quote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef Miffy1984 het volgende:
Hai allemaal,
Nou even een update; Thijmen is iig aangekomen![]()
Maar veel? Neuh niet echt. De eerst keer dat we dus gingen wegen was hij 3270 en gistermiddag 3325.
Maar ik heb ook een weegschaal gehuurd bij de thuiszorg en ik heb m net even voor zijn badje gewogen (zonder kleertjes en luier ook) en gaf 3360 aanMaargoed... het begin is er. Ik blijf het de komende weken even goed in de gaten houden. Erg prettig dat ik Thijmen nu zelf kan wegen 1 x per dag.
quote:Op maandag 17 november 2008 11:58 schreef YPPY het volgende:
Het is heel raar. Het is maar goed dat ik op mijn werk zit en vanmiddag een cursus heb. Anders was ik nu een emo-kip.Het was zo lang zo belangrijk voor me. Zo lang de enige reden om te 'bestaan'. En die is dan weg. Maar ik ben nu d'r mama, dus er zijn inmiddels 100 andere redenen. Alleen dat hele kleine beetje reden dat over was is nu weg. Eigenlijk meer een detail. Ik ben wazig he? Nou ja, ik ga wel even een broodje halen, lekker naar buiten.
Vervang Ive door Tomas en ruim en jaar door bijna 2 jaar en het is wat ik ook zou zeggen. Achteraf ben ik heel blij dat hij het zelf zo langzaam heeft afgebouwd en uiteindelijk zelf gestopt was. Toen vond ik het ook best moeilijk en nu heb ik echt zoiets van 'het was mooi/goed zo'quote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef cattie het volgende:
YPPY, ik snap je volkomen. Ive heeft ook zelf besloten te stoppen door niet meer te drinken bij mij (hij was toen wel nog maar ruim een jaar) en ik moet zeggen dat ik achteraf blij ben dat het zo gegaan is. Dikke, want het is best emotioneel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |