Zeker weten! En dat brengt me ook meteen op een vraag voor de plantenkenners: De 2 radiatoren zijn behoorlijk breed (drie-dubbel), dus daar zou ik ook planten op kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Met die planten is het ineens echt stuuuuuuuuukken beter
Sorry sorry! Ik wil heel graag! Komend weekend zit ook alweer volquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komen jij en Swellow nou es een bakkie doen?
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:00 schreef hsnijder het volgende:
Gewoon ergens van die nepplanten halen ! is uitstekend voor een man alleen, tegenwoordig lijken ze net echt
You know mequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Trust me, nepplanten zijn niets voor Papabear, die waardeert 'echt, natuurlijk, geurend, levend...'
Rondom huize PB staan binnenkort allemaal bakjes en emmertjes!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
You know meEn ik hoor wel wanneer jullie een bezoekje kunnen komen brengen
![]()
Goeie tip Sally, ik ga morgen even bij de Lidl in Heerhugowaard kijken voor de soorten die je opnoemde. En ook bedankt voor de tip voor de palmen, want ik wist niet dat die weinig voeding mogen. Dat wordt dus regenwater opvangen
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
PB vergeef me dat ik niet elke letter in het topic gelezen heb, want wellicht stond het er al. Klopt het nou dat jou jongens een PS2 hebben?? Heb best wat games waar ik niks mee doe dus er zijn 2 keuzes of ik laat jou wat uitzoeken uit die lijst en ik zet de rest op FOK! Of ik zet ze meteen op FOK!
Vanmiddag is het hele pakket binnen gekomen. Echt super! Volgende week ga ik de afspraken makenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
papabear: namens mij krijg je een dagje nijmegen aangeboden samen met je kinderen
dat houd in de treinreis, entree voor het muZIEum en een dinerbon bij Café van Buren
dus naast alle andere materiele dingen die je gekregen hebt nu een bijdrage waar je kinderen ook plezier van zullen hebben.
leuke dingen doen is namelijk ook belangrijk als je ouders gescheiden zijn, en k hoop dat ik op deze manier nog hieraan kan bijdragen
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!quote:Op zondag 23 november 2008 01:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoihoi! Ja, de jongens hebben van ElisaB en pokkehontas een PS2 gekregen. Ze zouden dit weekend hier komen, maar dat hebben we toch maar een weekje opgeschoven omdat er nog het e.e.a. moet gebeuren hier (gereed maken v/d kinderkamer).
Games zijn natuurlijk altijd welkom, mits niet al te gewelddadig gezien hun leeftijd (9 en 11 jaar)
De serie is weer compleet?quote:
Geweldig, dank je!quote:Op zondag 23 november 2008 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat begrijp ik PB. Zal woensdag, dan ben ik vrij, ff kijken welke ik allemaal nooit meer speel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |