselijke week voor tv-series
Van Telegraaf.nlquote:Jeroen Krabbé heeft geen tijd voor Grey's Anatomy
AMSTERDAM - Acteur en kunstenaar Jeroen Krabbé heeft een gastrol in successerie Grey's Anatomy afgeslagen.
Zijn agenda staat helemaal vol en is niet te combineren is met het opnameschema van de serie. Maar volgens Jeroen kan het zo zijn dat hij op een later tijdstip alsnog een gastrol gaat vervullen in de mateloos populaire serie.
Dit meldt Shownieuws.
Kom, hier ook nog even .quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef Shadowcat het volgende:
Oh dat zou ook goed kunnen, is alweer een tijdje geleden dus ik herinner het me niet meer helemaal precies.
Ik vind het met die interns nu wel een originele verhaallijn eigenlijk, zie je nooit in andere ziekenhuisseries. Een van de betere beslissingen van de schrijvers dit seizoen (maakt die Denny-ongein weer een beetje goed)
dat dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grmbl heel mn vrijdagmiddagikkomuithetwerkennueventjillenomhetweekendinteluidenritme naar de klote!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 08:20 schreef janimie het volgende:
wat is er zo belangrijk voor in de plaats gekomen eiglijk ?
Dat is veuls te lang wachtenquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:30 schreef Jivis het volgende:
Dit is nog niks, hierna nog één aflevering en dan tot 9 januari geen nieuwe meer .
Idd, dan maar weer een paar oude afleveringen kijken, seizoen 2 ofzoquote:
Goed idee, maar ik denk dat ik bij 1 begin (hoewel ik seizoen 2 echt het beste/leukste seizoen vond)quote:Op zondag 30 november 2008 20:01 schreef Irrem het volgende:
[..]
Idd, dan maar weer een paar oude afleveringen kijken, seizoen 2 ofzo
Vond levende Denny erg leuk en een goed verhaal, maar hij is al 2 of 3 seizoenen dood! De cast is al zo groot dat veel karakters geen goed verhaal meer krijgen (christina en mcarmy uitgezonderd). En dan besteden ze hun tijd aan dit. Shonda Rhimes heeft al gezegd dat wat er met izzie aan de hand is geen tumor zou zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk
Had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, tevéél Denny!
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Irrem, zou die (heerlijke, dat wel) man die Denny speelt zichzelf in de aanbieding hebben gegooid qua salaris ofzo? Je zou het haast gaan denken he?
Ik zal niet weten wat er anders zou moeten gebeuren.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:05 schreef Jivis het volgende:
Izzie gaat gewoon in een gesticht belanden binnenkort, mark my words .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vond ik ook zo irritant. Yang ging ook nergens op in toen Izzie vertelde over gruwelijke sex, vond ik ook een beetje vreemd (ze had minstens Alex' naam kunnen laten vallen)quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel ergerde ik me erg aan Meredith die George praktisch negeerde toen hij over rare Izzie probeerde te vertellen.
Mwa, ik denk dat Yang er gewoon sowieso van uitging dat het over Alex ging. En verder probeerde Yang volgens mij op niemand te reageren toen ze aankwamen met hun 'kies mij, kies mij!'-betoog. Ze zei vaak enkel bedankt of oké ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:05 schreef marientje het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo irritant. Yang ging ook nergens op in toen Izzie vertelde over gruwelijke sex, vond ik ook een beetje vreemd (ze had minstens Alex' naam kunnen laten vallen)
Die Mark Sloan is echt hilarisch .quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef hetzusjevan het volgende:
NO HOT INTERNS! .
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef Irrem het volgende:
de ep nog niet gezien, maar hier is wat meer info over de verhaallijn van Izzie en DennyKijk eens 10 posts boven jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het gemak even overheen gelezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kijk eens 10 posts boven je
Uhuhquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wil ook dat Sloan mij van alles teached
Ik moet nog kijken, maar ik hoop dat je McSteamy bedoelt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:26 schreef marientje het volgende:
Love is in the air:
Yang McArmy
Little Grey McDreamy
Callie Sexy (intern) Sadie
Dat doen ze volgens mij echt al vanaf het eerste seizoen Echt een Greys Anatomy stijldingetje, wat eerst wel leuk was, maar waar ik oinmiddels echt zó overheen benquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef babette21 het volgende:
Het valt me sinds een paar weken op dat ze nog al van de herhalingen zijn.
ik vind 't ook zo'n heerlijk duo; als je hen samen ziet wéét je dat het een toffe scene wordtquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Mark en Callie echt een tof team trouwens. Zij hebben prachtige chemie als vrienden (met benefits ).
kan zijn, maar in deze mate valt 't me iig pas sinds eind vorig seizoen op. Nou ja, beter dat ik zo langzaam ben, heb ik me er tenminste geen 3 seizoenen aan hoeven ergeren...quote:Dat doen ze volgens mij echt al vanaf het eerste seizoen Echt een Greys Anatomy stijldingetje, wat eerst wel leuk was, maar waar ik oinmiddels echt zó overheen ben
iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar ik hoop dat je McSteamy bedoelt?
Ik vond het ook echt geweldig! En heel lief dat hij haar zo opvrolijkte. Net Marilyn Monroe, maar dan anders.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die "The Vent" echt fantastisch vond? (...)
Ik denk dat Alex het in principe wel opmerkt, maar niet wíl zien, omdat hij hoopt dat alles goed is. Zo komt het op me over tenminste.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Ik vind dat de actrice die Dr Dixon speelt het echt heel goed doet.
Ik ben blij als Denny weg is. Ik vind het een tof karakter hoor, en de eerste paar afleveringen vond ik het nog wel interessant (hoe meer Denny hoe beter dacht ik) maar het wordt nu vervelend. Izzie is helemaal de weg kwijt.
Wel apart dat het George is die als eerste ziet dat er iets mis is met haar. Is wel haar beste vriend, maar ik had gedacht dat Alex toch wel iets had opgemerkt of wat dan ook.
McArmyquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie is de vader van die nieuwe dan?
McArmy is de vader van Sadie? Dat lijkt me toch wel een erg klein leeftijdsverschil...quote:
Ja hij was een tiener toen hij vader werdquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
McArmy is de vader van Sadie? Dat lijkt me toch wel een erg klein leeftijdsverschil...
Nee Ik heb een goeie fantasiequote:Op zaterdag 6 december 2008 18:47 schreef Asskimo het volgende:
En hoezo is McArmy Sadie's vader, is dat ergens gezegd?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef Starlie het volgende:
Ben ik nu echt de enige hier die zich aan niemand irriteert...?
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:57 schreef Jivis het volgende:
Dat rare stuntelige George ongeveer elke chick van het ziekenhuis afwerkt is zoooo onrealistisch.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef Starlie het volgende:
Ben ik nu echt de enige hier die zich aan niemand irriteert...?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik irriteer me
.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:57 schreef Jivis het volgende:
Dat rare stuntelige George ongeveer elke chick van het ziekenhuis afwerkt is zoooo onrealistisch.
Misschien had je de hele post van DancingPhoebe moeten lezen voordat je die in dat lijstje zettequote:
Sorry, maar posts die beginnen met 'ik irriteer me' lees ik meestal niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien had je de hele post van DancingPhoebe moeten lezen voordat je die in dat lijstje zette
Mwah, ik vind de rest van de serie op het zelfde niveau zitten. alleen Denny nietquote:Op zondag 7 december 2008 03:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wát een kutserie is het geworden zeg
De rol Stevens was altijd al irritant en neppig, weet niet wat voor gaar wijf haar zinnen schrijft al die jaren... maar nu zijn ze echt de weg kwijt
Ik kijk dit seizoen nog wel af denk ik... en daarna kap ik ws met kijken. Wel jammer, vond het altijd sterke serie Maar er is nog hoop; misschien loopt Izzie Denny achterna een treinspoor op
Little grey blijft trouwens wel veruit de lekkerste chick
Het gaat meer om "iedereen z'n eigen grammatica"quote:
Dat is wel het laatste waar ik me druk over maakquote:Op zondag 7 december 2008 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat meer om "iedereen z'n eigen grammatica"
Komt allemaal doordat Grey's steeds minder leuk aan het worden isquote:Op zondag 7 december 2008 12:25 schreef Jivis het volgende:
Gezellig hier .
Aflevering 10 was die van deze weekquote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef CabelleroGirl_32 het volgende:
welk deel was nou de laaste heb hem nog niet gezien en wil hem downl.
Join the club!quote:Op zondag 7 december 2008 20:11 schreef TNA het volgende:
Verder word ik momenteel gestoord van die nonsens rondom Denny (heeft die gast een contract tot 2015?) en moest ik lachen om die cardio-autist Nog een maand
Nou he? En laat ie Izzie maar meenemen!quote:
Dat is hij ook! En hij is niet eens mooi (en je moet ook geen foto's van hem gaan Googlen ) maar zoals wanneer hij de luxaflex dicht trok en Yang op d'r snavel pakte destijds en nu weer in The Vent... bruut mjam!quote:Ik vind mcarmy toch wel een beetje hot
Drama drama drama.quote:
Eens leuke film, maar in Grey's zijn ze leuker (qua uiterlijk dan )quote:Op maandag 8 december 2008 12:20 schreef Purky het volgende:
Nee ze zijn in Made of Honor niet zo knap he?! Vind ik dus ook! Maar de film is erg vermakelijk!
From Ausiello:quote:Why does a certain character on Grey's Anatomy suddenly have so little to do?
It's a question many readers have been emailing about, and now, inside sources are spilling what's going on behind the scenes. Naming names is impossible--the truth is a little ugly--so read on only if you want to join the guessing game...
A source close to the show tells me, "The reason [the actor] has not been on is because [he or she] has been a pain in the ass lately, trying to change scenes and dialogue, being hard to work with and putting up an attitude. The higher-ups were getting tired of it, so they tweaked [him or her] out of some episodes. That's why you haven't really seen [him or her] lately."
A second source seconds that emotion: "[He or she] is not really getting along too well with producers right now."
Ausiello verklaarde later nog dat het om Grey's ging en dat het iemand boven de 30 was (TR is 33).quote:Hopefully, you'll all be intrigued by today's blind item. But if a certain TV star is reading this, they should squint extra hard to read between the lines. How come? They've been canned -- they just don't know it yet!
Yep, it seems an original cast member of a hit series that's popular with Ausholes (and yours truly) has been pink-slipped without the benefit of being given a pink slip. A combo platter of budget cuts and creative redirection is being blamed for the firing, but it also bears mentioning that said performer was never going to win any popularity contests with their co-stars.
Iets laterquote:T.R. Knight Walks From Grey's Anatomy Source
Details are emerging from the set of Grey's Anatomy that co star T. R. Knight has walked off the show. Knight has played Dr. George O' Malley since the shows conception in 2005.
More information to follow as it becomes available.
bron: http://www.crazydaysandnights.net/2008/12/tr-knight-update.htmlquote:So, I got a little more information from my source and they say, "He hasn't attended table reads since episode 2. He is pissed and miserable and thinks his story line is stupid. He said goodbye to his hair and makeup people last week. He says he is done and has quit. ABC has not released him. Shondra Rhimes, the producer called him and he told her he had nothing to say. He has packed his dressing room." That is all the information we have at this time.
Waarom? Het is nog speculatie en zegt niets over de eventuele verhaallijn.quote:
dat dus...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Extradionary het volgende:
Haal Addison gewoon terug...
dat zal vast wel komen, maar de aanloop is nu al veel te lang, waardoor de twist (vrees ik) weinig meer goed kan maken. Misschien denken we op dat moment "oh wow" maar ja, dan hebben we ons er wel 5 afleveringen aan lopen ergeren. Oh well....quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef Extradionary het volgende:
of het moet achteraf echt een twist in het verhaal zijn dat helemaal is uitgedacht.
Ja héérlijke scene is datquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik droom van die man
Vooral die tegen-de-muur-bek-scene
Zó leuk om de reacties ook te lezen bij de Youtube filmpjes van die Cristina-Owen scenes!
Oh dat kan hoor, smaken verschillen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greysie ik vind 'm gewoon lelijk en zijn karakter wordt nu iets interessanter maar in die eerste aflevering van 'm vond ik 'm maar stom. Maar misschien is dat omdat het gewoon zo ver van mijn ideale type man af ligt.
Ja!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef babette21 het volgende:
als ik McArmy zie, zie ik maar één ding: Post Traumatische Stress Stoornis
Dat doet me dan weer niets Wel in de zin van dat ik Callie heel erg leuk vind, maar ik moet nog heel erg aan Sadie wennen denk ik?quote:
Da's het kutte aan vooruitkijken naar de USA afleveringen he?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Owen/Cristina echt zó leuk samen dat ik bang ben dat het enorm mis gaat tussen die twee. Dat kan ik niet aan denk ik
Ja haha verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het kutte aan vooruitkijken naar de USA afleveringen he?
Dan kan je niet even stiekem vooruit gluren wat er gaat gebeuren
hij's wel echt sexy ja Naja, op sommige momenten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik droom van die man
Vooral die tegen-de-muur-bek-scene
Zó leuk om de reacties ook te lezen bij de Youtube filmpjes van die Cristina-Owen scenes!
Vertaling graag?quote:
Nu je het zegt slaat het wel ergens op ja . Maar ik kijk ook nog maar sinds dit seizoen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
McSteamy Mark Sloan
McDreamy Derek Shepherd
McArmy Owen Hunt.
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoor.
Ik zag dat ze McArmy op andere fora McBadass noemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ringbaard
Grijspluk
Ginger
Zo beter?
8 januariquote:Op donderdag 11 december 2008 07:19 schreef scrub_nurse het volgende:
wanneer zijn de volgend afleveringen? ik zie t niet in de OP?
en een beetje te lui om naar ABC.com te gaan
Wat zal die gast daarvan balenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:17 schreef Liquidootje het volgende:
Toen had ik dat forum maar gehacked. en huilen die kinderen van het taptoe forum
Ja, echt supersexy! Maargoed, hij moet doorgaan voor Amerikaanquote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat ze McArmy op andere fora McBadass noemen.
Wel jammer dat zijn Schotse accent totaal weg is in Greys
Die tijd gaat vast hartstikke snel met al die feestdagenquote:Op zondag 14 december 2008 12:56 schreef Merel het volgende:
Ben ik ein-de-lijk bij, moet ik wachten tot 8 januari om verder te kunnen kijken
Vanwaar de beschaamde wangen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben toch geen McArmy-fan hoor...
Ik heb het over net5 ?quote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef scrub_nurse het volgende:
hebben jullie t nou over greys op net5? dat komt gewoon en de amerikaanse afleveringen liggen even stil idd, maar dat werd sowieso niet op maandag uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |