quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
kankerfaler, en dat zul je blijven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef damsco het volgende:hele avond al schermpje open met deze tekst en nieuw topic
I gave you an offer you couldn't refuse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef damsco het volgende:hele avond al schermpje open met deze tekst en nieuw topic
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerfaler, en dat zul je blijven.
Heb je die van Stacey al gezien ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laat eigenlijk maar ;')
[..]
Heb je nog goede linkjes? En dan niet van die populaire die iedereen al gezien heeft.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Phil Collinsquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Arma, ouwe badmuts. Hoest gek?!quote:
Welkom Bio!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Bio represent, jeweetzelluf.
cammenquote:
Ik heb eigenlijk niksquote:
goedenacht fasquote:
Kan dat met een Canon Ixus ja?quote:
eeuhm wa ?quote:
Lekker! Lekker! Hoest met jou ouwe neus?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Arma, ouwe badmuts. Hoest gek?!
Ontkennen? Man, daar ben ik helemaal niet mee bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof jij het wilt ontkennen
Nieuwe OP. Kaste 1 gaat altijd voor. Astu baasquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijken, maar ik ben nog steeds niet tevreden.
goedenacht gersquote:
Verrot men. Slecht geslapen (al dagen) en heb geen idee waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lekker! Lekker! Hoest met jou ouwe neus?
hoe is hetquote:
Ga MSN'en ofzo, kutmodquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verrot men. Slecht geslapen (al dagen) en heb geen idee waarom![]()
Hoest met de beebie?
Is dat zo? Als dat gal spuien was, dan ken jij mij nog nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welkom Bio!![]()
Juup kwam even zijn gal spuien in het vorige topic!
Ja dan kan je ook maar beter opblijven nu he. Dat helpt wel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoest met de beebie?
Mm gaat welquote:
Ik weet het, jij mist mijquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga msn'en. Slotje!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoest met de beebie?
mwha redelijk kutquote:
Sterf.quote:
Haha waaromquote:
Bio kan het baggeren, trollen en uitlokken niet laten. Maandje afkoelen, langer mag ook.quote:
Er is niemand meer online.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha waarom?
Zullen we samen mensen gaan beledigen in topics?
Ben ik echt voor in de stemming.
Top Oss verlorenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha waarom?
Zullen we samen mensen gaan beledigen in topics?
Ben ik echt voor in de stemming.
Dit staat nu in de OP:quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef damsco het volgende:
Nieuwe OP. Kaste 1 gaat altijd voor. Astu baas![]()
![]()
Je begint het te leren!quote:Dit topic is speciaal gericht aan onze koning >>>>>>>>>> Emimich <<<<<<<<<<. De koning der KLB. Kaste 1 represent zich!!!!!!!!!!!!!!!
Achteraan loopt? Sterf hoort bij Arma?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Ah, de user die bij gebrek aan beter nog steeds teruggrijpt op zijn oldbie-status en het feit dat hij wat GS-connecties heeft en de gewillige mod die er als een mak lammetje achteraan huppelt en in hetzelfde taaltje poogt te praten.
Hoe aandoenlijk.
Nekschot.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Ga eens dood zeg je dan Bio, ga eens dood.
Mijn anus is nog steeds vuil dus ik ben nog niet tevreden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey damsco, hoe ver zit je tong al in de reet van Emimich?
Haha! Daar heb je er weer één Bio. Het is gewoon de kift zeg ik je. De kift.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Achteraan loopt? Sterf hoort bij Arma?
*rent naar het FB-topicquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:56 schreef Biogarde het volgende:
Sterf.
Vergeeft u mij meester, voor deze domme rookie fout. Mijn intenties waren goed, hopelijk dat ik positieve karma krijg en daardoor in een hogere kaste terecht kom.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit staat nu in de OP:
[..]
Je begint het te leren!
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:01 schreef Biogarde het volgende:
Praat nooit tegen Arma, kom 'm nooit tegen eigenlijk, zoek 'm niet op en ken 'm verder niet. Knappe conclusie.
Zo goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey damsco, hoe ver zit je tong al in de reet van Emimich?
Voor giften mag je PM'en.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:02 schreef damsco het volgende:
Vergeeft u mij meester, voor deze domme rookie fout. Mijn intenties waren goed, hopelijk dat ik positieve karma krijg en daardoor in een hogere kaste terecht kom.
Het zal me verder m'n reet roesten wat 'ie doet en waarom.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.
Voetbalquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef gers het volgende:
[..]
Top Oss verloren![]()
![]()
gezellig wel in r & p he
Klopt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voetbal. Oh trouwens nu we 't toch over voetbal hebben
. Ik hoorde laatst dat de vrouw van Louis van Gaal overleden was aan kanker en dat dat tribune volk daar spreekkoren over gingen houden
. Dat vond ik zo hard
.
Nee alleen tegen mensen die 't echt verdienen, anders vind ik 't zielig![]()
.
IS TRUUS DOOD !?!??! NEE TOCHquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Ik hoorde laatst dat de vrouw van Louis van Gaal overleden was aan kanker en dat dat tribune volk daar spreekkoren over gingen houden
. Dat vond ik zo hard
.
.
das al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Dat vond ik zo hard
.
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Dat vond ik zo hard
.
.
Hoiquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef MiVer het volgende:
Is het hier een onderonsje?
Of kan een redelijke cowboy als ik gewoon in haken?
Geen idee verder hoe of wat ... maar goed.
(Daarnaast, vind ik "hihi" toch wel ok klinken, sorry voor eerdere opm)
Ach ja
Mellow als hij is, valt hij, de nacht.
Groetjes iedereen...
[ afbeelding ]
TOP OSSquote:
je kan gewoon inhakenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef MiVer het volgende:
Is het hier een onderonsje?
Of kan een redelijke cowboy als ik gewoon in haken?
Geen idee verder hoe of wat ... maar goed.
(Daarnaast, vind ik "hihi" toch wel ok klinken, sorry voor eerdere opm)
Ach ja
Mellow als hij is, valt hij, de nacht.
Groetjes iedereen...
[ afbeelding ]
Wat roep jij dan op de tribunesquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef gers het volgende:
[..]
das al een tijdje geleden![]()
6 jaar ofzo![]()
maar inderdaad redelijk hard
ik riep onder anderequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat roep jij dan op de tribunes?
Hahaha...en jij bent een sukkel...hahahahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
@miver, je bent een man, laat dan maar.
Hier paste die gewoon op 1 regel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef remlof het volgende:
TT unCAPst, zodat ie op één regel past
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik riep onder andere
tasjesdief bij marokanen
katoenplukkers bij negers
Tamil tijger bij indo;s
en nu roep ik voorlopig niks meer
En wordt maar niet meer wakker ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef damsco het volgende:
Deze baas is slapen
dank jequote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wordt maar niet meer wakker ook.
Ik heb geen idee. Ik klikte gewoon ergens op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey halve tamme, hoe kom jij in deze pishoek verzeild?
Mmm, zal wel voetbalhumor zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik riep onder andere
tasjesdief bij marokanen
katoenplukkers bij negers
Tamil tijger bij indo;s
en nu roep ik voorlopig niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Voelde je de aantrekkingskracht van de TTquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik klikte gewoon ergens op.
Nee, ik klikte gewoon in de AT met mijn ogen dicht. Vet he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Voelde je de aantrekkingskracht van de TT?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm, zal wel voetbalhumor zijn.
Ik zou jenkie gaan roepen. Wedden dat ze daar helemaal van onder indruk zijn.
Oh en welterusten damsco, je bent echt een baas, ik aanbid je.
ik riep ook vaak homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als iemand zich als een wijf liet vallen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
En daar ga je dus de mist in. Op vakkie M bij ADO staan ook advocaten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
Het gros van de voetbalsupporters is gewoon dom, dus dat is niet zo opmerkelijk.
Laat je gevoel spreken! Ontkennen heeft geen zinquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik klikte gewoon in de AT met mijn ogen dicht. Vet he?
Welkom in dit verdomhoekje danquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik klikte gewoon in de AT met mijn ogen dicht. Vet he?
