En niet waar,quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:24 schreef Kaboem04 het volgende:
[..]
Eens met het dikgedrukte, dat is inderdaad hypocriet.
Maar je kan dat toch niet allemaal gaan verbiedenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:24 schreef Kaboem04 het volgende:
[..]
Eens met het dikgedrukte, dat is inderdaad hypocriet.
Of is het sexistisch om juist de vrouwenplee te gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Afgelopen weekend nog ge...bek--vecht ... bek gevochten... (is dat een woord?) met een brits wijf wat helemaal hyper werd omdat ik de vrouwenplee gebruikte terwijl de mannen WC defect was.
Wat mij betreft valt dit onder jouw noemer "sexisme" en concluderen we dat vrouwen er net zo hard aan mee doen. Dat jij dat niet ziet is overigens even waardevol als de blanke slavenhouder die niet ziet dat negers worden onderdrukt.
Lekker overdreven voorbeeld natuurlijk maar uiteraard wel geldig.
Alle discriminatie verboden? Dat lijkt me sterk. Deze wetten gelden alleen maar voor het publieke leven. Als discriminatie echt verboden was voor privepersonen dan zou ik verplicht moeten worden om tijdens het zoeken naar een neukslet ook mannen uit te proberen en wordt er voor mij besloten dat ik met excuusnegerinnen met paren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:27 schreef JanusAnus het volgende:
Natuurlijk is volgens de wet wel alle discriminatie verboden, maar in de praktijk werkt dat niet zo strikt.
Volgende keer ga ik wel naar de hermafrodieten WC die is meestal niet defectquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:28 schreef Kaboem04 het volgende:
[..]
Of is het sexistisch om juist de vrouwenplee te gebruiken
Ik heb jou een mooie link gegeven vol met feiten en cijfers, meer cijfers dan jij mij over seksisme heb gegevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:33 schreef Kaboem04 het volgende:
Ik heb om feiten/cijfers gevraagd, zal die zo te zien toch niet meer krijgen.
Heb ik dan cijfers over sexisme gegeven ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb jou een mooie link gegeven vol met feiten en cijfers, meer cijfers dan jij mij over seksisme heb gegeven
Selectief geheugen iemand?
Nee, dat is het punt, je kan niet met een stelling komen en dan zeggen, bewijs het tegendeel maar. Als jij iets beweert, moet je dat kunnen staven met feiten, en dat kan je nu al iets van 200 reacties niet!quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:38 schreef Kaboem04 het volgende:
[..]
Heb ik dan cijfers over sexisme gegeven ?
En geweld/misbruik van vrouwen cijfers dan gezien jij dat niet onder sexisme vind vallen, heb ik dat ook niet gegeven ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt, je kan niet met een stelling komen en dan zeggen, bewijs het tegendeel maar. Als jij iets beweert, moet je dat kunnen staven met feiten, en dat kan je nu al iets van 200 reacties niet!
EDIT, overdrijven is ook een vak, 140
Dat heb je gegeven ja, maar ìk vind niet dat ze waar niet onder vallen, volgens de definitie van seksisme vallen ze daar niet onder, ik vind dat dus niet, ik weet dat, dat is het verschil tussen ons TS, jij vind dingen, jij baseert je op meningen, ik weet dingen, ik baseer wat ik zeg op feitenquote:Op vrijdag 14 november 2008 02:44 schreef Kaboem04 het volgende:
[..]
En geweld/misbruik van vrouwen cijfers dan gezien jij dat niet onder sexisme vind vallen, heb ik dat ook niet gegeven ?
Dan praten we over geweld waar allochtonen het slachtoffer van waren en geweld waar vrouwen slachtoffer van waren, daaruit blijkt dat vrouwen no1 slachtoffer zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 02:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je gegeven ja, maar ìk vind niet dat ze waar niet onder vallen, volgens de definitie van seksisme vallen ze daar niet onder, ik vind dat dus niet, ik weet dat, dat is het verschil tussen ons TS, jij vind dingen, jij baseert je op meningen, ik weet dingen, ik baseer wat ik zeg op feiten
Waarom doe je hem nou schoppen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef KingLysandus het volgende:
Hebben jullie 's nachts niets beters te doen?
Hou je bek, hoer.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef Kaboem04 het volgende:
Ik vind het heel erg kwalijk en hypocriet dat sexisme weinig tot nooit word aangekaard in deze wereld, ik zal even een paar voorbeelden geven over de hypocrisie van de politiek correcte wereld, dit zijn voorbeelden van de praktijk, niet mijn meningen:
...
Selectieve verontwaardiging is de essentie van de politiek correcte wereld
En ik ben me ei kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |