quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef mrien het volgende:Hoe gaat het nu Jepali? Heb je nog gebeld?
Ben benieuwd hoe de borstvoeding bij Owlet gaat!
Even een

stukje
Lotte lag vanmorgen op bed te rollen, rolde opeens tegen m'n borst aan, deed ham tegen m'n t-shirt aan.
Goed, t-shirt omhoog, Lotte drinken. En elke keer rolde ze weer terug, slokje drinken, rollen, slokje drinken, rollen
En een lol dat ze had

Grapjes aan de borst
De borstvoeding gaat als de spreekwoordelijke tiet
De eerste dagen waren wat moeizaam. Hoewel het ziekenhuis echt heel goed bezig was door me alle kans te geven om Avalon op verzoek te voeden (eerst met het bed naar de kinderafdeling, desnoods midden in de nacht en daarna in de rolstoel en lopend) was het toch niet relaxed voeden met al die draden op een kleine stoel.
Ik heb één lastige tepel (klein, snel ingetrokken) en een forse cup waardoor het voor een klein mondje wat lastig is om een grote hap te nemen en het voor mij lastig is om goed aan te leggen omdat ik echt goed moet ondersteunen.
Daardoor had ik toch na twee dagen op elke tepel een klein pijnpuntje. Kloofje is nog een groot woord maar het was wel even zaak om er snel verbetering in te krijgen.
Maar net zoals bij Ronja ging het al heel snel beter toen Avalon wat alerter en geoefender werd.
En nu is het weer een plezier om te zien hoe lekker ze drinkt en hoe goed ze groeit