Daarom zijn er ook zoveel buitenlanders die meedoen met bouwen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:33 schreef msnk het volgende:
Ja maar Domino Day is één ding waar wij wel goed in zijn...
... Let er even niet op dat wij de enige zijn die eraan medoen
Jup.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die domino d day kijken?
Wat een ramp zeg, dat programma. Er is toch helemaal niks aan. Ik kijk nog liever naar m'n plafond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef postmortum het volgende:
Als het pauperigste programma van het jaar op tv is wordt de nieuwe mod bekend , zodat niemand zich er tegen kan verzetten![]()
Wat een typische FA-streek weer
quote:
Dat ze dat bouwen noemen ook echt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel buitenlanders die meedoen met bouwen.
Mja. niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ze dat bouwen noemen ook echt.En dat ze het hebben over projecten.
Heuj, jij bent weer blauw?quote:
Nee, rood, maar snakey is kleurenblind.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Heuj, jij bent weer blauw?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, rood, maar snakey is kleurenblind.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, rood, maar snakey is kleurenblind.
Echnie. 4 uur naar vallende steentjes kijken, en naar dringende meldingen dat je steeds moet bellen voor 80 ct/pg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die domino d day kijken?
Ze hebben een gwapje met je uitgehaald.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef postmortum het volgende:
na een nachtje te hebben geslapen zal ik janetje accepteren als nieuwe mod , het kan nooit erger worden dan bob-b
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef postmortum het volgende:
na een nachtje te hebben geslapen zal ik janetje accepteren als nieuwe mod , het kan nooit erger worden dan bob-b
dan zal ik de 250+ nieuwe wekomst topics maar laten zittenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze hebben een gwapje met je uitgehaald.
Gewoon in tabjes laten staan, wachten tot de echte nieuwe, naampjes veranderen en yer good to go.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan zal ik de 250+ nieuwe wekomst topics maar laten zitten![]()
IK WIL FLUGETLJE TERUG
wtf ? net of ik dat snapquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gewoon in tabjes laten staan, wachten tot de echte nieuwe, naampjes veranderen en yer good to go.
gelijk terugsturen naar Marokkoquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
2,1 miljoen kijkers
Zijn er 2,1 miljoen te veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |