Je hoort mij niet beweren dat mannen het zoveel beter hebben getroffen, ik zeg alleen dat mannen (en dat is ook begrijpelijk! En logisch!) minder hoeven in te leveren qua werk. Voor hen blijft het werk op de eerste plaats staan, voor vrouwen verschuift het naar het tweede plan. Dit is geen mening, het is ook geen oordeel, het is gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh nee je draait nu de zaken om. JIJ bent begonnen met roepen dat er voor mannen niets veranderd en dat vrouwen alle lasten hebben. Ga nu jouw issues niet op mij projecteren. (...) Nee, ik heb het niet over een zware last ik heb het erover dat er voor mannen net zo veel veranderd als voor vrouwen. In tegenstelling tot wat jij beweerd. Ik vind het jammer dat je keer op keer een ander discussie wil aangaan.
Aan de ene kant geloof(de) ik dat onderzoek niet zo; aan de andere kant, als ik erover nadenk...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Het probleem alleen is dat je veronderstelling fout is. Vrouwen blijven niet thuis omdat werk en kinderen moeilijk te combineren is maar omdat ze sowieso liever parttime werken. Aldus het onderzoek.
Dus niks klassieke rolverdeling.
Kinderne van mij worden sowieso drammers.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:11 schreef conleche het volgende:
Men, wat zijn jullie langdradig, ga pmmen of zo, die herhaling van zetten leest allang niemand meer.
SHE, wil je nog kinderen? Kunnen ook drammers worden hoor!!
En bij sommiguh gaat dat nooit meer overrrrrrquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:32 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
weet je wat vooral kut is, dat die kinderen zo dom zijn. je moet ze alles vertellen en het maakt niet eens uit wat je verder zegt. echt dom
dat is ook wel een angst bij mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
[..]
En bij sommiguh gaat dat nooit meer overrrrrr![]()
![]()
![]()
!!!!!!111111111
En dat je dan later in het bejaardenhuis niet zit te hopen op bezoek maar heel hard hoopt dat hij niet langskomt omdat je je dan nooit meer kan vertonen op de breiclub.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat is ook wel een angst bij mijdat ik echt ene domme tokkie voortbreng ofzo
Oh ik heb ook al gezegd waarom wel. En dat zijn argumenten waar je op wil schieten. Ik bedoel te zeggen dat de argumenten om ze niet te krijgen minstens net zo discutabel zijn. Niet dat het meewoog in mijn beslissing om ze te krijgen maar als iedereen geen kinderen meer zou krijgen dan hebben over 20 jaar een groot probleem. Dat is geen verplichting om ze wel te krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:33 schreef Faithy het volgende:
ik heb hier nu al 100 keer gezegd waarom ik geen kinderen wil, ik heb er vorig jaar zelfs nog een topic over geopend![]()
en daarbij is dat niet het onderwerp van DIT topic: dat is waarom je WEL kinderen zou nemen
anders open je een vervolgtopic op mijn topic van toen![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat je dan later in het bejaardenhuis niet zit te hopen op bezoek maar heel hard hoopt dat hij niet langskomt omdat je je dan nooit meer kan vertonen op de breiclub.
zie je... dan ga je toch wel 2 keer nadenken voor je er aan begintquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
[..]
En bij sommiguh gaat dat nooit meer overrrrrr![]()
![]()
![]()
!!!!!!111111111
Ben je oud, en alsof dat niet erg genoeg is moet je ook nog leren breien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat je dan later in het bejaardenhuis niet zit te hopen op bezoek maar heel hard hoopt dat hij niet langskomt omdat je je dan nooit meer kan vertonen op de breiclub.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je hoort mij niet beweren dat mannen het zoveel beter hebben getroffen,
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Juist, en voor die mannen verandert er dus niks, of weinig.
<knip>
maar ik ken niet één man die zijn goedbedoelde 'papadag'-regeling heeft verlengd - ik ken alleen maar mannen die niet wisten hoe snel ze terug moesten galopperen naar kantoor
<knip>
Ik denk dat mannen (of vaders) meer ruimte hebben voor zelvervulling of zelfontplooiing
<knip>
Mannen blijven gewoon carrière maken. De verandering is dus minder ingrijpend, en dus kunnen zij het zich veroorloven 'gevoelsmatig' voor kinderen te kiezen.
Omdat een baby leuker staat dan een handtasquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef Faithy het volgende:
ja, waarom zou je nou eiks kinderen willen?
ontopic
kom 's met hippe argumentendan kijk ik of ik ze voor mezelf kan ontkrachten of bevestigen
beide zijn vind ik lelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Omdat een baby leuker staat dan een handtas
SHE? Wil je me beloven dat geen van jullie zo'n vreselijk ik-stop-mijn-kind-op-mijn-rug-maar-als-ik-me-omdraai-slaat-het-hoofdje-er-een-seconde-later-nog-achteraan-ding dit aanschaffen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |