In dit geval wel dus...quote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is altijd van 2 kanten, niet per se de schuld van psv fans.

Gelul, het begon in het PSV vak waarop gereageerd werd vanaf Ajax kantquote:Op zondag 16 november 2008 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet hoor. Hoorde ook wat anti psv teksten geroepen, maar goed.

Precies. En vooral niet door gasten die soms niet eens wisten wie Sjakie was en wat hij vooral al die jaren voor de spelers heeft betekend.quote:Op zondag 16 november 2008 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Laten we die discussie hier niet voeren.

op die idioten van PSV dat ze het niet kunnen opbrengen om  1 min. stil te zijn. Dat begon in het uitvak. DAarna reageerde andere toeschouwers er op...
 op die idioten van PSV dat ze het niet kunnen opbrengen om  1 min. stil te zijn. Dat begon in het uitvak. DAarna reageerde andere toeschouwers er op...

idd.quote:Op zondag 16 november 2008 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Laten we die discussie hier niet voeren.

Wat, waarom?quote:Op maandag 17 november 2008 01:54 schreef Kriegel het volgende:
-doei-

Dat plaatje kan je lekker in de andere ajax gerelateerde topics posten maar ik vind het niet toepasselijk om dat hier neer te zetten.quote:Op maandag 17 november 2008 12:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat, waarom?
Respect voor Sjaak hoor, verder.

Postte het ook alleen hier omdat het in die link stond, maar goed.quote:Op maandag 17 november 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat plaatje kan je lekker in de andere ajax gerelateerde topics posten maar ik vind het niet toepasselijk om dat hier neer te zetten.

Ik snap wel dat dit voor Sjakie Wolfs georganiseerd werd, hij was toch echt een clubicoon. Zo'n iemand verdient dat wel. Het is inderdaad een beetje jammer dat sommige mensen zich op zo'n moment niet kunnen gedragen..quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Je kan je wel afvragen of zo'n minuut stilte zo'n goed idee is en of rouwbanden nodig zijn. Het lijkt een beetje aan inflatie onderhevig en dan krijg je ook dit soort problemen. En waar ligt de grens: de juffrouw van de kantine, de meneer van de parkeergarage, een trouwe fan?
Ik vond de actie van de supporters geweldig en dat is volgens mij waar het om gaat - spontane acties vanuit de supporters of spelers die er nog even extra aandacht voor vragen. Die tekening op een spandoek vond ik geweldig!!!
Ook mooi dat zo'n man een vertrouwenspersoon was van de spelers. En kennen jullie nog 'het minuutje van Sjakie' bij de Godenzonen op AT5 waarin hij altijd bruut werd afgekapt op maandag na een minuut - eens kijken of daar nog iets van te vinden is.

Een clubicoon voor Ajax en niet voor mensen van andere clubs. Ik snap het best hoor maar een minuut stilte is natuurlijk nogal een ding en dan moet je niet gek opkijken als een deel van het publiek daar niet zo in mee gaat. Het was bovendien een Ajax-supporter die grof begon te schreeuwen en de boel echt op scherp zette, blijkbaar had deze verwacht dat het echt muisstil zou zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dit voor Sjakie Wolfs georganiseerd werd, hij was toch echt een clubicoon. Zo'n iemand verdient dat wel. Het is inderdaad een beetje jammer dat sommige mensen zich op zo'n moment niet kunnen gedragen..

Kom op zeg, een minuut stilte voor dit soort clubiconen hoort gewoon.quote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een clubicoon voor Ajax en niet voor mensen van andere clubs. Ik snap het best hoor maar een minuut stilte is natuurlijk nogal een ding en dan moet je niet gek opkijken als een deel van het publiek daar niet zo in mee gaat. Het was bovendien een Ajax-supporter die grof begon te schreeuwen en de boel echt op scherp zette, blijkbaar had deze verwacht dat het echt muisstil zou zijn.
Sjakie is prachtig in het zonnetje gezet en zonder die minuut was het net zo mooi geweest.

Jezus man, doe normaal. Ik ben juist respectvol hier in plaats van al die kneuzen die over PSV-supporters lopen te zeuren.quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef BB-boy het volgende:
Provoceer lekker in de andere topics SCH en laat deze met rust.

Onzin. Er zijn meer manieren om iemand te eren. Veel mooiere manieren. Zo'n rouwband vind ik echt niet nodig en wordt tegenwoordig zo vaak ingezet dat ze er net zo goed iedere week mee kunnen spelen.quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kom op zeg, een minuut stilte voor dit soort clubiconen hoort gewoon.

Zo'n minuut is gewoon traditie en hoort erbij. Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd wel erg makkelijk een minuut stilte wordt ingelast (ik meen een keer de vrouw van de materiaalman oid?).quote:Op maandag 17 november 2008 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn meer manieren om iemand te eren. Veel mooiere manieren. Zo'n rouwband vind ik echt niet nodig en wordt tegenwoordig zo vaak ingezet dat ze er net zo goed iedere week mee kunnen spelen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |