quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
Nu krijgen ze bij Feyenoord natuurljk weer praatjes dat ze de nieuwe Messi in huis hebben, nadat ze eerder al de nieuwe Ronaldinho aan het werk hebben gezien
Ja en daar tegenover staat:quote:Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaloers dat wij zoveel jong talent hebben?
Van Leerdam
Fer
Janota
Wijnaldum
Pedro
Allemaal 18
Gast, leer discussiëren of houd je mond gewoon dicht.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja en daar tegenover staat:
Makaay
Mols
Gio
Timmer
(vergeet ik nog iemand?)
Allemaal 30 +
Das hetzelfde als...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Makaay
Mols
Gio
Timmer
(vergeet ik nog iemand?)
Allemaal 30 +
pics van je mam plzquote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das hetzelfde als...
ha mn moeder is een lekker wijf!![]()
ja maar je pa is lelijk![]()
Pleasequote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Goeie goals!!
Groeibriljantje en samen met Wijnaldum, Fer, Janota en Van Leerdam de redding van Feyenoord denk ik|!
Een discussie aan gaan met een ajacied over talenten is zinloos, want dat verliest hij toch wel dus ik probeer het nog leuk te houdenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Gast, leer discussiëren of houd je mond gewoon dicht.Hoe is dit relevant? Dit doet niks af aan het feit dat die jonge spelers talent hebben.
Dus je vindt Feyenoord een Europese topclub?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ik kom niet verder dan Drenthe, v. Persie, Kalou, Kuyt (hoewel hij niet echt een talent meer was) en wellicht Wijnaldum
Jij bent allochtoon?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef BonJovi het volgende:die doelpunt had ik nog wel gescoord
Pff die Wijnaldum-hype.. Die maakt echt nog wel z'n tegenvallers mee, en pas als ie die doorstaat zal het blijken of hij echt toekomst heeft (daarom zeg je ook wellicht waarschijnlijk).quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Om toch maar de discussie aan te gaan... welke talenten van Feyenoord van de laatste paar jaar speelt nu in de Europese top? Ik kom niet verder dan Drenthe, v. Persie, Kalou, Kuyt (hoewel hij niet echt een talent meer was) en wellicht Wijnaldum
En dan bij Ajax?
dan zijn ze gemiddeld 26quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Makaay
Mols
Gio
Timmer
(vergeet ik nog iemand?)
Allemaal 30 +
TS is D-K hč...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gouden schoen.
Heeft het voorlopig nog erg zwaar bij Jong Feyenoord, dus laten we hem alsjeblieft geen groeibriljantje noemen zeg.
Das vaak lastiger als tegen profsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Canisfire het volgende:
Lekker gedaan ja maar naturlijk maar tegen amateurs.
Net als Zegelaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:33 schreef denthemen het volgende:
Hype, zal net zo snel weer verdwijnen als dat hij kwam
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ ] Pannenkoek.
[ ] Karikatuur van jezelf.
[ ] Muppet.
[ ] Ongeschikt
Hoezo is dat achterlijk? Er komen bijna wekelijks zulke spelers bovendrijven. En één goede wedstrijd in het eerste tegen een amateurclub maakt niet meteen een wereldspeler....quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Dennis maakte een achterlijke opmerking, dan krijgt ie er een terug.
Waar beweer ik dat dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoezo is dat achterlijk? Er komen bijna wekelijks zulke spelers bovendrijven. En één goede wedstrijd in het eerste tegen een amateurclub maakt niet meteen een wereldspeler....
Zowel Zeegelaar als Pedro spelen over 5 jaar niet bij een Europese topclub.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan?![]()
Maar Denthemen moet natuurlijk weer even komen melden dat ie niet zal doorbreken, waar alle Ajacieden wereldtalenten zijn uiteraard.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar Denthemen moet natuurlijk weer even komen melden dat ie niet zal doorbreken, waar alle Ajacieden wereldtalenten zijn uiteraard.
Dat is dus het triest. JIJ bent de gene die hier als eerste Ajax aanhaalt. JIJ bent diegene die over een middelmatige buitenspeler van Ajax A1 begint. JIJ en niet Denthemen. En dat is enigszins zielig. En dat is een understatement.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:00 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is dus het triest. JIJ bent de gene die hier als eerste Ajax aanhaalt. JIJ bent diegene die over een middelmatige buitenspeler van Ajax A1 begint. JIJ en niet Denthemen. En dat is enigszins zielig. En dat is een understatement.
Ik weet niet of de jeugd van nu beter is dan 2 jaar geleden. Maar feit is dat de jeugd het tot nu toe gelijkwaardig of beter doet in vergelijking met de aankopen die normaal gedaan werden. Scheelt ons heel wat miljoenen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Denthemen ziet ook wel dat er bij Ajax voorlopig niet veel aan komt en dat er bij Feyenoord gister 4 spelers speelde die nog met de A1 mee doen. Tis meer stangen dan wat anders. Niet op reargeren.
Vooruit, ik zal 'm sparen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pak Crane niet zo aan joh. Die gozert heb het al zwaar genoeg, ik bedoel maar zo: Tis wel Crane ey...
Jep.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal 'm sparen.
Enfin. Pedro. Was gisteren eigenlijk z'n debuut? Ik kende 'm namelijk helemaal niet tot gisteren.
Bodul, Sneijder,Blind, Castillion is niets inderdaad. Maar nu verder over deze geweldenaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Denthemen ziet ook wel dat er bij Ajax voorlopig niet veel aan komt en dat er bij Feyenoord gister 4 spelers speelde die nog met de A1 mee doen. Tis meer stangen dan wat anders. Niet op reargeren.
Is dit aan Crane gericht?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Houd het een beetje leuk en maak je eigen Ajax talenten topic aan als je het daarover wilt hebben.
Aan iedereen die de laatste tijd van alles een Feyenoord - Ajax discussie wil maken.quote:
jij overdrijft dan ook, je kunt na 1 wedstrijd niet zeggen dat het geen topper isquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor, zo'n topper is t nou ook weer niet. Tegen een stel amateurs scoren, tja, dan ben je er nog niet lijkt mij
hij kreeg een penalty door douglas die met zijn mega benen hem had neergehaald. Braafheid liep hem zo omver manquote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag een penalty meegekregen.
Deed het ook best goed.. komt fysiek wel duidelijk kracht te kort enzo.. maar er zit potentie in. Braafheid had het niet makkelijk.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef BonJovi het volgende:
Braafheid liep hem zo omver mandie heeft niet vaak zo een makkelijke middag gehad.
Ik snap die voorkeur inderdaad ook niet. Overigens is het niet explosiviteit of passeerbeweging die die mist, maar de duels sowieso. Fysiek zit hij nog lang niet op niveau. Heb het al eerder aangekaart, dat hij daar al moeite mee had in Jong Feyenoord. Zie ook post MM.quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.
Misschien een seizoen (of 2) verhuren aan een eerstedivisieclub?
Volgens mij is die jongen ook gewoon een spits en geen buitenspeler.quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.
Misschien een seizoen (of 2) verhuren aan een eerstedivisieclub?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |