abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63188691
Fok!Dieetclub #267 Mag het een litertje meer zijn?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:29:51 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63188799
ola! nog gefeli levi, mooi cijfer!

ik ben weer bijna alles kwijt en op t gewicht in t lijstje, wonderbaarlijk, gezien mijn eetpatroon. maandag 81,1 nu 79,5.... jeuj!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:35:45 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63188965
Weet je zeker dat je dit topic in je AT wil? Of zal ik lief zijn en die post dan toch maar deleten voor je.

Oh, enneh... hoi. Tvp dus.
pi_63189177
Levi gefeliciteerd
pi_63189365
Vreetbui tvp
pi_63189421
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:24 schreef dyna18 het volgende:
Ah, je gaat ook de IT in?
Gefeli
Ik zit al in de IT, ben functioneel beheerder. Ben mezelf alleen aan het bijscholen, ik heb namelijk geen IT opleiding (maar HEAO management, economie en recht). Doe nu 's avonds Bedrijfskundige Informatica.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63189422

Levitation, goed gedaan joh!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 13 november 2008 @ 13:53:08 #8
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_63189476
Kleine dikkerdjes? I don't get it
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_63190559
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
pi_63191938
offtopic verwijderd.
sharpeyed, deze keer is het bij een note gebleven, de volgende keer dat je je neus hier weer om de hoek steekt, worden er zwaardere maatregelen getroffen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63197980
Maandag ga ik beginnen met het atkinson dieet Ik heb er zin in
pi_63198036
Wat houdt dat dan in Riann?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63198083
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:00 schreef teigan het volgende:
Wat houdt dat dan in Riann?
Zonder koolhydraten

je kunt ook googlen daar vind je heel veel sites over het atkinson dieet.

En nu ga ik zwemmen
pi_63198493
zwem ze.

is dit nou ook een dieet wat je lang vol kan houden, en wat ook bij jou kan vanwege je ziekte?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:19:30 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198529
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
T'iis nog steeds behoorlijk zwaar
waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
pi_63198705
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik bezig ben met afvallen? alsof mensen in dit topic niet wéten dat ze dik zijn...sjonge...
waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
  donderdag 13 november 2008 @ 19:28:44 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198762
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef teigan het volgende:

[..]

waarom hap je nog op iemand die dit er neerzette omdat iemand anders ook al wat liep te trollen, en hij dacht leuk mee te doen? Hij leest hier toch niet meer, en het houdt de sfeer leuker als je hem gewoon negeert verder...
omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
pi_63198869
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

omdat ik een happer ben. punt.
het was een reactie opeen verwijderde post van mij... dus ik wilde er nog op reageren. vind t gek dat deze post wel bleef staan en de rest verwijderd is.

ik ga wel even weg, ik hou er niet zo van om op mn vingers getikt te worden als ik voor mezelf opkom. dat hele idee van "dingen langs je heen laten gaan" werkt voor mij niet.
het is ook wel raar dat die post er als enige nog stond, maar ik had vanmiddag niet het idee dat het een post tegen jou gericht was..

En het is een beetje onnodig in mijn ogen om nog te reageren op iemand die hier niet meer komt na zo'n losse afkraakpost.. Niet lullig bedoeld, maar het is nergens voor nodig verder, al kan ik best snappen dat je er even tegenaan wil reageren als je je erdoor aangesproken voelt..
  donderdag 13 november 2008 @ 19:34:15 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63198879
t was een reactie op mijn opmerking dat die troll niet on lezen, dat ik allang geen 96 kilo meer woog....

maar ik snap wat je bedoelt
  donderdag 13 november 2008 @ 20:26:14 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63200259
Kwakje Je maakt het jezelf soms zo moeilijk. Maar je weet het iig wel van jezelf.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:05:16 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63201418
ja ik weet het.

maar ik blijf het er fundamenteel mee oneens dat ik op internet onaardige dingen maar over me heen moet laten komen "omdat het maar internet is"

kan íemand daar een beetje in komen?
op internet mag je alles maar zeggen en als iemand er dan op reageert is die vervolgens degene die op de vingers getikt wordt, ipv degene die begon met narigheid. bah. misschien zijn fora wel niks voor mij
  donderdag 13 november 2008 @ 21:15:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63201819
Oh, maar daar kan ik helemaal in komen. Het is niet 'maar' internet.
Alleen in sommige gevallen is het gewoon zonde van je energie. Deze gasten doen het erom, ze lezen wrsch nooit meer na, en jij trekt het je toch aan.
Dan zou ik me alleen druk maken om de mensen die er 'toe doen'. En ook daar kan je over discussieren, maar bijv. de mensen uit dit topic en uit slank.
Maar die 'trollen' die echt langs komen om hier de boel op te naaien... dat laat ik zo van me afglijden hoor. Zonde van de energie.
Zie ze als van die etterbakjes die op de fiets langs komen scheuren en iets stoms roepen. Daar ga je ook niet achteraan rennen toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:25:15 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63202308
nee, maar ik roep ze meestal wel wat na als ze al buiten gehoors afstand zijn

is t gek dat ik me beter voel als ik in elk geval iets gezegd heb, ook al hoort of leest niemand t meer? ik heb er meer last van als ik t laat gaan, dan denk ik er nl. nog de hele week over na....

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakveense op 14-11-2008 09:04:23 ]
pi_63209548
tvp maar weer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:53:53 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63213439

Ondanks de shoarma dinsdag en gisterenavond chocola niet meer aangekomen deze week, zelfs weer een onsje eraf nog!
Gewoon verder met het zoeken van die ruggegraat dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')