Reinhilde, je mag af en toe best lekker zeuren hoor
Hoe is het vannacht gegaan?
Ik heb ook overal en altijd gevoed toen Devin kleiner was, maar bijvoorbeeld in een restaurant ofzo ging ik meestal wel in een rustig hoekje zitten. Vooral voor Devin, hij raakte anders veel te snel afgeleid. Maar als hij dan losliet zat ik ineens half in mijn blootje, met een beetje pech melk in de rondte te spuiten

Altijd dus een hydrofiele luier bij de hand, ook erg handig om de blote buik te bedekken.
Een van de vreemdste voedingsmomenten:
We waren vorig jaar naar de BedrijfsautoRAI. Toen we in het restaurant op de begane grond zaten wilde ik Devin voeden en omdat het zo druk was ging ik aan de zijkant zitten voor het raam. Er liep buiten, aan de achterkant van het gebouw, geen hond, kon dus best. Net toen Devin begin te drinken stopte er vlak voor mijn neus een dubbeldekker tourbus en stapten er een hele hoop
boeren mannen uit die naar me gingen zwaaien, hun duimen opstaken en een paar maakten zelfs foto's
Dakota, het is gewoon zo vanzelfsprekend om je kind de borst te geven, ook in het openbaar! Ik heb nooit topless op het strand gezeten ofzo, voel ik me niet prettig bij. Maar voeden op het strand, borst uit de bikini floepen en gaaaaan, vond ik heel fijn, natuurlijk en bovenal handig.
.... met gevoel voor drama....