Zijn die nu het toppunt van smaak dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar zij vonden het toen collectief prachtig en wij vinden het nu collectief lelijk. Fascinerend hoe dat werkt(zullen ze over 20 jaar dit topic nog hebben op internet met laminaat, Jan de Bouvrie-stijl en Ikea-meubels als toppunt van wansmaak?
)
slimme makelaar, geen foto's plaatsen van de kamer op de eerste verdieping waar je dus tegen een ombouw aankijkt van het inbouwbadquote:Op woensdag 26 november 2008 07:54 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjah, als het dak te laag is....verlaag je je 'douchebak', maar na het douchen kun je lekker opdrogen bij de openhaard..
linkje
Dat wordt toch ook niet beweerd?quote:Op woensdag 26 november 2008 07:56 schreef Volpez het volgende:
[..]
Zijn die nu het toppunt van smaak dan?
In mijn ogen eigenlijk niet...
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:08 schreef Dulk het volgende:
[..]
slimme makelaar, geen foto's plaatsen van de kamer op de eerste verdieping waar je dus tegen een ombouw aankijkt van het inbouwbad
jep!, het valt me nu pas op dat er maar 1 verdieping op zit en dat dat dus gelijk de zolder isquote:Op woensdag 26 november 2008 09:22 schreef jasmine12 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat die douchebak precies boven het toilet op de begane grond zit. Zal wel een verlaagd plafonnetje inzitten, maar dat kun je niet goed zien omdat degene die de foto daar gemaakt heeft er nogal bij op zijn knieën is gaan zitten...
Eensch.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
Buiten die keuken wel een geweldig huis zeg!
Nee, (en dat zeg ik idd ook helemaal niet) maar wel heel erg gangbaar op het momentquote:Op woensdag 26 november 2008 07:56 schreef Volpez het volgende:
Zijn die nu het toppunt van smaak dan?
In mijn ogen eigenlijk niet...
deze toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:46 schreef flipsen het volgende:
Die prijs kan ik anders ook niet echt geloven... Willen het zeker erg snel kwijt
Er is nog een rare foto, met een raar keukenblok in een soort van kamer
ze zijn in 6 maanden tijd ook al 2 ton gezaktquote:Op woensdag 26 november 2008 12:46 schreef flipsen het volgende:
Die prijs kan ik anders ook niet echt geloven... Willen het zeker erg snel kwijt
zal wel dit zijn:quote:Op woensdag 26 november 2008 12:46 schreef flipsen het volgende:
quote:Het gastenverblijf van ca. 60m² is een volwaardig appartement met zitgelegenheid, sfeervolle gashaard, slaapgedeelte, kitchenette en een badkamer voorzien van een douchecabine, zwevend toilet en een wastafelmeubel.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
die tafelpoten van die tafel in de kamer van Ophie
Ophiequote:Op donderdag 27 november 2008 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
die tafelpoten van die tafel in de kamer van Ophie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dit is gewoon een campkitchenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had er nog iemand een tv nodig?
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die gouden poefquote:[b]Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef k_man het volgende:
Zie hier de oplossing:
[ afbeelding ]
wat een ontzettend gaaf huis, incluis een gedeelte inrichting! helemaal mijn ding!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef k_man het volgende:
Wat te doen als je wel boekenkasten hebt, maar geen boeken?
[ afbeelding ]
Zie hier de oplossing:
[ afbeelding ]
In dit huis tevens een handig idee voor als je steeds vergeet hoe je kinderen ook alweer heten;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kitsche bende.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:26 schreef k_man het volgende:
Wat te doen als je wel boekenkasten hebt, maar geen boeken?
[ afbeelding ]
Zie hier de oplossing:
[ afbeelding ]
Echter zie ik bij beide 'woonfotosetjes' kamers op de bovenverdieping! Bij de eerste serie 1 in de daknok, en bij de 2e serie (vanaf hal nummer 2 zeg maar) 1 met uitzicht van boven naar beneden?quote:In het jaar 1925 is de woning gesplitst in een beneden- en bovenwoning echter niet kadastraal. Het betreft hier dus juridisch een ongesplitst pand.
quote:Begane grond/Benedenwoning:
Entree. Diepe gang voorzien van een fraaie marmerenvloer. Trapkast voorzien van meterkast. Stijlvolle kamer-en-suite. Ruime achterkamer. Beide voorzien van een authentieke schouw en uiteraard de kamer-en-suite deuren. Serre voorzien van openslaande deuren naar de tuin. Vanuit de gang heeft u toegang tot de volledig betegelde badkamer voorzien van een douche, een wastafel en een designradiator. Vervolgens het toilet met fontein welke in 2006 zijn vernieuwd. Ruime keuken voorzien van de C.V.-opstelling en een vaste kast. U heeft vanuit de keuken toegang tot de verzorgde achtertuin voorzien van een vijver en gelegen op het Westen van circa 79 m². Via een opstap vanuit de keuken heeft u toegang tot een overloop/berging en van daaruit via een trap toegang tot de slaapverdieping waarbij u een kamer aan de achterzijde en een kinderkamer aan de voorzijde aantreft (voorzien van een kleine dakkapel).
Een Jood. (kort voor Mozes)quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
Wat een kitsche bende.En wie noemt zijn kind nu 'Moos'?
![]()
oooh my godquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
In de categorie: nou als het deze tegels niet worden en die ook niet, dan nemen we ze toch gewoon allemaal?
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
Ze noemen het wel 'woonstudio' anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |