Dankjulliewel voor alle goed(e)(bedoelde) adviezen!
Ik maak me geen zorgen om die curve en het consultatiebureau ook niet

Het stagnerende lijntje wordt gewoon even in de gaten gehouden, vind ik eigenlijk alleen maar fijn. De curve op borstvoeding.com houd ik voor mijn beide kinderen al enige tijd bij en daarop is hetzelfde stagnerende lijntje te zien. Het maakt niet zoveel verschil.
Ik heb ook even de wel/niet gepoept/geplast/gegeten standen ingevuld en toch stagneert het lijntje, dus in die zin neem ik het besluit van extra controle op het consultatiebureau gewoon serieus.
@owlet
Klopt inderdaad dat kolven niet alles zegt over je productie. Maar ik had het al ruim ingeschat

Wanneer ik 3 voedingen zou kolven op een dag, dénk ik dat ik aan de 150-200cc kom. Dus 300cc wat mijn baby binnen krijgt met live voeden, zou denk ik wel in de richting komen.
Ik heb de laatste dagen goed gelet op de reactie na en tijdens het drinken. Ik denk wel dat er tevredenheid is

Dat gaf me dus weer wat meer vertrouwen!
Volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! (En dat vind ik niet zo netjes van mezelf..) Bij deze! Heel veel geluk gewenst. Hoop ook dat je een hele fijne bevalling hebt gehad 
@Jelief
Wanneer ik de curve van mijn peuter bekijk, zie ik daar inderdaad ook een stagnerend lijntje na 10 maanden. Ik weet dat toen aan het feit dat er meer energie nodig was voor het kruipen en staan. Misschien is dat nu ook zo.
De reden dat ik over een kolf huren nadacht, was dat ik het zo'n gedoe vind om elk uur aan te leggen om die productie op te krikken. Daar heeft mijn baby ook helemáál geen zin in haha! Dacht dan kan ik dat misschien 2 of 3 dagen met een electrische kolf doen, met 2 borstschelpen. Ben ik zo klaar.
Morgen mag ik naar het consultatiebureau (die erg pro borstvoeding zijn gelukkig!) en zal ik het nog eens bespreken