quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Qua eten is die van mij wel attent. ik krijg altijd een kopje koffie op bed
Ja, grappig hoe dat gaat. In het begin waren we al bijna altijd bij mij. Nu woon ik sowieso op een betere locatie (hij woont nogal ver van het centrum, ik niet zo) en helemaal nu ik 2 poezen heb, die wil ik niet alleen laten.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maf is dat. Hier zijn we bijna nooit samen in mijn huis maar altijd in zijn huis. Geheel onbewust, nooit over gehad maar zo gaat het al vanaf het begin.
Esse is een kattenmoordenaar en Kwak is vandaag niet labiel.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen.Samenvatting? Nog schokkende feiten?
Laten we zeggen, iets met een vrouw en een poes.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Ehm... Wat is de vorige username van Esse_est?
Toen ik nog heel klein was hebben wij ook een kat in moeten laten slapen wegens agressie, maar dat was dan ook wel heel extreem. Die heeft een wildvreemde bezoeker het ziekenhuis in gekrabt. Beest was echt helemaal dolgedraaid, heel raar, hij viel alles aan wat los en vast zat.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Esse is een kattenmoordenaar en Kwak is vandaag niet labiel.
Het eerste had ik inmiddels begrepen ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat je zelf zei hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]nee, echt, ik zit niet eens te huilen en te denken dat de hele wereld me nu haat!
Nee, dat is lief.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik gaf vroeger de koe die naar de slacht ging extra lekkere brokken.... is dat nou ook slecht?
Ik denk dat 'stadsmensen' i.h.a. wat minder rationeel met dieren omgaan dan mensen die het boerenleven kennen. Ik ben persoonlijk dol op dieren, heb ze graag om me heen, maar ik eet gerust vlees en ik draag een jas van paardenhuid. Ik wás ooit vegetariër, toen ik dacht dat Wakker Dier en consorten ons liet zien hoe het er werkelijk aan toegaat, ondanks dat ik bij bevriende boeren iets heel anders zag. Het programma Keuringsdienst van Waarde gaf bij mij de doorslag waardoor ik definitief van mijn vegetarisme ben afgestapt.quote:Op de boerderij zijn altijd bij ons alle dieren met respect behandeld, ook de 'zwerf'katten enzo. Ze kregen allemaal melk van de koe.
Mijn vader heeft veel respect voor dieren gehad, ook als jager zijnde.
F&F
Hoe subtiel!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kwak heeft ballen!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]nee, echt, ik zit niet eens te huilen en te denken dat de hele wereld me nu haat!
Je hebt een punt. Maar mijn eigen huisdier opeten... nee... no way. Ik zou het niet kunnen denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het eerste had ik inmiddels begrepen ja.
Overigens vind ik de hypocrisie van 'dierenliefhebbers' altijd een beetje lachwekkend. Geen problemen hebben met een biefstuk, maar over de rooie gaan omdat iemand zijn kat laat inslapen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook zo mijn twijfels bij die keus van E_e, maar het laten inslapen van een kat (om welke reden dan ook) is heel wat minder wreed dan de meeste slachtingen van consumptiedieren.
Ik heb ooit mijn eigen konijn opgegeten. Geen problemen mee. Sterker nog, ik zou willen dat ik mijn eigen voedsel kon fokken. Dan weet ik dat ze het goed gehad hebben.
Heb ik iets gemist?quote:
Oja, dat wilde ik nog zeggen! Ik heb nog stééds niet gekekenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe subtiel!![]()
Ik vind je wel verdacht stil over de DVD, vond je er geen reet aan? Mag je gewoon zeggen hoor, kan ik tegen! Ik ben namelijk (bijna) nóóit labiel!
Disclaimer: Kwak, niet lelijk bedoeld naar jou hoor. Ik maak maar een grapje. Ik moest juist lachen om je eigen woorden dat je vandaag voor de verandering nou eens niet labiel bent
Ik eet liever mijn eigen huisdier (al was dat konijn niet echt een 'huisdier', leefde gewoon buiten en was geen klein knuffelkonijn maar een joekel van een Vlaamse reus) dan een anoniem dier uit een pakje bij de slager of supermarkt.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar mijn eigen huisdier opeten... nee... no way. Ik zou het niet kunnen denk ik.
Ja maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om dat beest te slachten denk ik. Dan liever een anoniem beest (en ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt).quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik eet liever mijn eigen huisdier (al was dat konijn niet echt een 'huisdier', leefde gewoon buiten en was geen klein knuffelkonijn maar een joekel van een Vlaamse reus) dan een anoniem dier uit een pakje bij de slager of supermarkt.Ik wil het liefst zo precies mogelijk weten waar mijn vlees vandaan komt.
Zulke dingen zijn anders als je er voor staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef kwakveense het volgende:
conclusie: ik ben geen dierenvriend. blijkbaar. ik zou geen honderden euro's uitgeven aan een hersenscan voor een kat. sorry. het is maar een kat. (je, evil ben ik, echt heel erg) ook al zou ik er zelf ook niet voor gekozen hebben hem in te laten slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |