abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:00:50 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63240277
Er wordt 10 keer gezegd dat HIER geen plaats is voor die discussie. Heeft die ziekte van je je verstand ook aangetast ofzo?
pi_63240310
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Er wordt 10 keer gezegd dat HIER geen plaats is voor die discussie. Heeft die ziekte van je je verstand ook aangetast ofzo?
Dat is helemaal geen discussie.
Overigens vind ik dat jij je als mod wel wat beter zou kunnen gedragen in deze.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 11:09:52 #53
163650 Greys
pi_63240395
MarMar, nog één reactie dan:
Na bv de dood van Guusje Nederhorst ben ik me eens te meer gaan beseffen dat borstkanker ook jonge vrouwen treft (dat wist ik al, maar door haar zo uitgebreid in het nieuws met haar pasgeboren baby sloeg het me nog harder in het gezicht, snap je?) en toen ben ik ook gericht gaan zoeken naar hoe je jezelf het beste kunt onderzoeken qua knobbeltjes. Dat ik dat niet op Fok vertel, betekent niet dat het niet gebeurt, die bewustwording.
Berichten van het overlijden of ziek zijn van bekende mensen roepen heus dat soort dingen op. Net als dat ik zeker weet dat dit bericht van Ria dat ook bij andere mensen oproept, het gevaar van roken.

Jij verwacht alleen klaarblijkelijk dat we dan allemaal gaan gillen hier 'Oeh! Ik stop ook met roken nu!' en als we dat niet doen, dat zeggen of doen, dan ga jij het bericht over Ria ineens als 'niet zo belangrijk' afdoen. Want er roepen er een paar dat ze gewoon doorgaan met roken.

Overigens - maar dat kan mijn fout zijn - heb ik nergens gelezen dat ze zo'n verstokt roker is? Eén iemand riep hier 'roker', maar wie weet was ze al lang gestopt? Of kent diegene haar van dichtbij?

Het is een interessante discussie, maar nogmaals, niet hier. Dan kunnen we in SHO wel in elk bericht over zieke of overleden bekenden die discussie gaan houden. Dus open een nieuw topic, of hou er nu per direct over op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63240457
@Greys:

Die rookdiscussie begon MIkeyMo, misschien dat je onze reacties bijelkaar trekt?
Ik heb alleen maar gereageerd op die ene zin van jou, toen kon ik het even niet laten.

Ik bedoelde ook niet te zeggen dat het helemaal niet erg is van Ria, dat heb ik nu ook al een paar keer proberen uit te leggen, ik bedoelde het eigenlijk andersom.
Dat het voor iedereen erg is, ook voor onbekendere mensen.

Het hoeft wat mij betreft helemaal geen discussie te zijn en wellicht zie ik het verkeerd, maar de ziekte meer onder de aandacht willen brengen is toch niet hetzelfde als een discussie willen?

En ja, om heel eerlijk te zijn, het liefste zou ik natuurlijk wel willen dat iedereen door zoiets spontaan stopt met roken en in een ideale wereld dat niemand dan nog zo'n ziekte hoeft te krijgen. Als dat zou kunnen!

Dat komt niet omdat ik het niet belangrijk of niet erg vind, eerder integendeel.

Maar goed, ik zal stoppen proberen uit te leggen wat ik bedoel, ik begon verkeerd, mijn excuses daarvoor.
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:24:42 #55
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63240584
Wat voor discussie wil je dan? Of zit je te wachten op 299 condoleance posts?

Als Bonnie overlijdt aan leverfalen, wordt er gediscussieerd over drankmisbruik. Als een celeb overlijdt een coke wordt er gediscussieerd over zijn cokegebruik. Als George Michael Hiv oploopt van zijn openbare toiletbezoeken wordt er gediscussieerd over onveilige seks.

Als morgen Amy Winehouse wordt gevonden met de naalden nog in haar arm zal mijn reactie niet veel anders zijn dit. Men beslist om iets te doen, dan moet men ook de gevolgen voor lief nemen. En die zijn van te voren bekend. Ook in de jaren 80 wisten we bijvoorbeeld al dat dat geinhaleer niet zo goed voor je was
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 11:55:33 #56
163650 Greys
pi_63240975
Nee, geen 299 condoleance posts Mikey, ze is (gelukkig) nog niet dood

Ben wel benieuwd naar wat het dan wél is, wat er met haar longen mis is, als het dan geen longkanker blijkt te zijn... Ik hoop voor haar dat het dan iets is dat wel te genezen valt en dat ze nog lang van haar gezin mag genieten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63242695
Als ik haar was zou ik trouwens ook flink pissig zijn op zo'n arts. De ene dag constateren dat je longkanker hebt en meteen vertellen dat het onbehandelbaar is en je je kist alvast kunt bestellen. En de andere dag vertellen dat het helemaal geen longkanker is en je nog misschien overlevingskans hebt. (hoe fijn dat laatste natuurlijk ook is)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_63242879
quote:
Wat een ongelofelijke KUT-opmerking
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 november 2008 @ 13:52:44 #59
163650 Greys
pi_63243161
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:27 schreef Samson het volgende:
Als ik haar was zou ik trouwens ook flink pissig zijn op zo'n arts. De ene dag constateren dat je longkanker hebt en meteen vertellen dat het onbehandelbaar is en je je kist alvast kunt bestellen. En de andere dag vertellen dat het helemaal geen longkanker is en je nog misschien overlevingskans hebt. (hoe fijn dat laatste natuurlijk ook is)
Ik ook!
Uiteraard zal de vreugde (mits dit wèl te behandelen is natuurlijk...) de boventoon voeren, maar jezus, wat zullen ze allemaal geschrokken zijn.

We weten natuurlijk niet helemaal hoe het zit. Voor hetzelfde geld hebben zij en de familie en de Dolly Dots zèlf de conclusie getrokken dat het longkanker zou zijn en dat het niet meer goed zou komen. Het lijkt mij dat artsen niet zeggen 'U heeft longkanker' nog voordat er onderzoeken zijn geweest. Want zo staat het in de berichten, dat er al bleek dat er 'van alles mis was voordat er ook maar uitgebreide onderzoeken waren geweest'. Maar dat zal allemaal nog wel blijken, hoe het echt gegaan is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:27:01 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63244820
Gezellig hier . Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar ik ben het toch wel eens met MikeyMo . Rokers weten dat ze een verhoogde kans hebben op longkanker en andere aandoeningen en ik vind het wel een beetje naïef als je dan toch doorrookt, omdat je denkt dat zoiets jou toch niet kan overkomen. Los daarvan blijft het natuurlijk een veel te zware straf voor een slechte gewoonte, dat staat buiten kijf. Maar ik snap sowieso niet waarom roken zo verslavend is, dus ik heb makkelijk praten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:34:17 #61
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_63244948
Klaar nu met die rookdiscussie. Zijn genoeg topics over, hier niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_63246407
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke KUT-opmerking
ja dat vond ik ook...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_63251933
quote:

Wow, jij bent lekker grof zeg! Vind je dit normaal? Je bent nog wel een mod...

Iédereen weet dat je van roken kanker kan krijgen, dat is gewoon een feit. En dat komt toch ook bij je op als je leest dat iemand zó jong kanker krijgt???
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 november 2008 @ 00:04:35 #64
163650 Greys
pi_63252761
Ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeft waarschijnlijk helemaal geen longkanker.
En ga er toch eens niet zo van uit dat ze een verstokt roker is, omdat één Fok!-er dat denkt.

En nu snaveltjes toe over dat roken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63252861
Je bent weer lekker bezig SHE.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 16 november 2008 @ 00:12:35 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63252926
Moest je ook nog ff reageren Mimu? Gewoon voor de aandacht?

Open er anders een topic over; komt het nog beter over!
pi_63253098
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Moest je ook nog ff reageren Mimu? Gewoon voor de aandacht?

Open er anders een topic over; komt het nog beter over!
Laat me raden; zwaar ongesteld?
Allah u akbar
  zondag 16 november 2008 @ 00:22:42 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63253129
Nee, gewoon een hekel aan meelij-trekkers.
Schrijf het in je fucking poesie album ofzo.
pi_63253659
zucht....*mompelt*drukte om niets..*mompelt*ongestelde sjaggie mensen*mompelmompel*
!
ik slaap...kthxbai
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 november 2008 @ 00:54:02 #70
163650 Greys
pi_63253814
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef DjinN het volgende:
zucht....*mompelt*drukte om niets..*mompelt*ongestelde sjaggie mensen*mompelmompel*
!
ik slaap...kthxbai
En dit heeft wát te maken met Ria?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63253887
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:54 schreef Greys het volgende:

[..]

En dit heeft wát te maken met Ria?
lees alle andere tachtigduizend reacties in dit topic eens na...hoeveel procent daarvan heeft uberhaupt wat met Ria te maken ?
Juist...
dus weltruste! kusje knuffeltje etc etc
pi_63253931
Is ze nou ziek of niet?
***** Kraak.....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 november 2008 @ 01:02:35 #73
163650 Greys
pi_63253953
quote:
Op zondag 16 november 2008 00:58 schreef DjinN het volgende:

[..]

lees alle andere tachtigduizend reacties in dit topic eens na...hoeveel procent daarvan heeft uberhaupt wat met Ria te maken ?
Juist...
dus weltruste! kusje knuffeltje etc etc
Daarom vroeg ik het juist, muts.
Omdat het nou goftedomme wel weer eens tijd wordt dat het WEL over Ria gaat.
Wat een gezeik hier zeg. Zou leuk zijn als een mod gewoon even alle mekkerposts weghaalt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 november 2008 @ 01:03:23 #74
163650 Greys
pi_63253966
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Is ze nou ziek of niet?
Ja.
Maar wat het is weten ze nog niet. Tenminste, dat is nog niet naar buiten gebracht.
Duimen dat het positief uitvalt voor haar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63254016
Dus ongeneeselijk kan wel uit de TT dan.
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')