abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:11:17 #51
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63215506
Ik hoorde dat zondag de scouts van Arsenal, Sjelsie en Real Madrid al op de tribune zitten voor hem.
pi_63216498
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Is dit aan Crane gericht?
Aan iedereen die de laatste tijd van alles een Feyenoord - Ajax discussie wil maken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63220645
Jullie overdrijven wel hoor, zo'n topper is t nou ook weer niet. Tegen een stel amateurs scoren, tja, dan ben je er nog niet lijkt mij
pi_63224453
Het is wel een speler met mogelijkheden, maar hij moet fysiek natuurlijk nog erg veel groeien. Mag nog in de A1 spelen en daar begon hij het seizoen dan ook. Al snel bij Jong Feyenoord gehaald en daar doet hij het wisselend. Pakt wel zijn goals mee, maar heeft moeite in de duels. Zijn tweede goal gisteren was best goed gedaan. In de nationale jeugdelftallen ook vaste klant, dus het is absoluut een jongen met potentie.

Maar ik schat in dat hij nog wel anderhalf seizoen nodig heeft om echt te kunnen aanhaken bij Feyenoord 1 op structurele basis. En ach, dan is hij nog steeds geen 20, dus tijd zat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 november 2008 @ 01:54:37 #55
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63237637
Zondag zeer waarschijnlijk in de basis.
pi_63238042
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor, zo'n topper is t nou ook weer niet. Tegen een stel amateurs scoren, tja, dan ben je er nog niet lijkt mij
jij overdrijft dan ook, je kunt na 1 wedstrijd niet zeggen dat het geen topper is
  zondag 16 november 2008 @ 16:34:37 #57
123545 DatMeenJeNiet
pi_63265604
Vandaag een penalty meegekregen.

Deed het ook best goed.. komt fysiek wel duidelijk kracht te kort enzo.. maar er zit potentie in. Braafheid had het niet makkelijk.
pi_63275423
Eigenlijk het enige voordeel van de vele blessures. Waren die er niet geweest, dan hadden de basisplaatsen in Feyenoord 1 natuurlijk nog wel een jaar of wat mogen wachten.
pi_63278409
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag een penalty meegekregen.

Deed het ook best goed.. komt fysiek wel duidelijk kracht te kort enzo.. maar er zit potentie in. Braafheid had het niet makkelijk.
hij kreeg een penalty door douglas die met zijn mega benen hem had neergehaald. Braafheid liep hem zo omver man die heeft niet vaak zo een makkelijke middag gehad.Maar hij is nog jong die Pedro zijn tijd komt nog.
AFC AJAX
  maandag 17 november 2008 @ 10:58:50 #60
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63283429
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef BonJovi het volgende:
Braafheid liep hem zo omver man die heeft niet vaak zo een makkelijke middag gehad.

Braafheid was gisteren de slechtste man op het veld .
pi_64029325
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.

Misschien een seizoen (of 2) verhuren aan een eerstedivisieclub?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  maandag 15 december 2008 @ 13:23:08 #62
123545 DatMeenJeNiet
pi_64029394
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.

Ik snap die voorkeur inderdaad ook niet. Overigens is het niet explosiviteit of passeerbeweging die die mist, maar de duels sowieso. Fysiek zit hij nog lang niet op niveau. Heb het al eerder aangekaart, dat hij daar al moeite mee had in Jong Feyenoord. Zie ook post MM.
pi_64029420
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:

Volgens mij is die jongen ook gewoon een spits en geen buitenspeler.
pi_64029473
Meer een hangende buitenspeler die naar binnen trekt.
En inderdaad, fysiek komt hij echt tekort.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')