quote:Begane grond/Benedenwoning:
Entree. Diepe gang voorzien van een fraaie marmerenvloer. Trapkast voorzien van meterkast. Stijlvolle kamer-en-suite. Ruime achterkamer. Beide voorzien van een authentieke schouw en uiteraard de kamer-en-suite deuren. Serre voorzien van openslaande deuren naar de tuin. Vanuit de gang heeft u toegang tot de volledig betegelde badkamer voorzien van een douche, een wastafel en een designradiator. Vervolgens het toilet met fontein welke in 2006 zijn vernieuwd. Ruime keuken voorzien van de C.V.-opstelling en een vaste kast. U heeft vanuit de keuken toegang tot de verzorgde achtertuin voorzien van een vijver en gelegen op het Westen van circa 79 m². Via een opstap vanuit de keuken heeft u toegang tot een overloop/berging en van daaruit via een trap toegang tot de slaapverdieping waarbij u een kamer aan de achterzijde en een kinderkamer aan de voorzijde aantreft (voorzien van een kleine dakkapel).
Een Jood. (kort voor Mozes)quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
Wat een kitsche bende.En wie noemt zijn kind nu 'Moos'?
![]()
oooh my godquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
In de categorie: nou als het deze tegels niet worden en die ook niet, dan nemen we ze toch gewoon allemaal?
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
Ze noemen het wel 'woonstudio' anders.quote:
Oh mijn ogen!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
In de categorie: nou als het deze tegels niet worden en die ook niet, dan nemen we ze toch gewoon allemaal?
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
teringquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
quote:U krijgt 50 Air Miles als u van dit woonhuis op een unieke plek een brochure of bezichtiging aanvraagt. Bent u niet zelf geïnteresseerd in dit huis, maar weet u iemand die dat wel is? Dan krijgen u én uw bekende allebei 50 Air Miles!
50 Airmiles cadeau krijgen bij een bezichtiging van een woning van 1,4 miljoenquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:42 schreef k_man het volgende:
Geen opmerkelijke foto, wel een opmerkelijke omschrijving:
[..]
Ik doe niet aan airmiles, kan ik dan 50 Pickwick punten ontvangen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:00 schreef Isabeau het volgende:
50 airmiles cadeauZullen we een fok-fundatopic-meet gaan houden in dat huis?
Hoeft volgens mij niet zozeer bij het kadaster geregeld te worden, maar vooral bij de gemeente (qua bouwvergunning en bestemmingsplan, om twee woningen samen te trekken, heb j nl. vergunning nodig).quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:27 schreef Mryc het volgende:
Ik denk dat het pand uit verbouwd is tot twee woningen, maar dat dit nooit bij het kadaster geregeld is. Misschien wel pa, ma en de kinderen met opa en oma in een pand, ofwel twee huizen? Goedkope oppas in ieder geval op die manier
Hi die sproeier bij de wc,bespaart veel papierquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
De motto is zeker een tegeltje verplaatsen en dan vragen aan de volgende toilettebezoeker ...Zoek de verschillen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef huismerk het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van huis hierrr
Nulletje teveel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan *iemand* me uitleggen waarom dit huis:
[ afbeelding ]
in hémelsnaam ¤ 1.880.000 moet kosten?!![]()
Tikfoutje?
Linkje: klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |