Dit:quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Dus, wat zijn jullie criteria?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Ik heb dus ook geen zin om haar in m'n lijst te zien.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Sanderrrr het volgende:
Verwijder haar gewoon zonder te blokkeren, dan kan ze wel gewoon nog met je praten als ze er zin in heeft. En jij ziet haar niet meer in je lijst.Opgelost
Johquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verwijder haar gewoon zonder te blokkeren, dan kan ze wel gewoon nog met je praten als ze er zin in heeft. En jij ziet haar niet meer in je lijst.
Waar maak je je druk om allemachtigquote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Je kan toch zien of je van iemands lijst verwijderd bent? Dan kan ik haar net zo goed blokkeren en verwijderen
zul je weinig mensen in je lijst hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:![]()
Ik verwijder iedereen die niet tegen mij begint met praten, in een week tijd.
Makkelijk zat.
Ik ook niet, drie op dit moment, en als ze niet gauw beginnen te typen gaan ze ook weg.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zul je weinig mensen in je lijst hebben
beetje veel werk he voor 1 iemandquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
geregeld een nieuw email adres nemen, en alleen de mensen die je nog wil toevoegen. dan heb je altijd het excuus "oja, ik heb een nieuwe email, daarom ben ik nooit meer online".
12quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zul je weinig mensen in je lijst hebben
als je iemand bent die van een schone lijst houdt komt dit vaak genoeg voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
beetje veel werk he voor 1 iemand
En dan vindt ze je niet meer aardig, praat ze niet meer tegen je en heb je precies wat je wilt, zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Je kan toch zien of je van iemands lijst verwijderd bent? Dan kan ik haar net zo goed blokkeren en verwijderen
En hier wil ik aan toevoegen:quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef MarMar het volgende:
(...)
Redenen om mensen te verwijderen:
Mensen die om de dag of nog vaker vragen "en al beter?"
Mensen die zeiken over een verkoudheidje en dit ook nog per se in hun msnmsg moeten zetten.
Mensen die alleen maar "hoe gaat het?" vragen om vervolgens hun verhaal bij je te dumpen terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten.
Mensen die alleen maar "hoi" "hoe gaat het" "met mij ook" zeggen zonder verder iets te melden te hebben.
Mensen die over het weer gaan meuten.
(...)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
gewoon eruitflikkeren, waar maak je je druk om
Haha, dat doe ik altijd. Scheelt moeite. Je wordt gebruiktquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En hier wil ik aan toevoegen:
Mensen (van je studie) die op msn dingen aan je vragen die ze ook zelf op kunnen zoeken. ("Waar hebben we college? Wat moeten we lezen? Hoe laat is het?" enz.)
Dat is nou juist het hele dilemmaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:06 schreef DrPwn het volgende:
verwijder gewoon wie je wil?? of laat gewoon staan
alsof iemand van boven de 15 dat 'checkt'. Volgens mij zeggen die testjes zelfs dat je geblokkeerd bent als iemand zn status op offline zetquote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Ja maar stel dat je haar een keer op straat of in de stad tegenkomt, en dan begint ze natuurlijk met WAAROM HEB JE MIJ GEBLOKT?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Skipper_on_a_mission het volgende:
je hebt er nu geen contact meer mee, verwijderen en klaar is kees![]()
als je wilt dat ze nooit meer tegen je praat heb je de optie blokkeren nog...
tadaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |