abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65059347
Mwah jawel, voorbereidingen liggen bijna stil momenteel door omstandigheden. Maar dat komt wel weer goed Is gelukkig niet iets wat tussen mij en mijn partner speelt. Hij gaat komende week kijken voor een pak en begin febr. nog naar een andere zaak. Ondertrouw wordt nog even uitgesteld maar het menu is daarentegen weer zo goed als rond
O+ 11-06-2009 O+
pi_65157514
Hey, Ik ben voor ons huwelijk nog op zoek naar een dj in de regio Doetinchem.
Wij trouwen op het terrein van mijn zwager met feesttent en openlucht. Nu nog een goede dj.
Iemand een idee?
Deze spelen trouwens overdag: www.para-eterno.com
pi_65160238
www.swinging.nl hebben wij onze dj vandaan.
Of het een goede is weten we pas op 26 juni. Maar alle contacten etc die we tot nu toe hebben gehad zijn goed bevallen.
pi_65162696
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Mickeys het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met trouwen in het buitenland? (Italië)
Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!
Waar in Italie wil je trouwen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 18 januari 2009 @ 13:34:14 #185
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65168503
quote:
Op zondag 18 januari 2009 03:39 schreef tessie het volgende:

[..]

Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!
Waar in Italie wil je trouwen?
Het liefst in San Gimignano

Ben al wel op onderzoek uit, maar het is allemaal nogal vrij lastig en zo..
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 18 januari 2009 @ 14:14:28 #186
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65170053
Kevin en vrouw, gefeliciteerd!!

Wij moeten nog heel lang wachten, en zijn nu dus maar aan het bedenken wat we wel (en vooral ook niet ) willen. We hebben een locatie op het oog waar de meeste gasten zouden kunnen blijven slapen en waarbij we alles uit handen kunnen geven. (Nouja, alles is aanwezig, ik wil me eigenlijk, als een echte bruidzilla, wel bemoeien met de aankleding :p ) Andere optie is een kampeerboerderij en dan regelen we zelf de catering enzo. Vast goedkoper maar dan moeten we wel een mooie boerderij vinden, ik wil liever geen uitgewoond hok. Dusch we gaan maar eens offertes aanvragen en kijken wat we het aller-, allerleukst zouden vinden. We willen wel graag allebei dat er een boel gasten kunnen blijven slapen zodat we de dag erna met z'n allen kunnen picknicken/brunchen of ontbijten.
En ik barst van de ideeen. Volgens mij komt het erop neer dat we de hele dag aan het toosten en proosten zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 18 januari 2009 @ 14:52:45 #187
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65171380
Lishe, wat klinken al die ideetjes leuk zeg

Keuzes, ze zijn wel heel erg moeilijk he

Wij trouwen op een boot
Ik ben nog steeds blij met dat idee

Ik heb nog wel een leuke taartsite voor je : LeBeauGateau
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65177036
Wat leuk om te lezen dat er meer mensen trouwen op 10 september 2009. Mijn lief en ik trouwen dan ook. Als je in het begin gaat bedenken wat je allemaal nodig hebt, dan schrik je hoeveel het allemaal kost eigenlijk. Wij zijn niet zo;'n 'spaarders', dus dat is al helemaal moeilijk. Maar we zijn al vroeg met de voorbereidingen begonnen en hebben iedere keer direct betaald, dus dan valt het mee.

Enige grote kostenposten die er nog aan zitten te komen zijn fotograaf/videograaf/feest. De rest is al binnen en betaald. We krijgen nog vakantiegeld dit jaar en een fikse belastingteruggaaf en daarbij hebben we allebei een geod loon, dus dat moet goed komen.

2 Februari mag ik mijn jurk komen afpassen!!
  zondag 18 januari 2009 @ 17:17:15 #189
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65177696
Twinkle, veel plezier dan met afpassen..

Heb je qua fotograaf, filmer etc niemand in je familie/vriendenkring zitten?!

Dat zou ook aanzienlijk schelen in de kosten!
Dat hebben wij nu ook, zowel de filmer als de fotograaf zijn vrienden van ons
  zondag 18 januari 2009 @ 17:22:51 #190
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65177900
Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd. Het was top, heel mooi winterweer. Daarna meteen een weekje gaan skieen als huwelijksreis, heel fijn. We zijn expres in kleine kring getrouwd, om het intiem te houden. Dan denk je dat het ook wel wat goedkoper uit zal vallen, maar dat valt nog wel ff tegen. Het heeft all in all (ringen, jurk, diner, bijzondere ambtenaar, lokatie, reis) toch ongeveer 5000 euro gekost. Ik heb geen idee hoe dat zich verhoudt tot de gemiddelde bruiloft, maar ik vind het een hoop geld. Maar het was het allemaal waard.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_65181659
Ja mijn aanstaande heeft een oudcollega die als amateur veel bezig is met fotografie. Hij heeft aangebodne om voor 300 euro er de hele dag bij te zijn. Heel lief van hem, maar als ik zijn werk vergelijk met een 'echte' fotograaf.. Tja..

