Waar lees jij over de speaker? En ja je hebt wel eens onbewust je muziek zo hard staan dat anderen het ook horen (en zich er wellicht aan storen). In een trein of tram is het vaak al een herrie dus moet je je muziek wat harder zetten om het nog te horen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig onbewust je telefoontje op max volume over de speaker aan staan ?
Paddy heeft mijn bericht voor 1% gewijzigd???? Nu kan ik hem niet meer editenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef L.Denninger het volgende:
Misschien kan MikeyMo deze even naar de OP gooien ?
Poll: Zouden mensen dit vaker moeten doen ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe zou dat nou toch komen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar lees jij over de speaker? En ja je hebt wel eens onbewust je muziek zo hard staan dat anderen het ook horen (en zich er wellicht aan storen). In een trein of tram is het vaak al een herrie dus moet je je muziek wat harder zetten om het nog te horen.
Dan moet ie wel heel hard staan als andere mensen 'm over die herrie heen ook nog kunnen horen terwijl je een koptelefoon gebruikt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar lees jij over de speaker? En ja je hebt wel eens onbewust je muziek zo hard staan dat anderen het ook horen (en zich er wellicht aan storen). In een trein of tram is het vaak al een herrie dus moet je je muziek wat harder zetten om het nog te horen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
En ja je hebt wel eens onbewust je muziek zo hard staan dat anderen het ook horen (en zich er wellicht aan storen). In een trein of tram is het vaak al een herrie dus moet je je muziek wat harder zetten om het nog te horen.
probeer het nu eens?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Paddy heeft mijn bericht voor 1% gewijzigd???? Nu kan ik hem niet meer editen
waar lees je dat, dat het een duw was met een slechte landing .. ik lees toch echt dat die uit de tram is gegooid, 2 keer zelf, en nergens hoe dat gooien is gebeurd ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lezen, hiji heeft 'm de tram uitgeduwd.
Dat dat jochie slecht is in landen is weer een andere zaak.
Denk je dat dat 'kind' er nu iets van geleerd heeft of niet ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef moussie het volgende:
[..]
waar lees je dat, dat het een duw was met een slechte landing .. ik lees toch echt dat die uit de tram is gegooid, 2 keer zelf, en nergens hoe dat gooien is gebeurd ..
en tja, ik kan de reactie op zich wel begrijpen, maar c'mon zeg, een volwassen kerel die een kind dat teveel herrie maakt een hersenschudding bezorgt ..
Ik zat een keer in de tram tegenover een of ander pauperwijf met jaar 11-jarige dochter (of in ieder geval rond die leeftijd), die walgelijke Jantje Smit op haar mobiel aan het afspelen was. Het gesprek dat volgde ging ongeveer zo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef L.Denninger het volgende:
Daarom zit er ook zo'n sticker vooraan in de tram/bus :
[ afbeelding ]
quote:
Misschien die dan gewoon verbieden? Hou rekening met de bejaarden onder ons, die toch (zoals ik lees) aardig aanwezig zijn zeg maarquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan moet je een betere mobiel kopen, de meesten kunnen hun muziekjes net zo hard laten schetteren al de ringtones... en die kunnen best hard
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar de uitspraak van de rechter (mocht het voorkomen)quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:22 schreef Specularium het volgende:
Nou, die gozer zet zijn muziek nooit van zijn leven meer te hard in het OV.
Heb dat bordje nog nooit gezien, maar wij hebben dan ook niks te maken met de GVB.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.gvb.nl/reizige(...)alingenreiziger.aspx
Het staat in de algemene voorwaarden van het openbaar vervoer : het is verboden muziek af te spelen of op andere manier andere passagiers te storen.
Daarom zit er ook zo'n sticker vooraan in de tram/bus :
[ afbeelding ]
Optiefen dus, je koopt maar een koptelefoon.
Zulke bordjes hangen in elke tram / trein / bus / metro, onafhankelijk van de vervoerder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:29 schreef woutabest het volgende:
[..]
Heb dat bordje nog nooit gezien, maar wij hebben dan ook niks te maken met de GVB.
Hagenees is het.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verbaast mij niets,.
Puicke actie.
Verboden geluid te maken? Niet in Den Haag hoor, praat geen poep.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zulke bordjes hangen in elke tram / trein / bus / metro, onafhankelijk van de vervoerder.
Het is verboden in het openbaar vervoer, dat is juist het puntquote:
Het gaat niet om een belletje op een mobiel, het gaat meestal om gasten die hun mobiel als mp3-speler gebruiken en die het nodig vinden hun urban-muziek op volle kracht uit de speaker te laten schallen.quote:Ik hoor heus wel eens een mobiel in de trein, maar nog nooit zo erg dat ik me er zo aan moest storen dat ik zomaar iemand de trein of tram uit zou willen gooien.
Die man moet gewoon veroordeeld worden wegens mishandeling oid.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar de uitspraak van de rechter (mocht het voorkomen)
Wanneer die gunstig is voor de man die de puber wilde leren vliegen? Voorzie ik nog veel meer vliegende pubers.
complete Anarchie. Mag ik die studenten dan ook een vlieglesje geven?
Zal toch van wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Verboden geluid te maken? Niet in Den Haag hoor, praat geen poep.
Lineaal!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:29 schreef Taurus het volgende:
Geweld, geweld, deze jongen kwam waarschijnlijk gewoon ongelukkig terecht..Niks mis met 'n draai om de oren, dat men daar zo gevoelig voor is tegenwoordig is allemaal aangepraat gelul. We gaan gelijk met z'n allen bij de psych zitten als iemand ons 's 'n tik heeft gegeven. Ik wil 't plankje weer terug in de klas
Plaatje 8quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
Verboden geluid te maken? Niet in Den Haag hoor, praat geen poep.
Wat ik hier lees, hoef je geen 49 jaar te zijn om je bejaard te gedragenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef Frutsel het volgende:
was het een rijdende tram of stond ie stil?![]()
Ventje stond zeker niet op toen die oude 49-jarige bejaarde graag een zitplaats wilde.
Hij hoorde hem ook niet binnenkomen, muziek stond wat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |