quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Cyber - dinges...quote:
Ja.quote:
Hmm, dat heb ik ff gemist.quote:
das fucking hardquote:
Wie bedenkt zulke levels...quote:
een bejaardequote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie bedenkt zulke levels...
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
een bejaarde![]()
die zijn net zo duivels als dat spel
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oude gameboyquote:Op donderdag 13 november 2008 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb marioland 2 op zo'n oude grijze gameboy () en ik heb pas korte tijd geleden de eindbaas verslagen
Lukte me vroeger nooit
whehehehehehehehequote:
''Do some push up''squote:Op donderdag 13 november 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik een nintende 64 kreeg was ik 5. Dat waren nog eens tijden. Dag en nacht supermario 64 spelen, en donkey kong was geweldig!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
N64 was ook zo tof
Met Goldeneye, Perfect Dark, Donkey Kong, THPS2 etc.
Haha, ja ik had er 2 open staan. Nou jaaa kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Silentalarm poste dat filmpje in dat andere topic!!!!!!!!!!
Kutspel, ik kwam niet verder dan level 3quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef Silentalarm het volgende:
dit dus, doodziek. Levenloos als je dit kan. Ik ben een keer tot level 20 gekomen! dat is dus waar dit filmpje begint.
Ja, dies cwl !quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef Silentalarm het volgende:
dit dus, doodziek. Levenloos als je dit kan. Ik ben een keer tot level 20 gekomen! dat is dus waar dit filmpje begint.
De luifel mooi gemaakt dus. Nieuwe planken en zulks.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
IK BEN ER WEER![]()
Vandaog Brilservice Beverwijk gepwnd.
Ik besteed gemiddeld de helf van mij keuze uren eraan( huiswerk uren, 5 per week, voor het geval dat jullie niet weten wat keuze uren zijn). En dat 3 weken lang. Zeg maar sinds we geen call of duty 1 meer kunnen doen op school.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kutspel, ik kwam niet verder dan level 3
D tk dr jobs!1!!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
Een paar foto's van Jos in zijn natuurlijke habitat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik tetris ging spelen, had ik de pijltjesdruktoets in mn duim staan..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb marioland 2 op zo'n oude grijze gameboy () en ik heb pas korte tijd geleden de eindbaas verslagen
Lukte me vroeger nooit
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Is pauper timmmmm nog hier aanwezig?
KALI !1!1!!!11quote:Op donderdag 13 november 2008 17:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, maar jou lieve kali wel!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |