Het zal je makelaar maar zijn....... Wat een nul....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan *iemand* me uitleggen waarom dit huis:
[ afbeelding ]
in hémelsnaam ¤ 1.880.000 moet kosten?!![]()
Tikfoutje?
Linkje: klik
zaans huisjequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:57 schreef yavanna het volgende:
Groen van buiten.
[ afbeelding ]
En van binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijk detail.![]()
[ afbeelding ]
Geel is ook mooi.
[ afbeelding ]
Of paars met nog toch wat groen.
[ afbeelding ]
Maar groen blijft toch de voorkeur genieten.
[ afbeelding ]
Link
Ik heb de makelaar even gemaild met de vraag of er 1.7 miljoen van de prijs afkan.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:48 schreef Marmex het volgende:
[..]
Het zal je makelaar maar zijn....... Wat een nul....
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef jasmine12 het volgende:
[..]
Ik heb de makelaar even gemaild met de vraag of er 1.7 miljoen van de prijs afkan.....
nog geen bericht...
Hij staat nu ineens op 188.000quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef jasmine12 het volgende:
[..]
Ik heb de makelaar even gemaild met de vraag of er 1.7 miljoen van de prijs afkan.....
nog geen bericht...
Hoe onhandig is dat, als de kraan aan de andere kant van het kookding zit? Probeer je eens voor te stellen als je de aardappels moet afgieten en er helemaal omheen moet lopen met die hete pan in je kneukels...quote:Op zondag 30 november 2008 11:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is net een grafsteen
[ afbeelding ]
link
saai, maar in ieder geval wel een paal om te paaldansenquote:Op zondag 30 november 2008 18:12 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Verder beetje saai huis:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |