quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
Maar zelf de nummering ook niet aanpassen ehquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
leuk dat woordhussel van mbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry -diegoed-maar er zijn nooit-iets-fout-doet-meneer en-overal--in-is, ook mensen, zoals ik, die wèl een maken foutje kunnen .
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.
Geil.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat het laatste wat jij doetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.
En als je een fout maakt in je TT kan je vragen in KLB FB of via een TR of iemand dat kan corrigeren.
Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |