Ik betwijfel het ten zeerste. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die in bepaalde gebeurtenissen c.q. personen gelooft slimmer zou kunnen zijn dan ik. Dat zou mijn wereldbeeld dan weer op zijn kop zetten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:42 schreef koningdavid het volgende:
Het ligt eraan hoe je 'dom' definieert natuurlijk. Er zijn tig christenen die 10x slimmer zijn dan jij. Dus, wat is 'dom'?
Ik ben een meisje wat hen je voor mij?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic nog wat te redden!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ben een meisje wat hen je voor mij?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:18 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ben een meisje wat hen je voor mij?
Dus een gelovige wetenschapper is dommer dan jij? Simpelweg omdat hij gelovig is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die in bepaalde gebeurtenissen c.q. personen gelooft slimmer zou kunnen zijn dan ik. Dat zou mijn wereldbeeld dan weer op zijn kop zetten.
Maar jij doet precies wat jij zo haat. En stop met doen alsof die eerste post heilig is het al de antwoorden heeft en het een schoolboek zou moeten worden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Apollyon het volgende:
Er is zgenaamd met mij geen zinnig woord te voeren, maar vooralsnog gaat geen enkele Christen inhoudelijk in op het gestelde, namelijk, dat de Bijbel onzin is, de evolutie waar en dat gelovigen er dan maar de Duivel bij halen.
Ze vergelijken de evolutie met de Jodenvervolging [Z I E POST EEN ... moeilijk lezen, he ? CHRISTENEN !
Ze hadden ... okee ... laat ik niet verder fantaseren over de Holocaust [ZIE POST EEN ! Niet MIJN woorden !].
Schoften ... verdraaiers van woorden ... manipulators ... BORDERLINERS ... ja ... die ...
De echte Christen :
Ja de bijbel is onzinquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef Apollyon het volgende:
Er is zgenaamd met mij geen zinnig woord te voeren, maar vooralsnog gaat geen enkele Christen inhoudelijk in op het gestelde, namelijk, dat de Bijbel onzin is, de evolutie waar en dat gelovigen er dan maar de Duivel bij halen.
Ze vergelijken de evolutie met de Jodenvervolging [Z I E POST EEN ... moeilijk lezen, he ? CHRISTENEN !
Ze hadden ... okee ... laat ik niet verder fantaseren over de Holocaust [ZIE POST EEN ! Niet MIJN woorden !].
Schoften ... verdraaiers van woorden ... manipulators ... BORDERLINERS ... ja ... die ...
De echte Christen :
Nu gaat hij je reactie aangrijpen om te zeggen "zie je wel hoe christenen me monddood willen maken blabla"quote:
Geloof en wetenschap zijn al 2 zaken die niet bij elkaar kunnen horen. Dat gezegd hebbende, gaat het me vooral om de bekrompen levensvisie en alles wat daarmee samenhangt. Zoiets kwalificeer ik graag als 'dom'.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef sweetlady-o het volgende:
Dus een gelovige wetenschapper is dommer dan jij? Simpelweg omdat hij gelovig is?
Verbaast mij ook. Je zou verwachten dat het onder z'n eigen massieve domheid allang bezweken zou zijn.quote:
Dom is als je het verschil tussen naief en dom niet snapt. Christenen zou ik eerder naief noemen dan dom.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geloof en wetenschap zijn al 2 zaken die niet bij elkaar kunnen horen. Dat gezegd hebbende, gaat het me vooral om de bekrompen levensvisie en alles wat daarmee samenhangt. Zoiets kwalificeer ik graag als 'dom'.
leuk deuntje ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef sweetlady-o het volgende:
Effe mezelf op het niveau van TS: www.meatspin.com ik denk dat TS dit een geweldige site vind. Het is super anti christensite.
Speciaal verzoek ... geloof me ... de moderators kijken mee.quote:
Mee eens. Ik ga dan ook in tegen de doctrine, die ik aanhaal in diverse posten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef mirved het volgende:
Ja de bijbel is onzin
Ja de evolutie is waar
Nee niet elke christen haalt overal de duivel bij of hitler
Nee niet elke christen doet de dingen die jij beschrijft.
Not cool… totally not cool…quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:29 schreef sweetlady-o het volgende:
Effe mezelf op het niveau van TS: www.blah.com ik denk dat TS dit een geweldige site vind. Het is super anti christensite.
Gelovige wetenschappers kunnen alleen bestaan bij de gratie van schizofrenie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:23 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dus een gelovige wetenschapper is dommer dan jij? Simpelweg omdat hij gelovig is?
Dat is schandalig inderdaad, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef Apollyon het volgende:
we moeten 'respect' hebben, maar, tussen neus en lippen, benoemen we volgelingen van de evolutie 'darwinisten'
Dom is het pas als je niet snapt dat het woord an sich op meerdere manier geïnterpreteerd kan worden als, nota bene een christen, dat al een paar posts hierboven uitgelegd heeft.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Dom is als je het verschil tussen naief en dom niet snapt. Christenen zou ik eerder naief noemen dan dom.
Ook een wetenschapper kan gelovig zijn, Net als dokters, chirurgen, internisten etc die zou ik niet dom noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |