uitgeven of bijdrukken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
Op rtl z hoorde ik dat de rally van de Dow het best te verklaren is door steunaankopen van de overheid. Dat het zogenaamde Plunge Protection Team dus geld in de beurs pompt om hem bijvoorbeeld zoals gisteren boven de 8000 te houden.
Dat is toch niet eerlijk? En om dergelijke stijgingen te krijgen moeten ze dan toch enorme bedragen uitgeven?
Ik vraag me ook wel eens af hoe ze dat doen. En is 50% van de beurs dan onderhand niet in handen van de PPT?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
Op rtl z hoorde ik dat de rally van de Dow het best te verklaren is door steunaankopen van de overheid. Dat het zogenaamde Plunge Protection Team dus geld in de beurs pompt om hem bijvoorbeeld zoals gisteren boven de 8000 te houden.
Dat is toch niet eerlijk? En om dergelijke stijgingen te krijgen moeten ze dan toch enorme bedragen uitgeven?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:11 schreef LXIV het volgende:
Er zal dit weekeinde dan wel slecht nieuws naar buiten komen. Maandag kopen dus!
Zou dat niet de stunt van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel eens af hoe ze dat doen. En is 50% van de beurs dan onderhand niet in handen van de PPT?
Volgens mij zijn ze hun aankopen van gisteren weer aan het unloadenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel eens af hoe ze dat doen. En is 50% van de beurs dan onderhand niet in handen van de PPT?
Die staan idd al weer (ongeveer) op het niveau van vóór de crash.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, die is relatief gezien al enorm gestegen.
Stabiele bedrijven doen het altijd relatief goed in economisch zwaar weer, maar des te meer reden om het niet te kopen. Alleen leuk als je tevreden bent met een rendement van 6% per jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die staan idd al weer (ongeveer) op het niveau van vóór de crash.
Uitzendbureau's profiteren natuurlijk het snelst van economische opleving. In de zomer van 2008 ga ik in uitzendaandelen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:12 schreef Mendeljev het volgende:
Air France ook weer historisch laag. Bij heel bedrijven zou ik niet snel instappen, maar Air France ziet er wel aantrekkelijk uit. Even kijken hoe de uitzendbureaus het met de jaarwisseling gaan doen. Indien ok, instappen
Zou ik niet doen, dan betaal je teveel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Uitzendbureau's profiteren natuurlijk het snelst van economische opleving. In de zomer van 2008 ga ik in uitzendaandelen.
Met een recessie van 18 tot 24 maanden duurt het wel even voordat uitzendbureau's betere vooruitzichten krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan betaal je teveel.
en moet je eerst een teletijdmachine uitvinden
Daarnaast zijn luchtvaartmaatschappijen afhankelijk van veel zakelijke vluchten. Een opleving van de uitzendbranche is mijns inziens een goede graadmeter voor een groeiende klantenkring van luchtvaartmaatschappijen. De vertraging die er tussen zit is natuurlijk een goed moment om te kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Uitzendbureau's profiteren natuurlijk het snelst van economische opleving. In de zomer van 2008 ga ik in uitzendaandelen.
Er zijn een hoop e-boekjes over trading te vinden op usenet. Ik weet alleen niet of je een payserver hebt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef pberends het volgende:
Welke beleggingsboeken zijn trouwens aan te raden voor amateurs?
Beleggen voor dummies?
Ja, OK. Maar in de zomer van 2008 kopen is toch echt niet handig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Met een recessie van 18 tot 24 maanden duurt het wel even voordat uitzendbureau's betere vooruitzichten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |