abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63216717

Noorsbloed heeft zich verloofd en gaat trouwen met zijn Noorse Schone en wordt ook nog eens pappa!
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is gefrituurde aardappelreepjes
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje en post niet meer in cursief.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Jordeeeh opent het Jubileum topic.
Als Little Big Planet een kutspel blijkt te zijn post Maisnon een pic van haar jetsers.
Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
Breathtaking heeft GODVERDOMME eindelijk de lapo.
Van Broekpaling weten we niet zeker of het een man of een vrouw is, het is hoe dan ook B-Seksueel!
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord. Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je. Ik geil niet op haar.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
_____!

MEET!!!!!!
De meet vindt dus in ons aller Amsterdam plaats.
Hij zal gaan plaatsvinden op 28 November in cafe "de gieter", verzamelen rond 20:00!!!!

http://www.theagenda.nl/v2868_cafe-de-gieter.html

Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:48:02 #2
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63216727
fipo
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_63216728
fipo
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_63216743
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:

[..]

En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Ja, dat is echt ontzettend sfeerverziekend ja
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:48:50 #5
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63216764
hij duurde wel ff he!
pi_63216765
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef remlof het volgende:

[..]

En jij dan, door opnieuw een topic met nummer 398 te openen zodat niemand meer weet wat het jubileumtopic is?
Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:49:03 #7
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63216773
Ja waar zijn de pics dan
Primum non nocere
pi_63216792
Waar is Keeley?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63216795
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Sorry meneer-die-nooit-iets-fout-doet-en-overal-goed-in-is, maar er zijn ook mensen, zoals ik, die wèl een foutje kunnen maken.
Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:49:54 #10
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63216802
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

ag wie weet welk nummer we al zitten??
dit is iig 401 gezien de laatste 10 of zo topics!!!
pi_63216819
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar zelf de nummering ook niet aanpassen eh
pi_63216823
quote:

[..]

Sorry -diegoed-maar er zijn nooit-iets-fout-doet-meneer en-overal--in-is, ook mensen, zoals ik, die wèl een maken foutje kunnen .
leuk dat woordhussel van mb
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:51:00 #13
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63216835

Primum non nocere
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:51:21 #14
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63216855
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:51:30 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_63216863
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Maar goed, je probeert natuurlijk een reactie uit te lokken zodat jij een ban kan uitdelen. Nee... jouw posts zijn niet sfeer verziekend.
Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.
En als je een fout maakt in je TT kan je vragen in KLB FB of via een TR of iemand dat kan corrigeren.
pi_63216865
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil.
pi_63216924
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hij duurde wel ff he!
Vijf minuten man!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:53:07 #18
158452 IQM
I am the one
pi_63216932
Fipo!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63216950
Fail
pi_63216964
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Welnee, het laatste dat ik ooit zal doen is een ban uitlokken.
En als je een fout maakt in je TT kan je vragen in KLB FB of via een TR of iemand dat kan corrigeren.
Natuurlijk is dat het laatste wat jij doet Het 1 na laatste misschien. Het laatste is al van deze reeks iets leuks maken.
En mij was het niet opgevallen voordat jij het zei, dan ga ik er van uit dat jij t zelf ook aan kan passen niet speciaal in t FB te moeten reageren.. En jij bent schijnbaar de enige die er last van heeft, dus ik zie t probleem niet echt
pi_63217027
quote:

[..]

Hij had gewoon niks beters meer te melden en komt dan met zo'n lame argument. De enige die momenteel de sfeer aan het verzieken is in de SC, op regelmatige basis, is remlof zelf omdat ie z'n roeping als politie agent gemist heeft.

Natuurlijk zijn er regeltjes waar je je aan dient te houden, prima. Maar door constant maar te zeggen dat newbies niet welkom zijn, terwijl ze zelf kut reacties uitdagen... tja. Oja, en laat ik niet vergeten het feit dat remlof al begon te zeuren over kliekjesvorming toen er nog niks aan de hand was.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_63217037
ik sta in de OP

even een gelegenheid om mezelf voor te stellen

ik ben Wesley en ben 19 lentes jong
inmiddels geslaagd voor de HAVO doe ik nu een HBO opleiding namelijk de MER.

hoe ben ik met Fok! begonnen?
Zoals inmiddels wel bekend is, ben ik de real life beste homie van NG.
Nadat ik urenlange fokverhalen aangehoord heb, heb ik besloten zelf ook een account te maken.
Inmiddels sta ik dus in de OP van, naar mijn mening, het beste subforum van Fok!

waarom KLB SC?
ik begon met random posts op allerlei klb topics.
Na dit een poosje gedaan te hebben bleek er niet veel te veranderen. Ik leerde niemand kennen
en ik kwam erachter dat dit niet de manier was om een baas te worden. Toen adviseerde NG mij
de KLB SC.
Na wat wennen aan de post snelheid en het snel wisselen van onderwerpen heb ik mij inmiddels redelijk aangepast.

En nu?
Nu hoop ik zo lang mogelijk te blijven plakken aan de KLB en nog een behoorlijke reeks SC`s mee te maken.

Voor vragen of opmerkingen: quote

Hoogachtend,

Een trotse KLB user
Verkeerd verbonden
pi_63217065
MER.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:56:30 #24
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63217066
Als er in een fout in een TT zit huppel ik hier natuurlijk óók zo'n 9+ uur per dag rond.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63217100
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')