Ik trouw als het aan mij ligt maar 1 keer, en dan mag het van mij ook wel wat kosten. Het is niet dat we het niet kunnen betalen hoor, dat kan echt wel. Ik heb al wat portfolios bekeken van 'echte' fotografen die een prijs hebben van 1300 euro voor de hele dag, maar dat zijn wel heeeeeeele mooie foto's.. Alleen heb ik mijn vriend er nog niet van kunnen overtuigen. Die heeft zoiets van 'mijn oudcollega is toch goed genoeg'?

Videograaf hebben we wel al een nummer van. Deze persoon heeft ook de bruiloft gefilmd van de broer van mijn aanstaande en zijn werk beviel me wel. Hij komt eind januari even kletsen . Geen idee wat hij gaat kosten, maar ik denk bijna zeker dat hij het gaat worden.

Maar die 8 maanden die we nog te gaan hebben vliegen voorbij zeg.. pfieeuw.
Kan me nog herinneren dat hij mij ten huwelijk vroeg

Ik ga volgende week eens praten met de bloemist, want de boeketten die ik tot nu toe op internet heb gezien vind ik echt 3 keer niks, dan maar geen boeket denk ik dan.

Maar wel leuk hoor, al die voorbereidingen
pi_65181772
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd. Het was top, heel mooi winterweer. Daarna meteen een weekje gaan skieen als huwelijksreis, heel fijn. We zijn expres in kleine kring getrouwd, om het intiem te houden. Dan denk je dat het ook wel wat goedkoper uit zal vallen, maar dat valt nog wel ff tegen. Het heeft all in all (ringen, jurk, diner, bijzondere ambtenaar, lokatie, reis) toch ongeveer 5000 euro gekost. Ik heb geen idee hoe dat zich verhoudt tot de gemiddelde bruiloft, maar ik vind het een hoop geld. Maar het was het allemaal waard.
Al;s je zo gaat tellen, dan kost een bruiloft ook een hoop geld. Wij hebben het tot nu toe allemaal nog redelijk kunnen spreiden, dus dan heb je het denk ik iets minder in de gaten.
Mijn jurk kost 1500 euro, en daar moet dan nog lingerie bij, schoenen , eventueel iets voor mijn haren, bruidsmakeup, haar, pak van mijn aanstaande moet nog.

DAn hebben we trouwringen gekocht a 1200 euro.

Het officiele gedeelte kost al 350 euro.

Ik heb geen idee wat het feest opzich zal gaan kosten. Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet zo mee bezig gehouden. Opzich wordt het niet zo'n groot feest. Ik denk dat als er 100 man worden uitgenodigd in totaal, dat dat veel is. Zaalhuur hoeven we niet te betalen. We doen een warm/koud buffet en het normale drankarrangement. Maar we gaan in juni opnieuw praten met de kastelijn en die kan ons dan wel een richtprijs geven denk ik. Maar ook dat moet geen probleem worden.

Uitnodigingen, auto, taart, boeket moet nog geregeld worden en dan hebben we het voor een heel eind denk ik.

We hebben van tevoren geen budget gesteld maar ik denk dat ik, als we achteraf de kosten gaan bereken, dat we dan verschieten van wat het eigenlijk allemaal gekost heeft..
  zondag 18 januari 2009 @ 19:33:23 #193
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65182353
Twinkle.. Ik ben het met je eens die kosten ..
Het kan echt enorm duur worden allemaal ..

Qua fotograaf zou ik inderdaad even overwegen, het zijn wel foto's die in 1 keer goed moeten zijn natuurlijk..
Dan maar iets meer uitgeven, het resultaat telt..

Wij zijn er qua bloemen nog niet helemaal uit.. Ik denk dat we het stukje stof dat we hebben gekregen in 1 envelop doen en deze aan de bloemist geven om er wat leuks van te maken ..
Qua corsages, kregen we er 1 voorgelegd die met met magneetjes konden worden opgebracht!
Dat scheelt wel weer gaatjes in kleding van je gasten ..

Ik heb hele mooie ringen gezien.. ze kosten 1700 euro !
  Hoofdredactie Fotografie zondag 18 januari 2009 @ 20:58:26 #194
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65185886
Op het gevaar af dat dit als spam gezien gaat worden, maar goed.

Over fotografen. Het klopt dat fotografen érg duur zijn. Echter, als je gaat omrekenen naar de hoeveelheid werk e.d., valt het uiteindelijk wel weer mee qua uurtarief vaak. Een fotograaf ís niet klaar na het schieten van de plaatjes. Daarna begint het sorteren, bewerken, contact met het bruidspaar over afdrukken etc. Vaak heeft er ook nog een voorbespreking voor gezeten + voorwerk qua ideetjes/poses/locaties.. etc.

Als je dit in je achterhoofd meeneemt, relativeert het de prijzen misschien wel weer iets.

Daarnaast zit er natuurlijk ook nog het één en ander tússen de amateur van 300 euro en de pro van 1500,-. Beginnende fotografen rekenen vaak een lager tarief. Ik wel in ieder geval en An24 volgens mij ook.

Verder wil amateur niet zeggen 'slecht'. Sterker nog, veel amateurs lopen nét een stapje harder dan een pro en zijn ook nog eens veel kritischer. Ik heb in augustus samen gefotografeerd met een pro en onze denkwijzen waren echt heel anders (hij deed bv. bepaalde momenten af met één foto, zoals het tekenen van de aktes en De Kus).

Het belangrijkste bij een fotograaf is imo de klik. Heb je een goed gevoel bij het werk én de persoon, dan ben je al een héél eind.
pi_65197923
Wij hebben een behoorlijke kostenpost aan de fotograaf, maar ik heb hem aan het werk gezien en nadat ik het resultaat gezien had, had ik zoiets van die moet ik ook hebben! Het is idd een gevoel dat je moet hebben bij iemand, en aangezien het toch allemaal al duur is, kan je maar beter zorgen dat het dan ook wel gelijk zo goed mogelijk geregeld is allemaal.
O+ 11-06-2009 O+
pi_65216601
Even wat anders: Wij zijn vandaag voor de kaart bij de drukker geweest. Maar wat is dat moeilijk zeg.
We hebben 15 boeken meegekregen, alles bekeken en weerterug.
Er zit gewoon niets leuks tussen..... zucht.
  maandag 19 januari 2009 @ 18:39:51 #197
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65217561
Macrony .. En zelf iets bedenken ?!

Wij waren er gelijk zeker van dat we onze kaart wilde laten tekenen,
nadat een vriend van ons voor een website een hele gave lay-out had gemaakt..

Check BarkingMaddy.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 19-01-2009 20:02:22 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 19:37:58 #198
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_65219616
Gisteren de foto's bij de fotografe opgehaald, zoooooow moooi
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_65223315
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:37 schreef kevin33 het volgende:
Gisteren de foto's bij de fotografe opgehaald, zoooooow moooi
Super! Zo'n reactie hoop ik over een paar maanden ook te kunnen posten
O+ 11-06-2009 O+
pi_65226020
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Macrony .. En zelf iets bedenken ?!

Wij waren er gelijk zeker van dat we onze kaart wilde laten tekenen,
nadat een vriend van ons voor een website een hele gave lay-out had gemaakt..

Check BarkingMaddy.com
Ja we zijn dus nu zelf iets aan het bedenken.
Hier willen we nu iets mee doen
pi_65272036
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
O+ 11-06-2009 O+
pi_65274998
Kevin + Mrs. Kevin, van harte!
Het gaat hier alweer helemaal kriebelen, op een of andere manier komt het onderwerp 'trouwen' bij ons in bijna elk gesprek met vrienden, familie enzo terug ze zullen er wel gek van worden!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_65282230
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.

Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!

Wij trouwen 26 juni, weekend ervoor van de 21ste nog even lekker met zijn 2tjes uitwaaiien in Barcelona. Heerlijk!
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:01:06 #204
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65284626
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef nelisb het volgende:
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.

Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!

Wij trouwen 26 juni.

dat duurt nog een half jaar
Check mijn band Glorybox
pi_65285159
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:18:32 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65285292
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef nelisb het volgende:
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
Aha, dat verklaart een boel. Anders was het wel een erg ruime planning.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:54:34 #207
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65298321
Svyatagor .. wij zijn ook als we zijn getrouwd ook al 1.5 jaar aan het plannen geweest..
Wel in fases, dus iedere keer weer een beetje ..

BigBird, ik ben zo vrij geweest ook even de link te bekijken die je had neergezet..
Ik denk dat we onze kaarten hier gaan bestellen, voor de prijzen zijn geweldig, en de software om zelf de kaarten te maken is makkelijk en gebruiksvriendelijk..

We kregen van een andere drukker ook een optie.. 40 kaartjes.. Ruim 215 euro!
We hebben ze vriendelijk gemeld, dat dat wel erg 'over the top' was ..
pi_65299520
Wij printen de kaarten gewoon zelf hebben maar een stuk of 20 adressen, en een professionele kleurenlaserprinter, dus ik vind het wel goed zo
I had a signature once. It was awful.
pi_65299583
Ik vind dat ook niet zo gek hoor, wij zijn ook een jaar bezig geweest met alles regelen/plannen enzo... En we hadden ook vrij snel een heleboel dingen al geregeld. Een heleboel dingen moet je nu eenmaal lang vantevoren reserveren en bestellen enzo. Ik vond het ook eigenlijk wel leuk al dat geplan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65299763
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Is idd een leuke site, en niet duur.
Eens even een proefzending oplaten sturen.
Thnx.

Een drukkerij is gewoon duur. Alles waar trouwen in voorkomt gaat geld kosten. Vandaag een offerte voor een trouwauto, 560 euro. pffffffffff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')