Nu snap ik GS een stuk meer. Heb je iets gedronken of gerookt?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:13 schreef Armageddon het volgende:
En daar ga je dus de mist in. Op vakkie M bij ADO staan ook advocaten.
Met je DT. Zeker alleen je basisschool afgemaakt he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent man en houdt niet van voetbal, kan datquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:12 schreef Emimich het volgende:
Het gros van de voetbalsupporters is gewoon dom, dus dat is niet zo opmerkelijk.
Wij zijn gewoon graag in elkaars aanwezigheid, dan kunnen we met z'n allen samen gezellige dingen doen zoals mieren martelen met een gloeiende pook, of een banaan in elkaars oor stekenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zitten hier wel wat rare figuren. Heb je die hier expres opgsloten?
Ik hou wel van voetbal en ik volg het op de voet, maar ik heb niet zoveel op met die tokkie-mentaliteit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:15 schreef Fascination het volgende:
Je bent man en houdt niet van voetbal, kan dat?
Of ben je gewoon niet zo fanatiek?
Mijn hobby is vlinders op laag water zoeken. Pas ik hier dan een beetje?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon graag in elkaars aanwezigheid, dan kunnen we met z'n allen samen gezellige dingen doen zoals mieren martelen met een gloeiende pook, of een banaan in elkaars oor steken
Ahh okequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hou wel van voetbal en ik volg het op de voet, maar ik heb niet zoveel op met die tokkie-mentaliteit.
Geen ruzie maken hè? Anders moet ik weer ingrijpen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Het cared je zoveel dat je elke keer tegen mij loopt te kankeren, gewoon kaak dichthouden.
Moeten we nog even zien, pas je in een potje met laag water ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn hobby is vlinders op laag water zoeken. Pas ik hier dan een beetje?
Al die gasten hier. Volgens mij zit ik in een aflevering van de Twilight Zone.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:19 schreef Fascination het volgende:
Wie zijn rare figuren Armageddon?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Al die gasten hier. Volgens mij zit ik in een aflevering van de Twilight Zone.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:20 schreef gers het volgende:
Arma moeten jullie nog steeds verplicht zitten bij ado
Ja, hier zitten de gedrochten die KLB verzieken, Deze SC is in het leven geroepen om het topicverzieken in dit forum tegen te gaan. Ze noemen zichzelf "bazen", onderverdeeld in "kasten".quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zitten hier wel wat rare figuren. Heb je die hier expres opgsloten?
Dat is zo, het is allemaal een samenzwering tussen albino-negers en mens-etende super-muffins om alle bloemetjes en bijtjes en bier en thee en koekjes en Fok! in de heelal te vernietigen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Al die gasten hier. Volgens mij zit ik in een aflevering van de Twilight Zone.
Jawel maar daar heb ik nare ervaringen mee. Daar ben ik in principe mee gestopt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Moeten we nog even zien, pas je in een potje met laag water ?
toen wij eerst bij jullie waren , waren jullie er tegen aan het protesterenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt?
Ik ben KLB. Kijk eens hoeveel users er klagen over mijquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hier zitten de gedrochten die KLB verzieken, Deze SC is in het leven geroepen om het topicverzieken in dit forum tegen te gaan. Ze noemen zichzelf "bazen", onderverdeeld in "kasten".
De volgorde van de kasten waar ze inzitten is omgekeerd evenredig aan hun intelligentiequotient.
1. Ik noem mezelf geen baas.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hier zitten de gedrochten die KLB verzieken, Deze SC is in het leven geroepen om het topicverzieken in dit forum tegen te gaan. Ze noemen zichzelf "bazen", onderverdeeld in "kasten".
De volgorde van de kasten waar ze inzitten is omgekeerd evenredig aan hun intelligentiequotient.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En als het hoog water is ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jawel maar daar heb ik nare ervaringen mee. Daar ben ik in principe mee gestopt.
En deze maatregel is afdoende? Moet je die gasten niet gewoon opsluiten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze hier met kerstmis nog zitten krijgen ze een spuitjequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En deze maatregel is afdoende? Moet je die gasten niet gewoon opsluiten?
We hebben nog NOOIT één minuut gezeten in dat stadion. Roken mag ook niet meer. Hahaha sure.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:22 schreef gers het volgende:
[..]
toen wij eerst bij jullie waren , waren jullie er tegen aan het protesteren
Lijkt me verstandig hoor. Goed dat je ze bezig houd trouwens. Anders hadden ze nu op straat gelopen. Daar moet je toch niet aan denken?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze hier met kerstmis nog zitten krijgen ze een spuitje
Roddelsquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Goh, remlof begint wel ineens stoer te praten nu er een andere 'oldbie' isNu vat ie ons samen als 1 groep, terwijl hij vanmiddag nog een traantje liet vanwege kliekjesvorming
Huilliequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Het cared je zoveel dat je elke keer tegen mij loopt te kankeren, gewoon kaak dichthouden.
Nu alquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:28 schreef gers het volgende:
maar ik denk dat ik ga slapen ik ben een beetje moe
is dat goed fas?
Jullie groep is een grote kliek.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Goh, remlof begint wel ineens stoer te praten nu er een andere 'oldbie' isNu vat ie ons samen als 1 groep, terwijl hij vanmiddag nog een traantje liet vanwege kliekjesvorming
Goh lijkt net het echte leven welquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, ga dan ook niet huilen als we nieuwe users hier weigeren, sadfacequote:
KLB SC HOOLIGANS!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOT ONE OF US, WE DONT CARE. WE WILL NOT MOVE
Je typt altijd zo abracadabraquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef MiVer het volgende:
van voetbal
naar twilight zone aliens
en ook de gedrochten
per definitie zijn bazen papkokers
toch hier en
de muziek
hot en swingend
fok soms beter dan vanavond
geel, groen, rood
alles goed
ben een beetje moe maar het is hier een beetje saaiquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu al? Slapen is overrated
.
Maar als je echt moe bent moet je gaan.
Kloon van gebannedequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Newbie 4EBE meldt zich.
Wie is damsco?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef gers het volgende:
[..]
KLB SC HOOLIGANS!
NO ONE LIKES US WE DON"T CARE
Hahaha...maar wat ik ook wil zeggen is ditquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je typt altijd zo abracadabra.
Haagse sjonniequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet jullie trouwens groeten van Haagse John. Ik had hem op jullie KLB fans gewezen en hij was ontroerd.
4ebe is liefquote:
Mja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:32 schreef gers het volgende:
[..]
ben een beetje moe maar het is hier een beetje saai
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
[..]Promo
.
Nobody likes us we don't care.
of weet je een goed thema ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja daar heb je gelijk in. Welterusten dan maar
.
Kusje, kusje??quote:
Niks voor jou, doei.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:35 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dit voor gaar topic?
Dé kaste!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
Ben je me nou aan het versieren?quote:
hihi durf ik nietquote:
Naapertquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben je me nou aan het versieren?
Ik kwam nog een interessant plaatje tegen. Misschien dat iemand hem al gezien heeft maar ik denk ik post hem toch maar even.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je dat liedje van dj Promo bedoeldequote:
Was me even ontschoten, thx for the infoquote:
Ga jij nou maar voetbalherhalingen kijkenquote:
Gebanned ? maar ik ben altijd braafquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je al geband was.
linkje?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat liedje van dj Promo bedoelde.
Ik weet altijd goede thema's alleen zijn die meestal nogal R&P getint. En dat wordt hier niet geaccepteerd
.
NAC - Heracles? Ik sla over.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij nou maar voetbalherhalingen kijken.
Mooi nummer!quote:
eerste divisiequote:
quote:
quote:
oke hihi niemand ziet hetquote:
neuk zequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga vozen met m'n vriendin, trusten
Lulkoek.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Slaapsequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef gers het volgende:
moar ik ga slapen
truste fas
truste 4ebe
truste jordeeeh
truste rem
truste NG
maar Remlof heeft net zoveel haar als iemand aan de chemo..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef jordeeeh het volgende:
Zou t trouwens mogelijk kunnen zijn dat remlof een meisje is? Ik vind m namelijk een beetje op dit meisje lijken:
[ afbeelding ]
Trustehhhquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef gers het volgende:
moar ik ga slapen
truste fas
truste 4ebe
truste jordeeeh
truste rem
truste NG
Vertel over 't meeste pijnlijke moment in je leven. En nee dan niet fysiek.quote:
Pruikje misschien?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar Remlof heeft net zoveel haar als iemand aan de chemo..
Eigenlijk wilde ik niet lachen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
pff eeuhm denk overleden van me stiefmoeder was een redelijk kutmomentquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel over 't meeste pijnlijke moment in je leven. En nee dan niet fysiek.
Wat vind je?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:43 schreef jordeeeh het volgende:
Zou t trouwens mogelijk kunnen zijn dat remlof een meisje is? Ik vind m namelijk een beetje op dit meisje lijken:
[ afbeelding ]
Surequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
pff eeuhm denk overleden van me stiefmoeder was een redelijk kutmoment
Ja prachtig hequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way
ach was ook wel beter zoquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhh. Dat is inderdaad kut ja. Welterusten he
.
Blijkbaar niet, jij bent er nog.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Kopbal het volgende:
Remlof, kan jij tegenwoordig niet meer iemand bannen? Degradatie gehad?
WAT EEN GRAP!!!1!1einsD:D:Dquote:
Als een lul op een drumstel dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP!!!1!1einsD:D:D![]()
![]()
Ik wou dat ik een drumstel had, dan kon ik nu hendig sjiek op de hi-hat slaan.
Was ze ernstig ziek of oudquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef Juup© het volgende:
Welterusten remlof, Biogarde, en een paar users.
ernstig ziek redelijk klote tijd wil der eigenlijk niet zoveel over kwijtquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ze ernstig ziek of oud?
Ik reken mijzelf maar onder die paar usersquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:50 schreef Juup© het volgende:
Welterusten remlof, Biogarde, en een paar users.
omdat je eigenlijk een vent bentquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom kan ik niet 4 dingen tegelijk doen ?
Ik ook van jou...quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef gers het volgende:
[..]
ernstig ziek redelijk klote tijd wil der eigenlijk niet zoveel over kwijt
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Kopbal het volgende:
Remlof, kan jij tegenwoordig niet meer iemand bannen? Degradatie gehad?
eigenlijk wel maar het word weer gezelligquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Was jij niet slapen???
Dat wou ik heul niet, maar dat heb ik toen al aangegeven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je orginele account kan weer posten
Ontzettende lurker / newbie...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef gers het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar het word weer gezellig
had nog 10 minuten gewachtquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
kingofpop-ball ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat wou ik heul niet, maar dat heb ik toen al aangegeven.
Ik vond dit een geilere username.
Wel tof dat je me voor 1 minuut hebt geband.![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:57 schreef Kopbal het volgende:
Hé Gers, ik kwam net nog met de trein door je dorp. Het duurde 7,4 seconden.
jij bent toch een kloon van die michael-jackson-gast kingofpop ?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jij bent toch een kloon van die michael-jackson-gast kingofpop ?
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
had nog 10 minuten gewacht
whehehe werk was tof
Goedenacht allen
Oss is een kopie van Woudenberg...quote:
Verstandig...quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:58 schreef Acinonyx het volgende:
maar ik ga ook slapen, slechterusten kwalletjes
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oké, een verkapt tuigdorp dan.
De bommengooier uit Oss.
/carequote:Op zaterdag 15 november 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
bijna nog het EK nog gemist door die homo
Uitslapen FTW, jwzquote:
maar dat duurt lang zo!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik blijven in de hoop dat ik de lapo pak
kan wel als reclame slogan voor mentosquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:05 schreef Kopbal het volgende:
Wat een kut-uitdrukking trouwens: fris en fruitig.
nooit kwesel ik wou hem al langer!!!1quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:06 schreef Fascination het volgende:
Ik wil de LAPO nu godverdomme eens.
En dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:06 schreef Fascination het volgende:
Ik wil de LAPO nu godverdomme eens.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
Alhoewel deze kut-posts wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |