het wordt pizzaquote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Sylvana het volgende:
heb nog een kipfilet en een groentenschotel liggen, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Dus ff kijken of ik het nog wel ga eten, of dat het wat anders wordt.
Tering zoiets lekkers heb ik in geen tijden gezien, een pantosti met een spiegelei erop?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef SlaggY het volgende:
Een croque-madame, what up.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu een bordje spaghetti carbonara, vanavond zie ik wel
Ik vond aubergine ook helemaal niet lekker, werd telkens weer een beetje zompig en rubberachtig in mijn gerechten. Dus ook ik had besloten dat aubergine gewoon Niet Lekker was en alleen in noodgevallen diende te worden geconsumeerd. En toen ontdekte ik door CUL het grillenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond aubergine vroeger altijd heel vies. Tot ik erachter kwam dat het heel erg lekker klaargemaakt kan worden
Nee! Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef MissyMirjaM het volgende:, dat kán géén toeval zijn!!1!1
Kan ik me voorstellen als je gister precies hetzelfde hebt gegeten.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Sylvana het volgende:
heb nog een kipfilet en een groentenschotel liggen, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
ik doe het met ei, een heleboel parmezaan, zelf geraspt uiteraard, en goed doorgebakken speklapjes die ik in stukjes snij...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Wil je met me trouwen?
Ik gebruik trouwens meestal het recept van Nigella, met zelfgeraspte parmezaanse kaas, eieren, veel versgemalen peper en knapperig gebakken spekjes. En ijsbergsla, maar dat is niet van Nigella, dat is voor mijn eigen Groente Quotum en knapperigheid :_
Nou, die zou ik gewoon terug geven hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
hoofd: Zwarte kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo heerlijke verse kibbeling halen op de markt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef fruityloop het volgende:
He jakkes, dat zit er erg uit....SAUVIGNON BLANC NEPENTHE 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo heerlijke verse kibbeling halen op de markt.
Nepenthe Vineyards, Handorf, Adelaide Hills, Zuid-Australië
en
ROSADO FLOR DE MERLOT
Bodegas Laus, Barbastro, Spanje
Dat ziet er allemaal erg lekker uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:50 schreef tonja het volgende:
Gisteren in Hoorn in Jozua's Restaurant gegeten.
Ik weet niet precies meer wat het allemaal was. Het was heerlijk dat weet ik nog wel
-knip-
Yes. En de tosti zelf is ook nog bedekt in een laagje geklopt ei.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tering zoiets lekkers heb ik in geen tijden gezien, een pantosti met een spiegelei erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |