Aaaahw, die is echt perfectquote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef SlaggY het volgende:
Een croque-madame, what up.
[ afbeelding ]
Daar kwam niets van dus dat is doorgeschoven naar vanavondquote:Op woensdag 19 november 2008 09:35 schreef DarkElf het volgende:
vanavond aubergineplakjes met yoghurt/tahin en pijnboompitten en spiesjes met gehakt, lekker gekruid met oa gedroogde munt
het wordt pizzaquote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Sylvana het volgende:
heb nog een kipfilet en een groentenschotel liggen, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Dus ff kijken of ik het nog wel ga eten, of dat het wat anders wordt.
Tering zoiets lekkers heb ik in geen tijden gezien, een pantosti met een spiegelei erop?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef SlaggY het volgende:
Een croque-madame, what up.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu een bordje spaghetti carbonara, vanavond zie ik wel
Ik vond aubergine ook helemaal niet lekker, werd telkens weer een beetje zompig en rubberachtig in mijn gerechten. Dus ook ik had besloten dat aubergine gewoon Niet Lekker was en alleen in noodgevallen diende te worden geconsumeerd. En toen ontdekte ik door CUL het grillenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond aubergine vroeger altijd heel vies. Tot ik erachter kwam dat het heel erg lekker klaargemaakt kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |