quote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De rest krijgen we ook wel bij elkaar. Als jij de Sultan Hamno wilt, dan gaan we die toch gewoon bestellen?
Ik hoop het. En bijna alles wat ik heb gekregen was al meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 13 november 2008 16:48 schreef JK1982 het volgende:
Komop PB, dat laatste beetje kun jij toch wel in de pet gooien? Je spaart sowieso de brandstofkosten al uit en je hebt inmiddels al zo veel (luxe) spullen gehad.. Meer dan je verwacht had neem ik aan.
Ontzettend bedankt!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Doe ik er nog 20 euro bij
Naar wie mag ik het overmaken?
Het geld is onderweg
Gezelligquote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef jaeuh het volgende:
* jaeuh weet dat Papabear binnenkort een afspraak moet maken met mij voor wat planten en inrichting in huis
Oké, fantastischquote:Op donderdag 13 november 2008 17:17 schreef jaeuh het volgende:
Ik pm je van de week even over verdere details. Moet even het een en ander voor geregeld en gehaald wordenGebeurd meestal op maandag
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het zou gaan lukken om die kant op te gaan, maar gelukkig dus toch wel. En ook jij enorm bedankt voor alles wat je hebt aangeboden Lord_Vetinariquote:Op donderdag 13 november 2008 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb niks meer gehoord over spullen meenemen zaterdag, dus ik heb nu een andere afspraak lopen voor de rit naar NV.
Ik deel met je mee!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef hsnijder het volgende:
Als het redelijk is betaal ik het verschil inclusief de verzendkosten... dus extra.. alles voor PB
Mine too....quote:Op donderdag 13 november 2008 18:05 schreef hsnijder het volgende:
Mijn geld is overgemaakt!
Kijk voor de zekerheid naar de maximale hoogte die je matras mag hebben tegenover je bed. Het viel me op dat die twee die je noemde ook 8cm scheelde dat is best veel.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens de beddenwijzer is een binnenveringsmatras het beste voor me. En ziet de SULTAN HAMNÖ er wel erg mooi uit. Die komt op ¤ 319,-
![]()
edit: ik moet ook rekening houden met de bezorkosten natuurlijk, dus dan zou het de SULTAN HEDFORS worden denk ik
ik gok dat die controller voor de ps2 welkom isquote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef gers het volgende:
Had je nog interesse in een kadobon van de freerecordshop voor een extra controller voor je playstation of een paar dvd's voor je kinderen ?
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef parapono het volgende:
EliseB mag ik meedelen;-) deal? Mmdvg=Met meer dan vriendelijke groeten. Kortom geweldig iedereen thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |