U gaat door voor de wasmachinequote:
Je brengt me op goede ideeen, Elf! Ik heb nog tortilla's, pepers en kaasquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:36 schreef DarkElf het volgende:
zometeen een quesedilla met kaas/ham/ pepers en koriander
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je brengt me op goede ideeen, Elf! Ik heb nog tortilla's, pepers en kaas
Een goede stamp is ook een kunst dus dat is niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
Boerenkoolstamp met spek en rookworst, van mijn moeder!![]()
In veel culinaire dingen ben ik beter dan mijn mama maar hierin verslaat ze me.... Slecht slecht maar stamp is (nog) geen spedialietit van mij....![]()
Is veel werk he, zelfgemaakte pastaquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
We zouden ravioli eten maar toen ik het deeg eenmaal klaar had, had ik daar geen zin meer in dus toen heb ik er maar tagliatelle van gemaakt.![]()
En dat met een sausje met uitgebakken reepjes parmaham, fijn gesneden sjalotjes en knof, kastanjechampignons en dat afgeblust met witte wijn en een flinke scheut room.
Was zeker voor herhaling vatbaar.![]()
En ik heb eindelijk mijn pastamachine gebruikt!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een goede stamp is ook een kunst dus dat is niks om je voor te schamen.
Mijn pastamachine heeft standje 0-9 maar ik zie zo weinig verschil dat ik hem maar op drie standen heb gebruikt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is veel werk he, zelfgemaakte pastaIk maak altijd een immense berg deeg en vries het in kleine porties in, want om het echt tot een mooi elastisch deegje te kneden, dat kost al snel veel meer tijd dan gepland
Het draaien gaat bij mij veel sneller dan het deeg maken, terwijl ik m toch zeker drie keer draai op iedere dikte.
Ku lu yuk achter de kiezen. Nu tijd voor koffie
Mijne ook... Ik ben geloof ik een keer tot 7 gekomen, maar toen waren de vellen echt transparantquote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn pastamachine heeft standje 0-9 maar ik zie zo weinig verschil dat ik hem maar op drie standen heb gebruikt.Wel meerdere keren draaien inderdaad.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |