Vooralsnog doen we in REV niet aan een SC, er zijn SC's genoeg op FOK!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:21 schreef Wouser het volgende:
Ps. misschien is het handig om een kleine handleiding te hebben i.v.m. topic titel. Zodat het later makkelijker is terug te vinden ik denk hierbij eigenlijk vooral aan concerten en evenementen die ieder jaar plaats vinden.
Oh en waar is het SC topic
Ik heb er aan zitten denken om bijv het filter muziek ook te tonen in MUZ, dat je een filter dus in meerdere fora tegelijk ziet, maar behalve dat er dan beleidstechnische dingen zijn (wie is voor het topic verantwoordelijk, da's zo opgelost natuurlijk), weet ik niet of het RDE technisch mogelijk is en óf het überhaupt wenselijk is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:08 schreef Jarno het volgende:
Kan er niet zoiets gemaakt worden dat reviews uit andere fora als een soort symlink (excuse the nerdspeak) hier verschijnen? Dus dat je hier wel een bundeling van diverse reviews vind, maar dat ze op hun oorspronkelijke plekkie blijven?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef Misstique het volgende:Elk product verdient een apart topic, verzameltopics zijn niet de bedoeling in REV. Het zou jammer zijn als jouw review ondergesneeuwd raakt tussen de rest. .
Dat dus. Ik denk op zich dat in sommige gevallen opsomtopics wel handig kunnen zijn. Ik zou het bijvoorbeeld praktisch vinden om één topic te vinden over pizza's als ik een keer om 7 uur thuis ben en nog snel wat eten moet regelen, in plaats van alle mogelijke pizza's te zoeken in de ongetwijfeld binnenkort erg uitgebreide topiclist alhierquote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Maare, ik kan toch niet voor elke pizza een nieuw topic openen?
Zodra er meer pizza-topics komen, en meer topics over andere onderwerpen (Bijv. bier of tandenborstels of noem het maar op) dan zal er tzt een stickey overzichtstopic komen.quote:Op zondag 30 november 2008 22:10 schreef De_Hertog het volgende:
Naar aanleiding van Ristorante Pepperoni Salame Piccante, Dr. Oetker
[..]
[..]
Dat dus. Ik denk op zich dat in sommige gevallen opsomtopics wel handig kunnen zijn. Ik zou het bijvoorbeeld praktisch vinden om één topic te vinden over pizza's als ik een keer om 7 uur thuis ben en nog snel wat eten moet regelen, in plaats van alle mogelijke pizza's te zoeken in de ongetwijfeld binnenkort erg uitgebreide topiclist alhier
Lijkt me nogal omslachtig eerlijk gezegd, 20 (wishful thinkingquote:Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zodra er meer pizza-topics komen, en meer topics over andere onderwerpen (Bijv. bier of tandenborstels of noem het maar op) dan zal er tzt een stickey overzichtstopic komen.
Nu is alles nog terug te vinden in de At van REV, dus is het nog niet nodig.
Nog even ter aanvulling op hetgeen BX al heeft gezegd; we gooien ook niet alle reviews over camera's of games voor de Xbox in één verzameltopic.quote:Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
Maare, ik kan toch niet voor elke pizza een nieuw topic openen?
hoe bedoel je dat precies? Dat iemand zegt van: joh, ik ben benieuwd, wil iemand een review schrijven over de CD van {insert artiest/band} ?quote:Op maandag 1 december 2008 00:59 schreef La_Vita het volgende:
Is het niet mogelijk om een topic te openen waar je reviews aan kunt vragen oid?
Of zou ik de enige zijn die daar interesse in heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |