Aan iedereen die de laatste tijd van alles een Feyenoord - Ajax discussie wil maken.quote:
jij overdrijft dan ook, je kunt na 1 wedstrijd niet zeggen dat het geen topper isquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:15 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor, zo'n topper is t nou ook weer niet. Tegen een stel amateurs scoren, tja, dan ben je er nog niet lijkt mij
hij kreeg een penalty door douglas die met zijn mega benen hem had neergehaald. Braafheid liep hem zo omver manquote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag een penalty meegekregen.
Deed het ook best goed.. komt fysiek wel duidelijk kracht te kort enzo.. maar er zit potentie in. Braafheid had het niet makkelijk.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef BonJovi het volgende:
Braafheid liep hem zo omver mandie heeft niet vaak zo een makkelijke middag gehad.
Ik snap die voorkeur inderdaad ook niet. Overigens is het niet explosiviteit of passeerbeweging die die mist, maar de duels sowieso. Fysiek zit hij nog lang niet op niveau. Heb het al eerder aangekaart, dat hij daar al moeite mee had in Jong Feyenoord. Zie ook post MM.quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.
Misschien een seizoen (of 2) verhuren aan een eerstedivisieclub?
Volgens mij is die jongen ook gewoon een spits en geen buitenspeler.quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef Putdeksels het volgende:
Totaal nog niet klaar voor de eredivisie. Komt eigenlijk op alle vlakken tekort, maar vooral op z'n explosiviteit en passeerbeweging.
Snap daarom ook niet waarom hij constant de voorkeur krijgt boven Kermit en Janota.
Misschien een seizoen (of 2) verhuren aan een eerstedivisieclub?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |