Ze wordt vandaag ingeleid.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:40 schreef Belana het volgende:
marie, ik lees niet altijd mee hier, krijg je vandaag een ks?
succes vandaag!
edit, ik zie dat mijn vraag al te laat was
Klopt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:10 schreef Lois het volgende:
Marie wordt eerder ingeleid ivm hoge bloeddruk toch? Ik zal even kijken of ik iets kan vinden hierover.
Als acupunctuur niet werkt, dan denk ik erover om te proberen te laten draaien door gyn/vk, ik heb begrepen dat met een 2e zwangerschap je 67% kans hebt dat het goed gaat, best veel dus. Als hij niet gaat draaien ondanks alles, kies ik denk ik toch voor een KS. Een stuitbevalling zie ik niet echt zitten, al hoor ik verhalen dat dat ook best makkelijk kan gaan.. .maar ik wil geen risico lopen. Nadeel van KS vind ik toch echt de ruggenprik. Maar mocht de baby volgende week donderdag nog zo liggen, dan wordt alles in gang gezet en zullen we ook informatie enz. krijgen en dan kunnen we alsnog beslissen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:43 schreef mrien het volgende:
Spannend Diaan!
Ik hoop voor je dat de baby nog gaat draaien, weet hoe het is als je baby in stuitligging ligt
Lotte heeft tot precies 36 weken in stuit gelegen, toen we bij de gyn zaten voor gesprek hoe en wat bleek dat ze die nacht gedraaid was.
Weet je al wat je gaat doen mocht de baby niet draaien? Stuitbevalling of KS?
Inderdaad apart... ik vond het ook vrij snel dat ze me door wilde sturen, maar wat ik begrepen heb, heeft de baby tot 35/36 weken meer ruimte dus ook meer kans dat het draaien goedgaat. Hopelijk is het allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef mrien het volgende:
Ik hoop voor je dat hij draait!
Wel grappig trouwens dat de VK praktijken zoveel kunnen verschillen. Jij zou dan volgende week al doorgestuurd worden, rond 33/34 weken dus. Ik werd met 35 weken en 6 dagen pas doorgestuurd, volgende dag zat ik bij de gyn, ondanks dat ze al weken in stuit lag.
67% kans is inderdaad best veel!
Maffemuts, het is DJMO die net getrouwd is. Ik ben juist heel rustig thuis, al sinds begin september. Maar het is idd niet zo fijn, deze situatie. Als je eens wist hoe erg ik naar dit kindje verlangt heb, en nog steeds doe... (Edit; te persoonlijk)quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:31 schreef maffemuts het volgende:
Marie veel succes vandaag en geniet maar fijn van je kleine wondertje
Dakota, ik hoop ook dat alles nog goed gaat bij jou.
DJMO mooie foto's hoor
Reinhilde wat moet dit slopend voor je zijn ergens, telkens de hoop dat het gaat beginnen en dan toch valt het weer weg. het kan natuurlijk ook dat je gewoon superdruk geweest bent (met je huwelijk etc) dat de kleine je probeerde duidelijk te maken "mama doe es n beetje rustig aan" toch voor jou ook sterkte.
en iedereen die ik vergeten ben ook hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |