MarMar, nog één reactie dan:
Na bv de dood van Guusje Nederhorst ben ik me eens te meer gaan beseffen dat borstkanker ook jonge vrouwen treft (dat wist ik al, maar door haar zo uitgebreid in het nieuws met haar pasgeboren baby sloeg het me nog harder in het gezicht, snap je?) en toen ben ik ook gericht gaan zoeken naar hoe je jezelf het beste kunt onderzoeken qua knobbeltjes. Dat ik dat niet op Fok vertel, betekent niet dat het niet gebeurt, die bewustwording.
Berichten van het overlijden of ziek zijn van bekende mensen roepen heus dat soort dingen op. Net als dat ik zeker weet dat dit bericht van Ria dat ook bij andere mensen oproept, het gevaar van roken.
Jij verwacht alleen klaarblijkelijk dat we dan allemaal gaan gillen hier 'Oeh! Ik stop ook met roken nu!' en als we dat niet doen, dat zeggen of doen, dan ga jij het bericht over Ria ineens als 'niet zo belangrijk' afdoen. Want er roepen er een paar dat ze gewoon doorgaan met roken.
Overigens - maar dat kan mijn fout zijn - heb ik nergens gelezen dat ze zo'n verstokt roker is? Eén iemand riep hier 'roker', maar wie weet was ze al lang gestopt? Of kent diegene haar van dichtbij?
Het is een interessante discussie, maar nogmaals, niet hier. Dan kunnen we in SHO wel in elk bericht over zieke of overleden bekenden die discussie gaan houden. Dus open een nieuw topic, of hou er nu per direct over op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY