Echt, ik wilde iets vragen over de borstvoeding, maar ik heb het topic al een hele tijd open staan, maar weet echt niet meer wat ik vragen wilde..
Wat ik me in ieder geval ook nog afvroeg is dit.
Lotte heeft nu een aantal keer geslapen van 's avonds 8/9 uur tot de volgende ochtend 7 uur. Nu vonden m'n borsten dit eigenlijk toch echt te lang en werd ik met ontzettende stuwing wakker
Zo ook vanmorgen, gisteravond was ze opeens wakker (door het hoesten), om 8 uur voeding gegeven, om 9 uur nog een poging gedaan (ze was nog wakker) maar toen wilde ze niet meer. Zij is naar bed gegaan en toen ik om 5 uur vannacht wakker werd door stuwing was ik niet echt vrolijk..het was dat Lotte een vreselijke hoest aanval kreeg en ik haar maar uit bed gehaald heb waardoor ze nog wat kon drinken, maar anders was ik maar gaan kolven denk ik
Is dit een kwestie van wennen?
Word de stuwing vanzelf minder?
Gaat de productie dan niet ontzettend achteruit?
Ah, en ondertussen ben ik er weer achter wat ik vragen wilde..
In hoeverre kan het echt kwaad als een flesje opgewarmde borstvoeding langer dan een uur gegeven wordt?
Volgens mij is dat vandaag op de creche het geval geweest (moet ik nog navragen voor de zekerheid) en dat is natuurlijk niet de bedoeling..maar ik vraag me het toch nog even af..