quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Svyatagor het volgende:Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd.

Het was top, heel mooi winterweer. Daarna meteen een weekje gaan skieen als huwelijksreis, heel fijn.

We zijn expres in kleine kring getrouwd, om het intiem te houden. Dan denk je dat het ook wel wat goedkoper uit zal vallen, maar dat valt nog wel ff tegen.

Het heeft all in all (ringen, jurk, diner, bijzondere ambtenaar, lokatie, reis) toch ongeveer 5000 euro gekost. Ik heb geen idee hoe dat zich verhoudt tot de gemiddelde bruiloft, maar ik vind het een hoop geld. Maar het was het allemaal waard.
Al;s je zo gaat tellen, dan kost een bruiloft ook een hoop geld. Wij hebben het tot nu toe allemaal nog redelijk kunnen spreiden, dus dan heb je het denk ik iets minder in de gaten.
Mijn jurk kost 1500 euro, en daar moet dan nog lingerie bij, schoenen , eventueel iets voor mijn haren, bruidsmakeup, haar, pak van mijn aanstaande moet nog.
DAn hebben we trouwringen gekocht a 1200 euro.
Het officiele gedeelte kost al 350 euro.
Ik heb geen idee wat het feest opzich zal gaan kosten. Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet zo mee bezig gehouden. Opzich wordt het niet zo'n groot feest. Ik denk dat als er 100 man worden uitgenodigd in totaal, dat dat veel is. Zaalhuur hoeven we niet te betalen. We doen een warm/koud buffet en het normale drankarrangement. Maar we gaan in juni opnieuw praten met de kastelijn en die kan ons dan wel een richtprijs geven denk ik. Maar ook dat moet geen probleem worden.
Uitnodigingen, auto, taart, boeket moet nog geregeld worden en dan hebben we het voor een heel eind denk ik.
We hebben van tevoren geen budget gesteld maar ik denk dat ik, als we achteraf de kosten gaan bereken, dat we dan verschieten van wat het eigenlijk allemaal gekost heeft..