Yppy ik vind het toch ook een geweldige prestatie hoor, maar ik kan me voorstellen dat het nu even moeilijk is om afscheid te nemen.
Ticootje en Jojo. goed om te lezen dat het beter gaat me de spruw en het drinken. Hopelijk ben je er na deze kuur helemaal vanaf jojo!
Jepali, wat vervelend dat de borstvoeding wat moeilijk loopt. Niet aan jezelf twijfelen hoor! Ik zou ook zeker contact opnemen met die lactatiedeskundige. Als je er snel genoeg bij bent, zal het zeker nog goed te trekken zijn!
Ik had twee vraagjes:
- Ben komt uit zichzelf overdag ongeveer om de 4 uur, maar soms wil ik ergens heen (met of zonder hem), en is het handig dat ik hem dan een paar uur niet moet voeden. Daarom wacht ik af en toe eens niet tot hij zelf komt en zit er dan maar 2,5 - 3 uur tussen een voeding. Hij drinkt dan wel goed en is dan weer ongeveer 3-4 uur zoet. Het kan toch geen kwaad voor hem of mijn productie dat ik dit doe?
- En dan wil ik dit weekend eens een keertje gaan stappen met vrienden en ik zou graag iets meer drinken dan 1 voorzichtig glaasje wijn. (niet dat ik me plat ga zuipen natuurlijk, maar ik ga wel net iets meer drinken dan mag bij bv denk ik). Nu vroeg ik me af: als ik eerst afkolf vlak voor ik aan de alcohol ga

en dan drink ik m'n laatste alcoholische drankje rond 3u 's nachts en ik ga dan pas rond bvb 7u 's ochtends opnieuw kolven, is die melk dan wel goed? Kan ik die melk dan toch niet beter gewoon weggieten?
Klinkt even of ik zwaar aan de alcohol zit, is dus niet zo, ik wil gewoon even op zeker spelen voor Ben