Dat is helemaal geen discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Er wordt 10 keer gezegd dat HIER geen plaats is voor die discussie. Heeft die ziekte van je je verstand ook aangetast ofzo?
Wat een ongelofelijke KUT-opmerkingquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Er wordt 10 keer gezegd dat HIER geen plaats is voor die discussie. Heeft die ziekte van je je verstand ook aangetast ofzo?
Ik ook!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:27 schreef Samson het volgende:
Als ik haar was zou ik trouwens ook flink pissig zijn op zo'n arts. De ene dag constateren dat je longkanker hebt en meteen vertellen dat het onbehandelbaar is en je je kist alvast kunt bestellen. En de andere dag vertellen dat het helemaal geen longkanker is en je nog misschien overlevingskans hebt. (hoe fijn dat laatste natuurlijk ook is)
ja dat vond ik ook...quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke KUT-opmerking
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Laat me raden; zwaar ongesteld?quote:Op zondag 16 november 2008 00:12 schreef SHE het volgende:
Moest je ook nog ff reageren Mimu? Gewoon voor de aandacht?
Open er anders een topic over; komt het nog beter over!
En dit heeft wát te maken met Ria?quote:Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef DjinN het volgende:
zucht....*mompelt*drukte om niets..*mompelt*ongestelde sjaggie mensen*mompelmompel*!
ik slaap...kthxbai
lees alle andere tachtigduizend reacties in dit topic eens na...hoeveel procent daarvan heeft uberhaupt wat met Ria te maken ?quote:
Daarom vroeg ik het juist, muts.quote:Op zondag 16 november 2008 00:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
lees alle andere tachtigduizend reacties in dit topic eens na...hoeveel procent daarvan heeft uberhaupt wat met Ria te maken ?
Juist...
dus weltruste!kusje knuffeltje etc etc
![]()
![]()
Ja.quote:
Misschien wel! Hope so!quote:Op zondag 16 november 2008 01:06 schreef kraaksandaal het volgende:
Dus ongeneeselijk kan wel uit de TT dan.
dat dus, als ik het mag zeggen als regelmatig sho poststerquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:34 schreef static het volgende:
Klaar nu met die rookdiscussie. Zijn genoeg topics over, hier niet.
Vreselijk bericht..quote:Ria Brieffies toch longkanker
AMSTERDAM - Bij Ria Brieffies is toch longkanker geconstateerd. Even was er een sprankje hoop dat het om een andere ziekte zou gaan.
Lieve Allemaal
Vandaag mag Ria weer naar huis en daar zijn Hans, Maikel en Melissa ook heel blij mee.
Deze week gaat ze nog naar de VU om met andere doktoren de situatie te bespreken. Er is bij Ria longkanker geconstateerd.
Binnenkort begint ze aan een chemo-kuur. Ria voelt zich momenteel veel beter dan een week geleden en ze laat weten blij te zijn met alle lieve reacties.
Mocht je Ria willen laten weten wat zij voor je betekent schrijf gerust je verhaaltje in het gastenboek.
Liefs,
Chela, Patty, Angela, Anita en Esther
Tja, als je heel de dag met een evangelist in 1 huis zit moet je niet raar opkijken dat je dwangneurotisch wordt.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah dan "vraag" je er gewoon om. Als je barebackend door het leven gaat moet je niet raar opkijken als je HIV krijgt, als je rookt moet je niet raar op kijken dat je COPD of longkanker krijgt...
Bij mijn vader blonk de communicatie ook niet uit om het eufemistisch te zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Toch longkanker![]()
Wat zijn ze dan heen en weer geslingerd waarschijnlijk tussen hoop en vrees zeg, met dat bericht dat de doktoren het wellicht niet goed hadden en dat het wat anders was
Nou, wat een rotnieuws dit. Eerst het ene, dan het andere en nu weer het ene. Lekkere artsen zijn dat. Ik zou daar al niet meer onder behandeling willen iig...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Toch longkanker![]()
Wat zijn ze dan heen en weer geslingerd waarschijnlijk tussen hoop en vrees zeg, met dat bericht dat de doktoren het wellicht niet goed hadden en dat het wat anders was
Jakkiequote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mijn vader blonk de communicatie ook niet uit om het eufemistisch te zeggen.
Afhankelijk wat voor type het is.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef SHE het volgende:
Longkanker kan je niets meer aan doen toch?
En haren die met de wafelijzer zijn gedaan!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
He bah. Ik wil dat de Dollydots nooit ziek zijn, altijd roze leggings dragen, niet poepen en nooit doodgaan.
Ja!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
En haren die met de wafelijzer zijn gedaan!
En plastic oorringen die matchen met plastic armbanden in de kleuren:quote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
En haren die met de wafelijzer zijn gedaan!
Wat bedoel je ermee?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Baaike, ben je al sarah?![]()
Je lijkt veel jongerder!
Of je al vijftig bent geweest!quote:
ik c-p hem hier ff, is makkelijkerquote:Op donderdag 20 november 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)enomen___.html?p=1,1
Tis niet best
quote:do 20 nov 2008, 23:08 'Ria Brieffies in ziekenhuis opgenomen' van onze redacftie
AMSTERDAM - Ria Brieffies is donderdagavond per ambulance naar het VU ziekenhuis gebracht. De Dolly Dots-zangeres, die lijdt aan longkanker, wordt vrijdagochtend onderzocht.
De artsen in het VU-ziekenhuis willen spoedig met de chemokuur starten. Volgens haar collega Angela Groothuizen is het kwestie van verlengen, meldt Shownieuws.
Het was de bedoeling dat Ria, die het ziekenhuis had verlaten, later deze week zou terugkeren voor onderzoek. Het is onduidelijk waarom ze nu plotseling per ambulance naar het ziekenhuis is gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |