Meiske toch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom, ben je familie van haar ?
Laat haar toch met rust...
Misschien is er al lang uitsluitsel maar heeft ze geen zin JOU dat te vertellen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef RedGuy het volgende:
Ze was begin dit jaar nog op de crematie van mijn oom, overleden aan kanker.. Toen zag ze er nog zo goed uit.
Je gunt het echt niemand.
quote:Ria hoopt op chemovrije kerst.
Ria Brieffies hoopt dat ze pas na de kerst met een chemokuur hoeft te beginnen. "Het is langzaam groeiend en als het niet op een week aankomt, beginnen we liever na de feestdagen."
Zo meldt haar man Hans Oldersma op de site van de Dolly Dots, waar de zangeres deel van uitmaakt.Vorige maand werd bekend dat de 51-jarige Brieffies kanker heeft. Vorige week was nog onduidelijk of het om long- of longvlieskanker gaat.
Na overleg met het medisch team van het VU Ziekenhuis is besloten tot een behandeling die bestaat uit een standaard chemotherapie met de toevoeging van een extra medicijn op experimentele wijze.
"Voor iedere behandeling moet ze drie dagen per week in het ziekenhuis blijven en de kuur bestaat uit zes behandelingen, dus zes weken", schrijft Oldersma. "Dit geeft ons een geruststellend gevoel omdat je daar op de juiste plek ligt en er een constante controle aanwezig is."
Brieffies, die samen met Oldersma een 20-jarige zoon en een 14-jarige dochter heeft, zou zich momenteel goed voelen en positief gestemd zijn. "Ria, ons gezin en de medische staf gaan ervoor, en de vele hartverwarmende reacties geven de extra power die we hard nodig hebben", laat Oldersma weten.
quote:'Toestand Ria Brieffies verslechterd'.
Dolly Dot Ria Brieffies zou te zwak zijn om een volgende ronde van chemotherapie te ondergaan.
Een vriendin van Ria laat aan Shownieuws weten dat ze morgen een bloedtransfusie moet ondergaan om zo aan te sterken voor de chemotherapie.
"Ze heeft een controle gehad en daaruit bleek dat de tumor weer gegroeid was. Haar conditie is ook achteruit gegaan. Het gaat niet goed. Als die bloedtransfusie niets doet heeft de chemokuur absoluut geen zin."
Ria strijdt sinds november 2008 tegen longkanker en heeft al drie chemokuren achter de rug.
Ja, die vriendin was gisteravond op televisie om dit te zeggen inderdaad.quote:
Ja ik heb dat ook in de Privé gelezen en gisteren op internet gekeken. Ria's kinderen heb een tatoeage laten zetten..Voor hun moeder ..Maikel heeft op zijn schouders Dolly Dots staan en Melissa ik geloof boven haar enkel.. Zonde en triest voor het gezin..Zeker voor Ria.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die vriendin was gisteravond op televisie om dit te zeggen inderdaad.
En zoals Viev zegt, ze was laatst nog met het hele gezin op vakantie, lekker. Maar dat was niet bedoeld als 'laatste' vakantie volgens mij, want ze is nog wel erg strijdbaar. Maar meteen na die vakantie was ze hard achteruit gegaan. Brrrrrrr, wat vreselijk. Arme vrouw en arm gezin.
Als je nog leeft met de verschrikkelijke wetenschap dat je gaat sterven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Vivi het volgende:
Nou ja..voor de achterblijvers is het uiteindelijk het ergst natuurlijk.
daar komt echt wel meestal een soort berusting na zo'n ziektepad..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je nog leeft met de verschrikkelijke wetenschap dat je gaat sterven?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar komt echt wel meestal een soort berusting na zo'n ziektepad..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Ik zeg nergens dat jij mij moet geloven hoorDus die
smilies mag je thuislaten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Meds het volgende:
je zegt dat er vaak wel een berusting komt en dat is echt enorme bullshit
Ik vraag me af hoe je aan die wijsheid komt. Tevens insinueer je hiermee dat DE en ik dus maar wat ongefundeerds aan het rondblaten zijn en dat vind ik persoonlijk nogal offensive. Ik denk niet dat je hier een eenduidig antwoord op kan geven.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:51 schreef crohntje het volgende:
[..]
Precies, en een cliché van hier tot Tokio!
google maar eens op stervensproces.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je aan die wijsheid komt. Tevens insinueer je hiermee dat DE en ik dus maar wat ongefundeerds aan het rondblaten zijn en dat vind ik persoonlijk nogal offensive. Ik denk niet dat je hier een eenduidig antwoord op kan geven.
Soms hoef je daar niet op te Googlen of een opleiding voor gehad hebben. Dan heb je het helaas zelf van dichtbij meegemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
google maar eens op stervensproces.
op de opleiding krijg je precies hetzelfde te horen over de fasen.
maar goed, het gaat hier toch niet over wie gelijk heeft of ongefundeerd aan het rondblaten is?
ik dacht dat het hier over een zieke dollydot ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |