quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
kankerfaler, en dat zul je blijven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef damsco het volgende:hele avond al schermpje open met deze tekst en nieuw topic
I gave you an offer you couldn't refuse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:43 schreef damsco het volgende:hele avond al schermpje open met deze tekst en nieuw topic
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerfaler, en dat zul je blijven.
Heb je die van Stacey al gezien ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laat eigenlijk maar ;')
[..]
Heb je nog goede linkjes? En dan niet van die populaire die iedereen al gezien heeft.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Phil Collinsquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Arma, ouwe badmuts. Hoest gek?!quote:
Welkom Bio!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Bio represent, jeweetzelluf.
cammenquote:
Ik heb eigenlijk niksquote:
goedenacht fasquote:
Kan dat met een Canon Ixus ja?quote:
eeuhm wa ?quote:
Lekker! Lekker! Hoest met jou ouwe neus?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Arma, ouwe badmuts. Hoest gek?!
Ontkennen? Man, daar ben ik helemaal niet mee bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof jij het wilt ontkennen
Nieuwe OP. Kaste 1 gaat altijd voor. Astu baasquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijken, maar ik ben nog steeds niet tevreden.
goedenacht gersquote:
Verrot men. Slecht geslapen (al dagen) en heb geen idee waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lekker! Lekker! Hoest met jou ouwe neus?
hoe is hetquote:
Ga MSN'en ofzo, kutmodquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verrot men. Slecht geslapen (al dagen) en heb geen idee waarom![]()
Hoest met de beebie?
Is dat zo? Als dat gal spuien was, dan ken jij mij nog nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welkom Bio!![]()
Juup kwam even zijn gal spuien in het vorige topic!
Ja dan kan je ook maar beter opblijven nu he. Dat helpt wel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoest met de beebie?
Mm gaat welquote:
Ik weet het, jij mist mijquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga msn'en. Slotje!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoest met de beebie?
mwha redelijk kutquote:
Sterf.quote:
Haha waaromquote:
Bio kan het baggeren, trollen en uitlokken niet laten. Maandje afkoelen, langer mag ook.quote:
Er is niemand meer online.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha waarom?
Zullen we samen mensen gaan beledigen in topics?
Ben ik echt voor in de stemming.
Top Oss verlorenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha waarom?
Zullen we samen mensen gaan beledigen in topics?
Ben ik echt voor in de stemming.
Dit staat nu in de OP:quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef damsco het volgende:
Nieuwe OP. Kaste 1 gaat altijd voor. Astu baas![]()
![]()
Je begint het te leren!quote:Dit topic is speciaal gericht aan onze koning >>>>>>>>>> Emimich <<<<<<<<<<. De koning der KLB. Kaste 1 represent zich!!!!!!!!!!!!!!!
Achteraan loopt? Sterf hoort bij Arma?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:59 schreef IQM het volgende:
Ah, de user die bij gebrek aan beter nog steeds teruggrijpt op zijn oldbie-status en het feit dat hij wat GS-connecties heeft en de gewillige mod die er als een mak lammetje achteraan huppelt en in hetzelfde taaltje poogt te praten.
Hoe aandoenlijk.
Nekschot.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:58 schreef Armageddon het volgende:
Ga eens dood zeg je dan Bio, ga eens dood.
Mijn anus is nog steeds vuil dus ik ben nog niet tevreden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey damsco, hoe ver zit je tong al in de reet van Emimich?
Haha! Daar heb je er weer één Bio. Het is gewoon de kift zeg ik je. De kift.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Achteraan loopt? Sterf hoort bij Arma?
*rent naar het FB-topicquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:56 schreef Biogarde het volgende:
Sterf.
Vergeeft u mij meester, voor deze domme rookie fout. Mijn intenties waren goed, hopelijk dat ik positieve karma krijg en daardoor in een hogere kaste terecht kom.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit staat nu in de OP:
[..]
Je begint het te leren!
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:01 schreef Biogarde het volgende:
Praat nooit tegen Arma, kom 'm nooit tegen eigenlijk, zoek 'm niet op en ken 'm verder niet. Knappe conclusie.
Zo goedquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey damsco, hoe ver zit je tong al in de reet van Emimich?
Voor giften mag je PM'en.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:02 schreef damsco het volgende:
Vergeeft u mij meester, voor deze domme rookie fout. Mijn intenties waren goed, hopelijk dat ik positieve karma krijg en daardoor in een hogere kaste terecht kom.
Het zal me verder m'n reet roesten wat 'ie doet en waarom.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als die gast die om de zoveel tijd op GS gebasht wordt.
Voetbalquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:00 schreef gers het volgende:
[..]
Top Oss verloren![]()
![]()
gezellig wel in r & p he
Klopt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voetbal. Oh trouwens nu we 't toch over voetbal hebben
. Ik hoorde laatst dat de vrouw van Louis van Gaal overleden was aan kanker en dat dat tribune volk daar spreekkoren over gingen houden
. Dat vond ik zo hard
.
Nee alleen tegen mensen die 't echt verdienen, anders vind ik 't zielig![]()
.
IS TRUUS DOOD !?!??! NEE TOCHquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Ik hoorde laatst dat de vrouw van Louis van Gaal overleden was aan kanker en dat dat tribune volk daar spreekkoren over gingen houden
. Dat vond ik zo hard
.
.
das al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Dat vond ik zo hard
.
.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Dat vond ik zo hard
.
.
Hoiquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef MiVer het volgende:
Is het hier een onderonsje?
Of kan een redelijke cowboy als ik gewoon in haken?
Geen idee verder hoe of wat ... maar goed.
(Daarnaast, vind ik "hihi" toch wel ok klinken, sorry voor eerdere opm)
Ach ja
Mellow als hij is, valt hij, de nacht.
Groetjes iedereen...
[ afbeelding ]
TOP OSSquote:
je kan gewoon inhakenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef MiVer het volgende:
Is het hier een onderonsje?
Of kan een redelijke cowboy als ik gewoon in haken?
Geen idee verder hoe of wat ... maar goed.
(Daarnaast, vind ik "hihi" toch wel ok klinken, sorry voor eerdere opm)
Ach ja
Mellow als hij is, valt hij, de nacht.
Groetjes iedereen...
[ afbeelding ]
Wat roep jij dan op de tribunesquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:05 schreef gers het volgende:
[..]
das al een tijdje geleden![]()
6 jaar ofzo![]()
maar inderdaad redelijk hard
ik riep onder anderequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat roep jij dan op de tribunes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |