Heel herkenbaar. Hier wil hij ze soms ook gewoon nog eens zien voor hij gaat slapen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef Kersjes het volgende:
LotteDat soort dingen zijn zo lief!
We hadden het hier eerder over die kleintjes die geen genoeg kunnen krijgen van mama's borsten. Het begint hier een beetje extreem te worden, hij word echt BOOS als ik ze wil bedekken. En de hele dag topless rondlopen zie ik ook niet zitten![]()
Gisteravond bijvoorbeeld lag hij op zijn deken op de grond (hij is ziek) terwijl ik naast hem tegen de bank geleund zat. Hij stond op, trok schreeuwend mijn shirt omlaag maar wilde niet drinken en ging weer liggen. Toen ik me weer wilde aankleden werd hij boos, en dit herhaalde zich nog een paar keer. Hij wilde dus gewoon liggen kijken naar mijn borsten, meer niet.
M. vond het hilarisch in ieder geval.
"Daaaaaa"quote:
Grapjes aan de borstquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef mrien het volgende:
Hoe gaat het nu Jepali? Heb je nog gebeld?
Ben benieuwd hoe de borstvoeding bij Owlet gaat!
Even eenstukje
Lotte lag vanmorgen op bed te rollen, rolde opeens tegen m'n borst aan, deed ham tegen m'n t-shirt aan.
Goed, t-shirt omhoog, Lotte drinken. En elke keer rolde ze weer terug, slokje drinken, rollen, slokje drinken, rollen
En een lol dat ze had
het is nooit te laat om het zonder te doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Owlet, goed nieuws!
Als ik jouw verhaal lees, vraag ik me wel af waarom het mij dan neit gelukt is om van het tepelhoedje af te raken. Ik denk dat ik er te lang mee gewacht heb, waardoor Ben zo gewoon geworden is aan het tepelhoedje en de bijhorende drinktechniek dat het nu te laat is om het zonder te doen.
Wat p_iglet zegt. Heel veel mensen denken dat hun kind al eerder aan vaste voeding toe is dan die 6 maanden (o.a. omdat ze het eten uit je mond kijken of zelf van alles in de mond stoppen) maar om een bekende lactatiekundige maar even te quoten 'als je baby op jouw autosleutels sabbelt wil dat nog niet zeggen dat hij klaar is om rijlessen te nemenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef p_iglet het volgende:
graag pas vanaf 6 maanden beginnen, zeker met brood!!
gluten voor 6 maanden verhoogd enorm de kans op glutenintollerantie en coeliakie!!
Ook het sabbelen op broodkorstjes!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |