Zoiets had ik ook al bedacht idd. Het brood laat ik sowieso wel zitten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:14 schreef freecell het volgende:
Erwtensoep is als maaltijd best prima (alleen meestal tikt het brood erbij nogal aan) het is gezond, er zit veel groente in(vooral in mijn zelfgemaakte) EN als je er niet teveel spek/worst/karbonade ed bij en in eet is het prima te doen. Uiteraard niet te véél vlees schrappen, het moet wel lekker blijven
Van de soepen is het wel veruit de calorierijkste
Nee heeft niet zozeer met aanleg te maken. Het idee is om veel herhalingen te doen om zo op lang uithoudingsvermogen te trainen ofzo. En dat schijnt het beste te zijn voor het verbruik van vet en dus voor afvallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:
@ dyna: waarom doe je laag gewicht?? heb je aanleg voor spiermassa en wil je die niet extra hebben? of is er een andere reden?
dat is echt een mythe!! dat vertellen ze bij heel vel sportscholen nog stééds aan vrouwen en dkke mensen, maar t is gewoon niet waar...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:24 schreef dyna18 het volgende:
Nee heeft niet zozeer met aanleg te maken. Het idee is om veel herhalingen te doen om zo op lang uithoudingsvermogen te trainen ofzo. En dat schijnt het beste te zijn voor het verbruik van vet en dus voor afvallen.
Auw!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ik werd gisteren bij het eten maken ook opeens 1 gram lichter. Zo een stukje vinger meegesneden. Leuk zo'n vlijmscherp profi-koksmes, maar ook vingertopjes pakt -ie probleemloos mee ben ik nu achter. Gelukkig heeft mijn vrouw EHBO..
dat is dan medium ofzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef dyna18 het volgende:
Wat versta je eigenlijk onder lichte en onder zware gewichten?
Ik train die 3 keer 20 herhalingen wel op zo zwaar mogelijk gewicht als ik aankan om die 3x20 vol te houden.
erwten net als alle andere zetmeelrijke produkten mogen met mate.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, ik at ook altijd Anna d'r vla op enzo als ze niet meer hoefde.. Herkenbaar dus. Doe ik ook maar niet meer.
Redelijk bezig geweest van het weekend, had vrijdagavond nog wat verkeerds gegeten ook (alhoewel, wat kan er mis zijn aan rauwkost?!) dus zaterdagochtend amper wat gegeten... Vandaag weer het standaard SHE lijstje, met vanavond erwtensoep... Geen idee of dat nou 'goed' of 'slecht' is eigenlijk?. Sowieso is er niet zo heel veel meer maar het moet wel op (vriezer).
Whaaaaaaaaaaaaa, hij 's avonds na het eten wandelen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:18 schreef SHE het volgende:
Maar als je lekker een stuk gaat wandelen na de kom soep, dan kan het geen kwaad,
Klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is echt een mythe!! dat vertellen ze bij heel vel sportscholen nog stééds aan vrouwen en dkke mensen, maar t is gewoon niet waar...
om af te vallen kun je het beste met zware gewichten trainen, omdat je dan spiermassa opbouwt, en die verbrandt gedurende de hele dag bij alles wat je doet meer calorieën waardoor je makkelijker afvat. plaatselijk vet verbranden kan sowieso niet, en bij gewichten werkt t anders dan bij cardio met lage intensiviteit...
ik kan t zelf niet onderbouwen, maar in t "tips voor een goddelijk lichaam" topic weten ze er alles van af!
zelf train ik trws mijn benen wel met lichte gewichten omdat die dus aanleg voor spieropbouw hebben en dan te dik worden...daar moet ik idd. pilates achtige stretch en lichegewicht herhaal oefeningen doen...
Hmm..ik dacht dat ik uitruimen garage, schilderwerk, verbouwing slaapkamer en winterklaar maken tuin er al had ingezetquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaa, hij 's avonds na het eten wandelen?![]()
O ja, kun je iets toevoegen aan het SHEEET? Zoals het verplicht schilderen van plintjes?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaa, hij 's avonds na het eten wandelen?![]()
O ja, kun je iets toevoegen aan het SHEEET? Zoals het verplicht schilderen van plintjes?
Luiwammes!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:27 schreef Jarno het volgende:
Ik doe Anna wel in bad dan, net zoveel workout als een stuk wandelen.
U riep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |